וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כרגע נראה שהפער בלתי ניתן לגישור"

11.12.2007 / 19:28

עורך דינו של רוני מאנה יצא ברגשות מעורבים מהפגישה עם נציגו של הרציקוביץ'. פדרמן שמנסה לתווך: ”הצדדים לקחו לעצמם זמן לחשוב”

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

"כרגע עדיין עדיין סיכום. הדבר היחיד שאני יכול להגיד זה ששני הצדדים לקחו לעצמם זמן לחשוב", אמר היום דייויד פדרמן אחרי שיצא מפגישתו עם רובי בכר, עורך דינו של לוני הרציקוביץ', ועורך דין אופיר נאור, שמייצג את רוני מאנה.

לאחר מכן יצא נאור והוא נשמע הרבה יותר נחרץ: "פדרמן הגדיר נכון את הסיטואציה. המצב הוא שכרגע הוצעו שתי הצעות. יש איזשהו פער ואנחנו מנסים להתסייע ברצון הטוב וביכולות של פדרמן להגיע לפשרה. אנחנו לוקחים פסק זמן למחשבה וממשיכים את אותו תהליך של ניסיון הגעה לפשרה. כרגע נראה שהפער לא ניתן לגישור. אנחנו מקווים שבעזרת רצון של שני הצדדים הדבר יסתייע, אבל כרגע יש פער. להערכתנו הגענו לרגע האמת. בימים הקרובים יידרש לוני להגיע להחלטה האם הוא נפרד מהקבוצה או לא ובאילו תנאים".

רוני מאנה עצמו נכח בתחילת הפגישה ולאחר מכן עזב ואמר שהוא משאיר את העבודה לעורכי הדין. מאנה חזר על הדברים שאמר בצהריים והמשיך לכוון ללוני הרציקוביץ': "אני לא יהיה זה שיגרום לפיצוץ העיסקה". אני משוכנע שאפשר להגיע לפתרון עוד הערב". מאנה נקב שוב בסכום אותו הוא דורש, בסה"כ 19.4 מיליון, וטען שאלו הכספים שמגיעים לו. הצד של הרציקוביץ' הציע לרוני מאנה 14 מיליון שקל, אך מאנה מתעקש לקבל 19.4 מיליונים. בסביבתו של מאנה נאמר: "אין סיבה שנרד מהסכום הזה, כי גם ההצעה הזו היא פשרה מצידנו. היינו יכולים לקבל סכום גבוה יותר ולא נרד מהסכום שאנחנו מבקשים". כאמור, הפער בין שני הצדדים עומד על 5.4 מיליוני שקלים.

החבורה התכנסה במטרה לסיים את הסכסוך והמחלוקות בין הרציקוביץ' למאנה, על מנת שעיסקת הרכישה של הבעלים החדשים, אלכס שניידר, תצא לפועל. הבוקר נערכה פגישה בין דייויד פדרמן, מאיר שמיר ואביב בושינסקי, שסיכמו ביניהם פרטים אחרונים לקראת הפגישה עם מאנה.

מאנה הוסיף: "אעשה את הכל למען הקבוצה, אבל אני לא מוכן להיות פראייר של אף אחד. אני מבקש רק את מה שמגיע לי. ברגע שאקבל 19.4 מיליון שקל, אני מבטיח לזוז הצדה. יש בידי מסמכים שמוכיחים שמכבי תל אביב היתה אמורה להיות שייכת לי, וזאת גם הסיבה שלוני הבין שאין לו ברירה אלא ללכת. עכשיו הגיע מישהו יותר גדול ממני, ולכן אני זז ומפנה את הבמה. ברגע שהעסקה תסגר, וזה יכול לקרות הערב, הרוכש החדש מתכוון להעמיד תקציב חסר תקדים של כ-25 מיליון דולר, ומכבי צפויה להתחזק כבר בחלון ההעברות הקרוב בחמישה שחקנים בכירים ביותר. אנחנו מדברים גם על ישראלים וגם על זרים".

"רק כדי לסבר את האוזן", השווה מאנה, "התקציב של בית"ר לשחקנים הוא כ-9 מיליון דולר, ואת זה אני יודע מיצחק שום". מאנה חזר ואמר שהוא זה שהביא את שניידר למכבי. "הבטחתי וקיימתי את הבטחתי, בגללי לוני לא במכבי".

"אין ספק שאבי נמני ימשיך להיות חלק בלתי נפרד ממכבי תל אביב החדשה. אבי נמני זה מכבי תל אביב, ומי שלא מבין את זה - אין לו מושג. אני מאוד אוהב את האנשים במכבי, אני מאוד אוהב את אוהדי מכבי, אני אפילו חושב שמגיעה לי התנצלות מהם על כל הקללות והדברים שספגתי בתקופה האחרונה. קיימתי את הבטחותיי, השקעתי כספים, הבאתי ספונסרים ובלעדי מכבי לא היתה פותחת את העונה. אמשיך להיות אוהד מכבי, ותמשיכו לראות אותי ביציע הכבוד".

אגב, נמני נקנס היום בבית הדין של ההתאחדות ב-2000 שקלים, בשל התחצפותו כלפי שופטי משחק ההפסד לבני סכנין בשבוע שעבר.

עדכון ראשון: 11.12 13:02
עדכון אחרון: 11.12 19:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully