וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אין סיכוי שנרד"

מאמנה החדש של בני יהודה כנראה מצא נקודות אור ביכולת הבינונית של קבוצתו החדשה בחצי גמר גביע הטוטו. שחקני סכנין רוצים בונוסים

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

סכנין צהלה אחרי הניצחון על בני יהודה הערב (רביעי), 1:3 בדו קרב פנדלים (1:1 בתום 120 דקות), והשחקנים ביקשו לתרגם את ההישג גם לכסף.

ביקשו מיושב ראש הקבוצה שלהם, מאזן גנאים, להעניק להם בונוסים מיוחדים עבור העלייה לגמר גביע הטוטו, ואפילו יבקשו לשדרג אותם במקרה של זכייה בגביע. בחוזים עליהם חתמו השחקנים, אין מענקים עבור הצלחות בגביע הטוטו, כך שההנהלה יכולה להתעלם מהם, אבל בהנהלה אמרו הערב כי יעשו את הכול כדי שהשחקנים יהיו מרוצים.

המאמן המנצח, אלישע לוי, אמר: "לא היה משחק גדול, אבל רצינו יותר. לא דיברנו על עייפות אבל אפשר היה לראות שאנחנו פחות תוססים ולא חדים. בפנדלים היו לנו בועטים טובים, היינו קרי רוח ואנחנו רוצים ללכת עד הסוף".

הקפטן מאיר כהן אמר: "כרגע ראשנו נתון אך ורק למשחק הליגה בשבת בקריית שמונה. אחרי המשחק אני מתכוון לדבר עם מאזן גנאים. פנו אלי הרבה שחקנים וביקשו שאדבר איתו. אני חושב שעשינו הישג יוצא מן הכלל וההנהלה צריכה לתגמל אותנו. בקטע הזה אני סומך על מאזן, שלא יקפח אותנו".

בחדר ההלבשה של סכנין הייתה הערב שמחה גדולה. השחקנים שרו, רקדו, והשפריצו מים אחד על השני. "החגיגה האמיתית תהיה אם ניקח את הגביע", אמר הקשר חאלד חלאיילה.

אוהדי בני סכנין אמרו כי הם מכינים לשחקנים חאפלה גדולה, במקרה שיזכו בגביע הטוטו. "זו יהיה בדיוק כמו אחרי הזכייה בגביע המדינה. כול המגזר הערבי יחגוג איתנו", אמרו האוהדים השמחים.

אלי כהן מלא ביטחון

אלי כהן, המאמן של בני יהודה, לא ניהל אומנם את המשחק מהקווים, אבל נכנס לחדר ההלבשה במחצית בשביל להעיר את השחקנים שלו: "קיוויתי שלא תהיה הארכה, אבל זה כדורגל והכל יכול לקרות. אם היינו מנצחים בפנדלים אז היינו מברכים על ההארכה. השחקנים התחילו להראות אופי. במחצית ניסיתי לשחרר אותם כי רואים שהם לחוצים, הרגליים מאובנות, שחקנים בורחים מהכדור. אמרתי להם שישחקו כדורגל - הכי גרוע נפסיד. אני מאמין בשחקנים, זה מועדון עם הרבה עומק ומסורת ואין סיכוי שנרד".

יעקב אסייג, המאמן הזמני של הזהובים : "לא רצינו להפסיד אחרי 120 דקות, חששנו מעייפות כי יש לנו משחק חשוב בשבת. כשאתה מגיע לפנדלים ומפסיד זה מאכזב. פנדלים זה הרגשה של יום, חצי מהשחקנים לא רצו לבעוט בכלל, מי שנשאר בעט. אלי כהן דיבר עם השחקנים במחצית שאנחנו לא מחזיקים את הכדור, על החילופים אני והוא החלטנו יחד".

סאלם אבו סיאם, שהיה היחיד לכבוש פנדל לקבוצתו: "אנחנו בתקופה לא טובה, אבל הקבוצה התחילה להתחבר קצת. פנדלים זה לא בידיים שלנו. אלוהים מלמעלה מאשר ולא מאשר את הבעיטות. הפסדנו והלכנו הביתה. הליגה יותר מעניינת - זה הלחם שלנו וחייבים להשאיר את הקבוצה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully