וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזי מגן: "שליאני יילך לבקש חתימה מבואטנג"

9.12.2007 / 22:28

בבני יהודה זעמו על פסילת השער נגד בית"ר והמשפט בכותרת שייך לבעלי הקבוצה. אוהדי בית"ר שוב תקפו. לרנקה מסרבת לשחרר את קלינגר

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: אמיר לב

למרות שהציגה הערב (ראשון) משחק טוב, הפסידה בני יהודה 3:0 לבית"ר ירושלים בתוצאה שלא שיקפה את מהלך העניינים על הדשא. בקבוצה זעמו על השופט לירן ליאני ועל הקוון אורן בורנשטיין, שפסלו שער עצמי של דוד אמסלם בדקה ה-70 בטענה מוזרה לנבדל. אם השער היה מאושר אגב, הייתה התוצאה אחריו 1:1 והמשחק היה נראה אחרת לחלוטין.

בסיום המשחק הותקפו מספר מאוהדי בני יהודה על ידי כ-100 מאוהדי בית"ר שחיכו להם באזור הקופות של שער 11 כשהם חמושים במקלות. במקום לא נכחו כוחות משטרה וכמה שוטרים הגיעו אחרי שאוהדי בית"ר עזבו. ואחד מהאוהדים שנפגעו אמר: "בושה וחרפה שקבוצה עם אוהדים כאלו לוקחת אליפות. איך יכול להיות שבמקום לא נכח כוח שיטור שבוע אחרי שהם עשו את אותם דברים? בושה וחרפה שהמשטרה דורשת מבני יהודה לממן כוחות גדולים של שיטור ובסוף אף אחד לא נמצא שם לשמור על הסדר".

בחזרה למשחק, בערך. "מה אני יכול לעשות? שליאני יילך לקבל חתימה מבואטנג", אמר אחרי המשחק בעלי קבוצה, חזי מגן, "זו לא הפעם הראשונה שהם מכריעים את המשחק, הם עשו את זה גם נגד מכבי פתח תקוה, אבל מה אפשר לעשות? לצעוק שוב פעם? השחקנים שיחקו טוב והיו טובים מבית"ר גם ב-10 שחקנים עד שער השוויון שלנו, אבל לקחו לנו את השער הזה".

יעקב אסייג, שעמד על הקווים של הקבוצה היום, אמר דברים דומים: "השופט גמר אותנו היום חד משמעית. הוא פסל לנו גול של מאה אחוז. אני לא אוהב להתלונן על השיפוט אבל כולם ראו מה היה פה. יותר קל לפגוע בבני יהודה מאשר בבית"ר ירושלים".
אסייג התייחס גם למשחק כשאמר: "השחקנים נתנו היום 100 אחוז ואם נמשיך לשחק ככה בני יהודה תצא מהמצב שהיא נמצאת בו. הגענו למצבים ואני חושב שהיינו עדיפים על בית"ר גם ב-10 שחקנים במחצית השנייה. קשה לשחק מולם ככה, אבל גם בחצי השני עמדנו טוב על המגרש".

מאמן בית"ר ירושלים, יצחק שום: "במחצית הראשונה הדקה היחידה בה שיחקנו כדורגל הייתה הדקה ה-45. בחצי השני היה לנו כבר יותר קל. נערכנו לכך שבני יהודה יתאבדו על כל כדור. כמו שקורה בכל המשחקים הקבוצות נותנות נגדנו את כל מה שיש להן במחצית הראשונה ואז אנחנו מנצלים את ההזדמניות שלנו".

נשיא לרנקה מסרב לשחרר את קלינגר לבני יהודה

נשיאה של קבוצת לרנקה הקפריסיאית, תומאס אנדריאדיס, מסרב לשחרר את המאמן הישראלי של הקבוצה, ניר קלינגר, לטובת בני יהודה, כך מפרסם היום (ראשון) עובד קראוס באתרו.

לחצים רבים על המאמן הישראלי הובילו לפניה שלו לנשיא, שדחה לעת עתה את הבקשה ואמר: "אנו רוצים אותך בשנים הקרובות כאן, כדי לבנות קבוצה מובילה. אתה נמצא כאן לעוד הרבה שנים. במהלך תהליך של בניית קבוצה חדשה, אינני מוצא טעם לשחרר את מי שמנהיג עבורי את המהלך". קלינגר, המעריך מאוד את נשיאו, ניסה לרככו, אך נכון לעכשיו הסיכוי שיחזור לישראל קטן. למרות הכל, עשוי חזי מגן לבקש מהנשיא הקפריסאי לשחרר את המאמן.

יש לציין כי מרבית פרטיו של קלינגר עם הכתומים כבר נסגרו בין היו"ר מגן, לבין עובד קראוס - אך הכל מותנה כמובן בהסכמתה של לרנקה לעניין, אך נכון לעכשיו כאמור - שיתוף פעולה שכזה מוטל בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully