וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-מכבי ת"א: קרב תחתית גורלי

7.12.2007 / 18:08

הצהובים יגיעו לעיר הנמל והמאמן ניר לוין ממשיך להישמע כמו תקליט שבור: "משחק משמעותי עבור מכבי". פצועי אשדוד מחלימים וחוזרים לסגל

מ.ס. אשדוד תארח באצטדיון הי"א (שבת, 17:00) את מכבי תל אביב לקרב תחתית גורלי. אחרי ארבעה הפסדים בליגה ועוד שניים בגביע הטוטו, ינסו חניכיו של המאמן אלון חזן לעצור את שרשרת ההפסדים ולצאת מהמשבר העמוק אליו נקלעה הקבוצה.

בהנהלת המועדון מייחסים למשחק חשיבות רבה והקבוצה יצאה כבר הבוקר לבית המלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, וזאת על מנת להתכונן בראש שקט ובשיא הריכוז לקראת המשחק.

שי הולצמן וז'אן ז'אק גוסו גוסו, החלימו מפציעותיהם ויעמדו לרשותו של חזן. גם הקשר אלן מסודי שמתח שריר במשחק גביע הטוטו באמצע השבוע, כשיר ויפתח בהרכב. עידן שריקי יחזור לעמדת החלוץ וישחק לצדם של מסודי וניר נחום. מיקי עטיה צפוי לחזור לעמדת המגן הימני.

עידן שריקי אמר לקראת המשחק: "זהו משחק מאוד חשוב למועדון שלנו, אין לנו ברירה אחרת מלבד לנצח".

הרכב משוער: סמי אג'יי, עידן ציון (מיקי עטיה), ודראן יישה, מאור זוהר, אדיר טובול, יוסי אופיר, קובי דג'אני, דוד רביבו, ניר נחום, אלן מסודי, עידן שריקי

לוין: "משחק מאוד משמעותי עבור מכבי"

אחרי שבוע סוער שכלל, שני הפסדים, בליגה ובגביע הטוטו, התפרעות אוהדים בקרית שלום ואיומים שקיבל המאמן בטלפון, תגיע מחר מכבי תל אביב, למשחק תחתית חשוב ביותר מול מ.ס. אשדוד.

החלוץ יאניק קמאנאן החלים מהפציעה ברגלו ויפתח בהרכב במקומו של ארז מסיקה, מחר במשחק החוץ של הקבוצה באשדוד. זהו בעצם השינוי היחיד שמתכנן המאמן ניר לוין בהרכב הקבוצה וזאת אחרי שני ההפסדים הרצופים של הקבוצה השבוע, בסכנין בליגה ומול מכבי חיפה בגביע הטוטו ביום רביעי.
הבוקר, ערך לוין אסיפה טקטית לפני האימון ובה התעכב על קטעים ממשחק ההגנה של הקבוצה בהפסד בסכנין. המאמן העביר ביקורת על תפקודם של שחקני ההגנה ועבר איתם על הטעויות שביצעו.

המגן אורי שטרית יפתח בהרכב למרות שספג במהלך השבוע ביקורות רבות על משחקו האחרון בסכנין. רודי חדד ימשיך לקבל אשראי בחוליית הקישור ולצידו ישחקו יוסי שבחון ויניב עזרן שיחזור מחר לשחק באיצטדיון בו גדל והפעם יהיה זה נגד קבוצת נעוריו.

מאמן הקבוצה ניר לוין: "מדובר במשחק חשוב. אנחנו אומרים את זה כבר כל שבוע אבל זה משחק מאוד משמעותי עבור מכבי. גם אשדוד וגם אנחנו לא נמצאים בכושר שיא. אנחנו צריכים למצוא איזון ליכולת שלנו כי בחודש האחרון לצד משחקים טובים כמו נגד בני יהודה ומכבי הרצליה, אנחנו מציגים יכולת גרועה כמו בדרבי ונגד סכנין.

"היו לנו הרבה בעיות ונצטרך בתקופה הקרובה להגיע ליציבות ביכולת", מוסיף לוין, "אנחנו לא רוצים להמשיך בטלטלה שהייתה לנו בחודש האחרון. ישנן חמש קבוצות בתחתית, ביניהן אנחנו. היינו רוצים שהסיטואציה תהיה אחרת אך נקלענו לסיטואציה בה מכבי תל אביב נמצאת במקום ה-11 ועם זה אנחנו צריכים להשלים ולהתמודד".

הבלם הסרבי מילאן מרטינוביץ' אמר לקראת המשחק: "אסור לנו להסתכל אחורה, על מה שהיה בסכנין, אנחנו עם הפנים קדימה, נצטרך להגיע מרוכזים ולעשות הגנה טובה, אני מקווה שכבר נגד אשדוד ניראה טוב יותר, יש לנו קבוצה טובה."

רוני מאנה, שממשיך במאבקו לקבל את הבעלות על המועדון מידיו של לוני הרציקוביץ' מתכוון להגיש לבית המשפט ביום שני בקשה להעברת הקבוצה לבעלותו. נציגי האוהדים, קובי בן רפאל ושחר ישי, יצאו היום בקריאה כלפי לוני הרציקוביץ' ורוני מאנה על מנת שיסיימו את מאבקי האגו והסכסוך המטופש ביניהם ויעשו הכל על מנת להגיע לפשרה, ולא יביאו לכדי מצב שהקבוצה תפורק. עודהוסיפו האוהדים כי הריב המתוקשר לא מוסיף שקט למערכת והם מבקשים משני הצדדים לשים סוף למחלוקות. כמו כן האוהדים קוראים לשמעון מזרחי ואלדד בוקשפן על מנת שיתערבו בנעשה במחלקת הכדורגל ויצילו את המועדון.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', ליאור ז'אן, אורי שטרית, רביד גזל, ז'וז'ה רמאליו, יוסי שבחון, רודי חדד, יניב עזרן, יאניק קמאנאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully