וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-בני יהודה: ריח של שינוי

לקראת משחק חצי גמר גביע הטוטו (16:45, 5+ לייב), החתימו הזהובים את אלי כהן, שלא ידריכם הערב. הצפוניים הולכים חזק על התואר

אחרי מרתון של שיחות אתמול (שלישי), אלי כהן מונה למאמן בני יהודה. אתמול התקיימה פגישה בין אלי כהן לבעלים של בני יהודה, חזי מגן, ומנכ"ל הקבוצה משה דמאיו, בנסיון להגיע להסכמה על הגעתו של כהן לשכונה במקומו של ניצן שירזי שהתפטר בשבוע שעבר. הפגישה הסתיימה מוקדם מהצפוי, עקב מחויבות קודמת של הבעלים חזי מגן, שנאלץ לנטוש את הפגישה. הצדדים קבעו להיפגש פעם נוספת היום בארבע אחר הצהריים, דבר שלא יצא אל הפועל בסופו של דבר. בין הצדדים נתגלו פערים כספיים, דבר שנפתר בפגישה מאוחרת יותר, בה הציג כהן את תוכניותיו להצלת בני יהודה ובסופה חתם מאמן מכבי תל אביב לשעבר אצל הכתומים.

"סגרנו לשנה וחצי", אמר הערב משה דמאיו, "אנחנו שמחים שמאמן בכיר עם רזומה כזה מגיע לבני יהודה. מקווים שנצא לדרך חדשה. אמרנו כבר שנחזק את הקבוצה בלי קשר לזהות המאמן ואנחנו מחכם לינואר כדי להביא חיזוק". ככל הנראה, כהן לא יעמוד הערב בחצי גמר גביע הטוטו על הקווים, אבל ביום שבת ידריך במשחקה של הקבוצה מול הפועל כפ"ס.

בתוך כך, סיימה הערב הקבוצה את הכנותיה לקראת חצי גמר גביע הטוטו נגד בני סכנין, שייערך ברמת גן (16:45). הקפטן המורחק, אסי בלדוט, לא ישחק מחר וכמוהו גם אלי אברבנל, שסובל מפציעה בשריר רגלו. המגנים סאלם אבו סיאם ואיציק עזוז, שפתחו את משחק הליגה מול בית"ר על הספסל, יחזרו להרכב. שינוי נוסף שצפוי להיות מחר בהרכב הקבוצה יהיה בחוד, כאשר ז'וזה דוארטה יחליף את משה ביטון. יאיר אזולאי ימשיך לפתוח בעמדת הבלם, דבר שישאיר את הבלם הבוסני סלבר הודז'יץ על הספסל.

"במשחקי גביע אין יריבה קלה", אמר הערב יעקב אסייג, "בטח לא במעמד של חצי גמר. סכנין קבוצה מצוינת, שעושה עד עכשיו עונה טובה מאוד. היא גם מנוהלת מצוין ומצפה לנו משחק קשה מאוד". אסייג נשאל האם שחקניו יעמדו בעומס המשחקים, שכן את שני המשחקים האחרונים הם סיימו עם עשרה שחקנים ואמר: "אני מאמין מאוד בשחקנים שלי ולא דואג מעייפות. יש לנו מאמן כושר מצוין, ערן שדו, ואני ממש לא מודאג מהכושר הגופני של השחקנים".

אסייג, שתפקידו המקורי הוא מאמן השוערים, התייחס הערב גם לנושא זימונו של השוער הראשון, דלה איינוגבה, לסגל נבחרת ניגריה למשחקי אליפות אפריקה ואמר: "ניל אברבנל יהיה השוער של בני יהודה. אנחנו סומכים עליו באלף אחוז. שני השוערים שלנו הם באותה רמה, ואני ממש לא מודאג, להיפך. זה כבוד גדול לבני יהודה שהוא זומן לנבחרת שמייצגת מדינה של מאה מיליון תושבים. למרות שעד עכשיו הוא אכזב בליגה ואנחנו מצפים ממנו להרבה יותר. איינוגבה שוער מצוין, אין לי ספק שהוא יהיה טוב יותר ויתרום עוד הרבה לבני יהודה". אני חושב שאם ננצח מחר זה ייתן לנו הרבה ביטחון גם לליגה, ולכן הוא כל כך חשוב. נצטרך להביא את הלב ולבוא מוכנים".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, יאיר אזולאי, זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ', אלירן עטר, עוז ראלי, אלי ביטון, ז'וזה דוארטה

אין מנוחה לאף אחד

שלב חצי גמר גביע הטוטו מול בני יהודה, לא מאפשר למאמן בני סכנין, אלישע לוי, להעניק מנוחה להרכב הראשון שלו, מכיוון שבסכנין רוצים לעלות לגמר וגם לזכות בבונוס כספי שמן. בסכנין הביעו דאגה מהעומס על שחקני ההרכב, שכבר שלושה שבועות רצופים משחקים פעמיים בשבוע, ליגה בשבת וגביע הטוטו באמצע השבוע. להבדיל מקבוצות אחרות, בסכנין התייחסו למפעל בשיא הרצינות, ואלישע לוי נהג לעלות לכל משחק בהרכבו החזק ביותר.

היושב ראש, מאזן גנאים, מודע לסגל המצומצם שלו, ועושה מאמצים לצרף שניים-שלושה שחקנים בפגרה. מנגד, יש שחקנים שמתוסכלים ממעמדם ומדקות המשחק המועטות שהם מקבלים, כמו חיים בנון ולירון וילנר, ולא מן הנמנע שיבקשו לעזוב. בסכנין אומרים שלא יחזיקו אף שחקן בכוח: "מי שירצה לעזוב, ישוחרר מהקבוצה", הם אומרים אבל מדגישים, "אף אחד עדיין לא פנה רשמית ואמר שהוא רוצה לעזוב". המאמן אלישע לוי אמר לקראת חצי גמר גביע הטוטו: "אנחנו נותנים לבני יהודה את כל הכבוד שבעולם, אבל המטרה שלנו היא לעלות לגמר ולזכות בגביע".

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, באסם גנאים, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

עדכון ראשון: 11.12 13:33
עדכון אחרון: 12.12, 11:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully