וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליארדר רוסי במו"מ לרכישת מכבי ת"א

9.12.2007 / 13:55

קבוצת אנשי עסקים, בתיווכו של דייויד פדרמן, צפויה לקבל שליטה כמעט מלאה על המועדון. האוהדים מתכוונים להפגין על מצב הקבוצה

קבוצת אנשי עסקים, ובראשה אוליגרך רוסי, מנהלת בשבועות האחרונים משא ומתן עם לוני הרציקוביץ', על רכישת מכבי תל אביב מידיו. יחד עם אותו מיליארדר רוסי נמצאים גם שני אנשי עסקים ישראלים, שצפויים לקבל שליטה כמעט מלאה על המועדון. המתווך בין הצדדים הוא אחד מבעלי קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א, דייויד פדרמן.

המכשול העיקרי כרגע הנוגע לעסקה זו או כל עסקה אחרת הוא רוני מאנה, שבידיו זכות ראשונים על רכישת 75 אחוזים מהשליטה במכבי ואפשרות להשוות כל הצעה אחרת שמקבל המועדון. מאנה מתכוון להגיש מחר תביעה בבית המשפט כנגד הרציקוביץ', בה הוא תובע בעלות מלאה ובלעדית על המועדון. מאנה כבר התבטא מספר פעמים כי היא מוכן לקבל את כספו בחזרה, בסך 25 מיליון שקלים, ובכך לסגת מהתביעה.

אנשי עסקים המקורבים למכבי כבר פנו בשבוע שעבר למשקיע העיקרי של מאנה, עו"ד יורם יוסיפוב, והציעו לו לקבל את מרבית השקעתו בחזרה, ובכך לוותר על אופציית ההתדיינות בבית המשפט.

במכבי מודעים לעובדה שאם תגיע הפרשה הסבוכה לבית המשפט עלול הדבר לקחת זמן רב ושום משקיע פוטנציאלי רציני לא יהיה מעוניין בכניסה למועדון. בסביבתו של פדרמן מכחישים בשלב זה כל משא ומתן ופדרמן עצמו אף אמר: "אין לי מה להגיד על הנושא. אין לי שום קשר למחלקת הכדורגל".

גורם במכבי תל אביב אמר בנושא: "כל עוד רוני מאנה נמצא במכבי, שום עסקה אינה רלוונטית כי אף אחד לא ירצה להיכנס. העניין סבוך יותר ממה שנראה לעין, נצטרך לחכות להתפתחויות".

הבוקר ערכה הקבוצה אימון שחרור קל, כאשר החלוץ יאניק קמאנאן, שמתח שוב את שריר הארבע ראשי, צפוי להיעדר כעשרה ימים. אוהדי הקבוצה מתכוונים להחריף החל ממחר את המחאה שלהם לאור הריב המתוקשר בין מאנה להרציקוביץ', כשבכוונתם להפגין מול משרדיו של מאנה ובמקביל לבקש אישור מהמשטרה להפגין גם מול משרדי עו"ד יורם יוסיפוב, המשקיע מטעמו של רוני מאנה. בנוסף, ישנה כוונה של מאות אוהדים להגיע מחר לבית המשפט בתל אביב כדי להפגין נגד מאנה והרציקוביץ'.

"כדאי מאוד שהשניים האלה יגיעו לפשרה לפני שהעניין יגיע לבית המשפט", אמר היום אחד מראשי האוהדים. "ההתנהלות של שני האדונים האלה גורמת המון נזק למכבי ובסוף המועדון יתרסק", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully