וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני מאנה: "לוני ביצע שוד לאור היום"

16.12.2007 / 11:18

רוני מאנה התייחס לדבריו של הרציקוביץ', בעלי מכבי ת"א: "הוא עושה תרגילים מסריחים כדי לא למכור. לא אתפשר על שקל". הקהל מתכוון להחריף המחאה, ונמני בחו"ל, עוקב אחר שחקנים

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

"עשיתי הכל מרחמנות"

רוני מאנה התראיין היום (ראשון) ל'רדיו ללא הפסקה' והתייחס לדבריו של לוני הרציקוביץ', הבעלים של מכבי תל אביב, שדיבר אתמול במסיבת עיתונאים שערך בתום משחק הניצחון של הקבוצה על מכבי פתח תקווה.

"האוהדים צריכים להודות לי על כך שהבאתי את הרוכש החדש ועל זה שגרמתי ללוני ללכת הביתה", אמר מאנה, "אבל לא צריך לפגוע בכיס שלי. רימו אותי. זו בושה וחרפה. זה היה שוד לאור היום. לוני עושה תרגילים מסריחים כדי לא למכור את הקבוצה".

מאנה גלל את סיפור השתלשלות האירועים שקרו לפיו: "איש ברמתו של לוני לא מדייק בכלל. אני לא התנדבתי לבוא אליו. באתי לעזור למכבי. את הכסף נתנו לו אישית. 12 מיליון ו-100 אלף במזומן. לוני שלח אותנו לבקרת התקציבים וביקש מאתנו (מאנה ויורם יוסיפוב) להעביר את התקציב של השנה הבאה (העונה הנוכחית) בעוד שהוא לא רצה להגיע לשם. הלכתי כמו טמבל, מובל לטבח. יאיר רבינוביץ' שאל מה בדבר הגירעון הגדול של העונה הקודמת? ואמר שיש מינוס של 14 מיליון שקל. הסתכלנו אחד על השני בתדהמה. לפי ההסכם לא הייתי חייב להביא שקל עד בדיקת הנאותות, עשיתי את זה רק מרחמנות.

"אנחנו אנשים טובים. אוהבים את מכבי, ולוני שיחק על זה. רצנו לבנקים ועשינו כל מיני פעילויות. בנוסף, הבאתי ספונסרים בשמונה מיליון שקלים שהפכו את הקבוצה למאוזנת, אחרי שכבר הבאתי 20 מיליון שקלים במזומן. עבדתי ארבעה חודשים ללא תשלום, אבל הוא עורך מסיבת עיתונאים כאילו שום דבר לא קרה. הוא מצייר את עצמו כאילו הוא צדיק גדול".

לגבי הסיפור של גיא לוי, אותו רצה מאנה להחתים בתור מאמן, אמר: "לוני לא היה מוכן להחתים את לוי כי הוא רצה שהוא יעשה בחינה פסיכומטרית. מה, הוא הולך להיות מנכ"ל ראש הממשלה?. רבנו וצעקנו כי הוא לא רצה לוותר על הבחינה הפסיכומטרית. לוני עבד עליי. הוא מינה את ניר לוין בלילה בלי להגיד לי.

"למה אני צריך בורר כאשר נתתי לו כסף? למה שהכסף יסתובב במשרדי עורכי דין? אני לא מוכן להתפשר אפילו לא על שקל אחד. אם הוא ירצה ללכת לבוררות אנחנו נדרוש בעלות על כל הקבוצה. נבקש שלוני ישים בבוררות את כל 60 מיליון השקלים המדוברים בעיסקה".

נמני יוצא לתור אחר שחקנים

אוהדי מכבי מתכוונים להחריף את מחאתם השבוע כנגד רוני מאנה ולוני הרציקוביץ' על מנת לזרז את שני הצדדים להגיע לפשרה ולא לפספס את הזדמנות הפז עם הגעתו של הרוכש אלכס שניידר. אחד מאוהדי הקבוצה, עודד וייס, אף העלה הצעה מקורית במסגרת הפורום של ארגון "השחקן ה-12", בהצעה פונה וייס למאנה ולהרציקוביץ' וקורא להם לתרום את חמישה מיליון השקלים לתרומה לעמותה שמטפלת בילדים נכים ונוער בסיכון.

על פי הצעה זו אף אחד מהצדדים, לא יהנה מהכסף, הוא ישמש לצרכים חיוניים ושני הצדדים יוכיחו שמכבי חשובה להם ויעשו מעשה של צדקה אמיתית. ההצעה מדברת על חמישה מיליון כי זה מה שפורסם כסכום שמהווה את הפער בין הצדדים.

למרות הסערה במועדון, במכבי ממשיכים להתכונן לחלון ההעברות. הג'נרל מנג'ר אבי נמני המריא הבוקר לאנגליה, לצפות במספר מועמדים לחיזוק הקבוצה. נמני שב אמש מנסיעה לבלגיה, שם צפה במשחקה של גנק, קבוצתו של אליניב ברדה שאף כבש שלושער במשחק. נמני התרשם מאוד מבלם גנק איגור לולו, בן 28 מחוף השנהב והוא מועמד להגיע למכבי בחלון ההעברות. בקבוצה מאוכזבים מיכולתו של הקשר ז'וזה רמאליו, וייתכן שהברזילאי ישוחרר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully