וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו יכולים להתחבר שוב"

הניצחון 71:83 של הפועל חולון על מכבי תל אביב גרם למיקי דורסמן ולאנשי הקבוצה להאמין שלמרות העונש הכבד, אפשר לעשות את זה בליגה

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

בחולון לא זוכרים כבר הרבה זמן חגיגות כמו אלה שהיו הערב (ראשון) אחרי הניצחון 71:83 על מכבי תל אביב באולם הפחים המיותם מקהל, ומי בכלל זוכר שהאוהדים ראו את המשחק הזה במסעדות ובקיוסקים הסמוכים לאולם הפחים ברחוב האחד במאי. בסיום המשחק צרו האוהדים על שערי האולם, חגגו עם השחקנים ולא נתנו להם לעזוב במשך שעה ארוכה. במכבי תל אביב דווקא זוכרים שני הפסדים ברציפות בליגת העל, זה אפילו קרה בעונה שעברה. אבל שני הפסדים כל כך משפילים, שגרמו למאמן הקבוצה עודד קטש לעזוב את האולם ולא לדבר עם העיתונאים - את זה כבר קשה לזכור.

מכבי בצרות בליגה, אבל בערב כזה קשה לקחת את הקרדיט להפועל חולון, שהוכיחה שגם ללא קהל בשמונה משחקי בית, היא תישאר קבוצה ראוייה לפחות לפיינל פור בליגת העל. מיקי דורסמן, שחזר לקווים של חולון לאחר חופשה קצרה, השתדל לשמור על פרופורציות בסיום המשחק, אבל האוהדים שחגגו מחוץ לאולם הצליחו להטריף אפילו אותו. דורסמן אמר בסיום המשחק: "אנחנו יכולים להתחבר שוב. שיחקנו הגנה, ניטרלנו את מכבי תל אביב ועשינו מעל ומעבר. כל השחקנים היו נהדרים". דורסמן התייחס גם לקהל ואמר: "זה מאוד עצוב גם לנו וגם למכבי. זה עצוב לכדורסל הישראלי בכלל, וצריך לחשוב על ההחלטה הזאת עוד פעם וצריך להמשיך לתת לכדורסל להיות חיובי". למרות הכל, מאמנה של הפועל חולון נזהר לצאת בהצהרות ואמר: "אנחנו קבוצה חדשה, ומכבי תל אביב היא עדיין הקבוצה הטובה ביותר בליגה, עם המון ניסיון".

מורן רוט, שהיה אחד הכוכבים הגדולים של הניצחון הזה, אמר בסיום המשחק: "הניצחון הזה מפצה על החודש הקשה שהיה לנו. ההרגשה מדהימה, חבל שהקהל לא פה בשביל לחגוג איתנו. מיקי לא בנה קבוצה כדי לנצח את מכבי, והמטרה שלנו היא להיות כמה שיותר גבוה. זה רק עוד משחק, ושיחקנו מחצית שניה גדולה. מיקי נותן לי הרבה ביטחון, השחקנים מכבדים אותי, אני שולט בהם ויש ביננו ריספקט הדדי. אנחנו עוד נחגוג עם הקהל שלנו בקרוב. בינתיים אנחנו נהנים, אין אגו בקבוצה הזאת".

אריק קמפבל, שסיים עם 23 נקודות: "תמיד טוב לנצח בבית, והיה יכול להיות נחמד יותר אם האוהדים שלנו היו פה. בשבילי המטרה היא להגיע לפיינל פור, ככה שזה רק צעד קטן אחד. בטח פיספסתי אלף ליי-אפים במחצית הראשונה, אבל מיקי ושאר החבר'ה המשיכו לדחוף את הכדור אליי, ובסוף זה נכנס".

אבישי גורדון, שחקן חולון: "לנצח את מכבי תל אביב זה תמיד כיף. אני מאושר. כל הכבוד לכולם על הניצחון. מקווה שלא יהיה לנו 'אפקט מכבי' ולא נושפע מהניצחון במשחק הבא נגד מכבי ראשון לציון".

עודד קטש, גיא גודס ואורן עמיאל עמדו במשך זמן רב ובהו בטופס הסטטיסטיקה, לפני שעזבו את האולם מבלי להתראיין וכמוהם גם בעלי מכבי תל אביב שמעון מזרחי ודייויד פדרמן. הקפטן דרק שארפ דווקא הסכים לספר מה עובר עליו ועל חבריו: "לא היינו מוכנים מנטלית למשחק הזה. אני מקווה שלקראת יום חמישי זה ישפיע עלינו בצורה חיובית. קשה לי מאוד להסביר את ההבדלים בין המשחק מול אריס סלוניקי למשחק הערב. אם הייתי יודע, זה לא היה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully