וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב-מכבי פתח תקוה: ללוני יש מה להגיד

הבעלים של מכבי ת"א הבטיח לדבר גלויות על מצבו בסיום המשחק. אוהדי פ"ת יערכו טקס פרידה מעומר גולן, לפני המשחק בבלומפילד

במכבי תל אביב ממשיכים להתכונן לקראת משחק הליגה הקרוב, בו יארחו הצהובים את מכבי פתח תקוה בבלומפילד בשבת (19:30). הבוקר נחת בארץ הבעלים לוני הרציקוביץ' אחרי ששהה בניגריה לרגל עסקיו הפרטיים. הרציקוביץ' צפוי לכנס מסיבת עיתונאים בסיום המשחק הערב, והוא כבר הבטיח כי "יש לי מה להגיד, יהיה מעניין". ליאור ז'אן סובל ממתיחה ברגלו, והוא ייעדר מסגל הקבוצה למשחק.

הקבוצה עצמה ערכה אתמול אימון מסכם. רודי חדד ערך אימון מלא, בעוד החלוץ הפצוע, יאניק קמנאן, לא ישחק מחר וארז מסיקה צפוי להחליפו בהרכב. הג'נרל מנג'ר של מכבי תל אביב, אבי נמני, יצא לאירופה כדי לצפות במספר שחקני חיזוק, לקראת חלון ההעברות בינואר. במכבי תל אביב בוחנים מספר שחקנים לקראת חלון ההעברות הקרוב, וזאת לאחר שעסקת הרכישה המתוכננת צפויה להכניס סכומי כסף גדול המיועדים לרכש.

בסביבתו של אלכס שניידר דובר על סכום של כחמישה מיליון שקלים, שייכנס לקופת המועדון כבר בחודש ינואר הקרוב, וזאת כדי לחזק את הקבוצה באופן מיידי. בנוסף, חוזהו של הקשר רביד גזל מסתיים השבוע ובקבוצה צפויים להאריך את חוזהו עד לסיום העונה. מקורבים לשחקן אמרו כי גזל לא יהיה מוכן להמשיך את החוזה על פי התנאים הקיימים ומצפה לחוזה גבוה יותר באופן משמעותי עד תום העונה.

אבי נמני, הג'נרל מנג'ר של הקבוצה שיצא לחו"ל בחיפושיו אחר שחקן חיזוק, שב לארץ היום ויגיע למשחק הקבוצה בבלומפילד. נמני, שישוב ויטוס ביום ראשון לחו"ל להמשיך בחיפושים, צפה במשחקו של אליניב ברדה במדי גנק בניצחונה 2:5 על זולטה וארגם.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', משה מישאלוב (עוז יפרח), אורי שטרית, ז'וז'ה רמאליו, רביד גזל, ארז מסיקה, יוסי שבחון, רודי חדד, יניב עזרן.

נפרדים מהגולן

אוהדי מכבי פתח תקוה מכינים טקס פרידה מהחלוץ עומר גולן, שאמור להמריא ביום שני לבלגיה בליווי הנשיא, עמוס לוזון, במטרה לחתום על חוזה בקבוצת לוקרן. טקס הפרידה ייערך לפני המשחק והאוהדים מתכוונים להקדים לבלומפילד על מנת לערוך לו טקס מכובד.

אסמעיל עמר ייעדר מהמשחק משום שהוא סובל מפציעה, ואת מקומו צפוי לתפוס עומר הדר הצעיר. בקבוצה שוחחו שוב בנוגע לחיזוק אפשרי בינואר. הקשר ננאד סאביץ', שקיבל לפני מספר שבועות הודעה כי הוא לא בתוכניות של הצוות המקצועי, יישאר מחוץ לסגל. כזכור, הקשר לא קיבל הזדמנות להוכיח את עצמו במחזורים האחרונים ושחקנים בקבוצה העידו כי הסרבי נראה מדוכדך באימונים ומצפה לחזור לליגה השוויצרית. סאביץ' יעזוב את הארץ לחופשת מולדת ביום ראשון הקרוב, וישוב ב-28 לחודש. במכבי פתח תקווה ינסו למצוא לו קבוצה בארץ כשאחת המועמדות לקלוט אותו היא הפועל באר שבע.

לפתח תקוה שלושה זרים נוספים (אובוקה, קאקו ודירסאו), אבל בכוונתה לחפץ חלוץ זר או ישראלי במקום עומר גולן. כזכור, שמו של שלומי ארבייטמן עלה וירד מהפרק, לאחר שרוני לוי הבהיר שהוא לא מעוניין לשחרר אותו. בקבוצה לא מתכוונים לפנות לשחקנים ישראלים אחרים בשלב זה, וזה אומר שגם לאחר הפגרה צפויה הקבוצה להישאר עם ארבעה זרים.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; עומר הדר, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, קובי גנון; בלסינג קאקו, שאבייר דירסאו, סולי צמח, לירן כהן (פליקס אובוקה); אוהד קדוסי, עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully