וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "הצלחנו לעצור את הסחף"

8.12.2007 / 19:42

אשדוד קטעה את רצף ההפסדים עם 0:0 מול מכבי ת"א. מאמנה, אלון חזן, מרוצה. עזרן אופטימי: "אסור להספיד אותנו". לוני ומאנה התעמתו מילולית

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, באשדוד חשבו בשבת רק על דבר אחד, לרדת מכר הדשא באצטדיון הי"א עם נקודה אחת לפחות, לאחר המפגש מול מכבי תל אביב. אלה שטרחו ובאו לחזות בהתמודות, צפו במשחק חלש מאוד, נרפה ומבולבל מצד שתי הקבוצות, שהיו לחוצות וקיוו בעיקר לא לשמוט נקודות ליגה. שני המאמנים לא הכחישו שהמשחק היה חלש אבל התעקשו לראות את הצד החיובי של החיים. מאמן מכבי תל אביב, ניר לוין, אמר בסיום: "אין הרבה ממה להיות מרוצים. השגנו נקודת חוץ ראשונה אחרי סיבוב שלם, גם זה משהו. יש גם שיפור בחלק ההגנתי, אבל משחק התקפה שלנו היה גרוע. לא יצרנו בכלל הזדמנויות".

חזן: "הצלחנו לעצור את הסחף, וזה חיובי. הרווחנו כמה שחקנים, שחזרו מפציעות, כמו הולצמן וגוסו גוסו. הכי חשוב שכולם השקיעו ורצו. משחק חלש בין שתי קבוצות תחתית".

הסכסוך בין לוני מאנה ללוני הרציקוביץ' ממשיך להעסיק כאמור את התל אביבים והשניים המשיכו להתנצח מול המיקרופונים. רוני מאנה: "הבעלות לפי החוזה היא שלנו. כבר הגענו להסכם, אבל לוני שוב לא עמד בו. אם לא תהיה ברירה נפנה לבית המשפט. הרציקוביץ' מיהר להגיב: "לא צריך להתייחס לכל מה שכתוב בעיתון או נאמר. זה מסוג הנושאים שלא צריך לדון בהם, ולא ראוי להתייחס להם".

חלוץ מכבי תל אביב, יניב עזרן: "משחק מאוד מביש מצד שתי הקבוצות. הדבר היחיד שאני יכול לקחת מהמשחק הזה הוא שלפחות לקחנו נקודת חוץ ראשונה. היו המון איבודי כדור ולחץ בשתי הקבוצות". עזרן יודע שיהיה לקבוצתו לא קל להיחלץ מהמצב בתחתית. "זה הולך להיות קשה, זה יהיה קרב ארוך ואני מקווה שבסופו של דבר ידנו תהיה על העליונה. יש עוד הרבה משחקים ואסור להספיד אותנו". עזרן מודע לעובדה שבינואר ייעשו שינויים בקבוצה, אבל מבטיח שהוא יישאר במכבי תל אביב ולהרבה זמן: "יש לי חוזה ל-4 שנים במכבי, הביאו אותי למספר שנים ולא למספר חודשים. אני לא מתכוון לזוז ממכבי תל אביב, עד שהקבוצה תחזור לאיפה שהיא צריכה להיות, וזה אומר בצמרת. אני יודע שהקבוצה נמצאת במצב לא טוב. אני חלק מהמצב הזה, אבל אני יודע שאני אהיה אחד מאלה שיוציאו מהמצב הזה". שחקן במכבי תל אביב הוסיף בסיום: "נראינו קטסטרופה, בושה וחרפה איך שאנו משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully