וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון ניצחה את מכבי ת"א 71:83

10.12.2007 / 22:30

אחרי בני השרון, גם הפועל חולון הוכיחה שמכבי ת"א כבר לא הפייבוריטית לאליפות בליגת העל, כשניצחה אותה 71:83 באולם הפחים הריק

במכבי תל אביב קיוו שהמכשול הצהוב מאחוריהם. הכוונה היא לאריס סלוניקי, זאת שחטפה בראש בהיכל נוקיה ביום חמישי הקרוב במסגרת היורוליג. מסתבר שקבוצות צהובות דווקא יותר מפחידות כאן אצלינו, בליגת העל.

אז אחרי אריס סלוניקי, הייתה זו הפועל חולון שקילקלה למכבי תל אביב את החגיגות. לא סתם קילקלה, זה היה הפסד הליגה השני ברציפות של עודד קטש, הפעם 83:71 לקבוצתו של מיקי דורסמן, שחזר לקווים של הפועל חולון.

זה היה רחוק מלהיות משחק גדול. היציעים השוממים באולם הפחים, האולם הרועש ביותר בארץ, השפיעו על השחקנים משני הצדדים. אווירת משחק האימון גרמה למשחק הזה להיראות כמו משחק אימון של טרום עונה, לפחות בשלושת הרבעים הראשונים, שהיו צמודים. ברבע האחרון, שחקני חולון הרגישו כנראה את האנרגיות מהאוהדים שצפו במשחק בקירבת מקום - זה גרם להם להתחיל ולשחק כמו קבוצת צמרת בליגת העל. אריק קמפבל, טרה סימונס ובעיקר מורן רוט, שניצח על החבורה הזאת במשחק יוצא מן הכלל, השפילו את מכבי תל אביב, שלמזלה זה לא נגמר בתבוסה כמו במשחק הליגה האחרון.

במכבי תל אביב ינסו כנראה לתעל את הטעויות מהמשחק הזה לטובת ניצחון חוץ בלה מאן. יכול להיות שההפסדים האלה עושים להם טוב ביורוליג, אבל מישהו שם צריך לזכור שנכון להיום, ישנן שלוש קבוצות ראויות שיכולות לגנוב להם את האליפות המקומית בכל רגע נתון.

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה בחמישיה עם: וויל ביינום, וונטיגו קאמינגס, ליאור אליהו, דייויד בלותנטאל ואסטבן באטיסטה. הפועל חולון פתחה עם: מורן רוט, אבישי גורדון, טאנוקה בירד, טרה סימונס ואריק קמפבל. המארחים פתחו במשחק מהיר ולחצו את מכבי תל אביב, שהתקשתה לעמוד בקצב בדקות הפתיחה וראתה את אריק קמפבל מעלה את חולון ל-5:8. הקבוצה של עודד קטש נכנסה למשחק קצת באיחור, אבל הגיבה בריצת 2:12 בשלוש הדקות הבאות, כדי לעלות ל-10:17. להפועל חולון הייתה הזדמנות מצויינת להשוות, אלא שדיקסון החטיא פעמיים מהעונשין ועוד פעם מהשלוש. מכבי תל אביב סיימה את הרבע הראשון ביתרון 16:19.

התל אביבים התקשו לייצר נקודות בתחילת הרבע השני וטרה סימונס, במהלך שלא היה מבייש את הדירוג השבועי באנ.בי.איי אקשן, צימק ל-21:20, כאשר דקה לאחר מכן מורן רוט הישווה. הסיפור של הרבע הראשון חזר על עצמו, מכבי תל אביב פתחה פער של 5 נקודות, אבל לא הפסיקה לחלק מתנות לחולון ואבישי גורדון ניצל את זה כדי להעלות את המארחים ל-29:31 בשלשה - זו הייתה גם תוצאת המחצית.

מכבי תל אביב "גנבה" את ההובלה לרגע בפתיחת הרבע השלישי, אבל טרה סימונס ופי.ג'יי טאקר לקחו את העניינים לידיים והעלו את חולון ליתרון שיא של 36:42 אחרי ארבע דקות. שתי הקבוצות המשיכו להציג משחק מבולבל ברמה נמוכה, אבל לפחות היה מתח ושתי שלשות רצופות של בלותנטאל הישוו ל-44:44. הקאמבק של התל אביבים היה רגעי וחולון הייתה זו שהתעלתה על עצמה בדקות הבאות כדי לעלות ל-48:54 אחרי שלשה של מורן רוט. וונטיגו קאמינגס הצליח לצמק בסל עם הבאזר של הרבע השלישי והוריד ל-54:52 בסיומו.

פתיחת הרבע האחרון הייתה של המארחים, כאשר רוט וטוני ווישהאם הובילו אותם לריצת 0:6 בתוך דקה. עברה דקה נוספת, מכבי תל אביב איבדה את בלותנטאל הדומיננטי בחמש עבירות והחולונים כבר עלו ליתרון דו ספרתי, כשטאקר העלה ל-53:66 אחרי שלוש דקות. עודד קטש לא מצא שום פתרון ואילו מורן רוט המשיך לעשות צחוק מההגנה של מכבי תל אביב ולפנק את אריק קמפבל באסיסטים נהדרים, שהעלו את חולון ל-58:75, 4:30 דק' לסיום. אותו קמפבל סיים מתפרצת של חולון בדאנק 2:20 דק' לסיום וקבע 62:79, כדי לסגור עניין במשחק הזה.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: אריק קמפבל 23 (8 מ-10 ל-2) ו-7 ריבאונדים, טרה סימונס 18, פי.ג'יי טאקר 13 (5 מ-8 ל-2) ו-10 ריבאונדים, מורן רוט 12, עמית תמיר 5, ריאן לקסר 4, אבישי גורדון וטוני ווישהאם (0 מ-5 ל-2) 3 כל אחד, טאנוקה בירד 2.

קלעו למכבי תל אביב: אלכס גארסיה 17, דייויד בלותנטאל 10, וונטיגו קאמינגס ויותם הלפרין 9 כל אחד, וויל ביינום (6 אסיסטים) וליאור אליהו 7 כל אחד, אסטבן באטיסטה 6, טרנס מוריס 4, דרק שארפ 2.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully