וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן בדרך לבני יהודה

10.12.2007 / 20:23

המאמן, שפוטר ממכבי ת"א אחרי המחזור השני, ייפגש עם הנהלת הכתומים, במטרה לסגור חוזה. דמאיו: "אנחנו מעוניינים בו וננסה להביאו לשכונה"

אחרי שקיבלה סירוב מגיא לוזון, אלי גוטמן וניר קלינגר, תפנה הנהלת בני יהודה לאופציית אלי כהן. המאמן, שפוטר אחרי המחזור השני ממכבי תל אביב, חזר הערב (שני) ארצה אחרי חופשה פרטית בקנדה וצפוי להיפגש ביום שלישי עם מנכ"ל הכתומים משה דמאיו, שאמר: "אנחנו אכן מעוניינים באלי כהן וננסה להביא אותו לבני יהודה".

כזכור בשבוע שעבר, התפטר ניצן שירזי מאימון הזהובים ועד היום לא נמצא מאמן במקומו. צוות המאמנים הזמני כרגע בשכונה הוא מאמן השוערים יעקב אסיאג, עוזר המאמן חזי שירזי ומאמן הכושר ערן שדו.היום ירדה סופית מהפרק אופציית הגעתו של ניר קלינגר וזאת לאחר שהאחרון העדיף להישאר לאמן בקפריסין, בקבוצתו אא"ק לרנקה.

אלי כהן היה בין המועמדים הראשונים שרצו בשכונה, אך העדיף בתחילה לחכות להצעה מהפועל תל אביב. לאחר שהאדומים סגרו עם אלי גוטמן, עלתה בחזרה מועמדותו של כהן על הפרק. גורמים המקורבים לבני יהודה אמרו אלי כהן הוא מועמד שמוסכם, הן על הבעלים חזי מגן והן על המנכ"ל משה דמאיו, והוא צפוי לקבל חוזה לשנה וחצי.

ביום רביעי, צפויים הבעלים חזי מגן והמנכ"ל משה דמאיו להיפגש עם יו"ר איגוד השופטים בן ציון סלמן ולשטוח בפניו את טענותיהם בכל הנוגע לטעויות השיפוט הרבות שקרו במשחקי הקבוצה העונה.

בתוך כך, ממשיכים בקבוצה להתכונן, למשחק חצי גמר גביע הטוטו מול בני סכנין, ביום רביעי באצטדיון רמת גן. הזהובים יחסרו במשחק את הקפטן המורחק אסי בלדוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully