וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-בית"ר ירושלים: יעקב אסייג אופטימי

מאמנה הזמני של בני יהודה מאמין שקבוצתו יכולה להפתיע את האלופה (20.50, ערוץ 10). יצחקי, אלבארז וברוכיאן לא נכללים בסגל בית”ר

בני יהודה תארח מחר (ראשון, 20:50) את בית"ר ירושלים ולראשונה מזה ארבע וחצי שנים, לא יעמוד על הקווים מאמנה לשעבר, ניצן שירזי, שהתפטר בשבוע שעבר אחרי הפסד הבית למכבי נתניה. מאמן השוערים יעקב אסיאג ומאמן הכושר ערן שדו, צוות המאמנים הזמני, יוביל גם מחר את הזהובים, כאשר עוזר המאמן חזי שירזי, יהיה ביציע בעקבות עונש הרחקה שהוא מרצה עד חודש ינואר בעקבות הרחקה.

אסייג מתכנן, ככל הנראה, מהפכה קטנה בהרכב לקראת המשחק, כאשר ההרכב שפתח באמצע השבוע בגביע הטוטו מול אשדוד, ימשיך לקבל אשראי גם ביום ראשון בהתמודדות החשובה. סאלם אבו סיאם, שסיים לרצות עונש הרחקה, צפוי לרדת לספסל ואת מקומו באגף שמאל ימשיך למלא הקפטן, אסי בלדוט. על פי התרגול באימון הבוקר (שישי) נראה כי גם המגן, איציק עזוז, צפוי לאבד את מקומו ומי שיחליפו יהיה המגן הוותיק, אלי אברבנל. גם החלוץ, ז'וזה דוארטה, צפוי לאבד את מקומו בהרכב, כאשר הצעירים עוז ראלי ואלירן עטר ימשיכו לקבל קרדיט בהרכב. הקשר הגנאי, אימורו לוקמן, סובל מכאבים בברכו ולא התאמן היום באימון שערכה הקבוצה במגרש הסינתטי בקרית שלום, אך צפוי לקחת חלק במשחק. בצוות המקצועי העדיפו היום לתת מנוחה לקשר, על מנת להכשירו לקראת המשחק הגורלי. יוסי רוזן, שהחלים ממתיחה ברגלו, ערך אימון מלא.

עדיין לא התקבלה החלטה בנוגע לכמות כוח האבטחה למשחק. הנושא הועבר מהנהלת בני יהודה אל ההתאחדות לכדורגל, אשר צפויה לקבל החלטה ביחד עם גורמים במשטרה. כזכור, המשטרה הציבה דרישה של כ-250 אנשי אבטחה, ובהנהלת בני יהודה סירבו לקבל על עצמם את העלויות הכרוכות. במהלך סוף השבוע ינסו למצוא פתרון לסוגיה. בשכונת התקווה עדיין לא חלה התקדמות גם בנושא המאמן, כאשר המועמד המוביל, ניר קלינגר, צפוי לתת תשובה בימים הקרובים. במידה ויסרב, תפנה הקבוצה לאופציות הנוספות: אלי כהן וגילי לנדאו.

"קשה להגיד שביתר ירושלים היא היריבה הכי טובה להתאושש מולה", אמר היום אסייג, "אנחנו משחקים מול האלופה, הקבוצה הכי טובה בארץ, אבל שיהיה ברור לכולם: בני יהודה לא מגיעה כדי להיות קישוט ביום ראשון. בני יהודה באה לשחק כדורגל. אני מאמין בבחורים שלי, שיבואו ויתנו 100 אחוז מהיכולת, ברור שכרגע אני לא יודע מה תהיה התוצאה. בני יהודה תעשה הכל כדי לנצח את המשחק. אין משחק יותר טוב מהמשחק הזה בשביל לחזור לליגה". בעקבות התיקו של מכבי ת"א, מגיעים הזהובים למשחק כשהם ממוקמים לראשונה העונה מתחת לקו האדום.

אמש נערכה פגישה בין מנכ"ל הקבוצה משה דמאיו ובין נציגי האוהדים וזאת לאחר שהאוהדים איימו להחרים את משחק הקבוצה הערב וזאת עקב סירובה של ההנהלה לדון במעבר למגרש בשכונת התקווה. בסיום הפגישה אמר יושב ראש חוג האוהדים אבי בידרמן לאת הרישמי של הקבוצה: "נכון לרגע זה החלטנו כי המחאה מוקפאת. קיים רצון של הנהלת הקבוצה לאשר את המגרש בשכונת התקווה ולשדרגו ע"מ שיהיה ראוי לליגת העל. הוחלט כי נציגי חוג האוהדים ייפגשו במשותף עם דמאיו עם ראש עיריית ת"א, רון חולדאי וזאת ע"מ לבדוק אפשרויות לפיתרון בעיית דרכי הגישה לאיצטדיון. השחקנם זקוקים לביטחון ולתמיכת הקהל ואנו קוראים לכל הקהל למלא את בלומפילד ולהגיע ולתמוך בקבוצה".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, יאיר אזולאי, זאב חיימוביץ', אסי בלדוט, הרוויה קובצ'ביץ', אימורו לוקמן, עוז ראלי, אלי ביטון, אלירן עטר, משה ביטון

"אי אפשר לדעת איזה קבוצה תופיע מולנו"

בית"ר ירושלים סיימה הבוקר (שבת) את הכנותיה למשחק מחר מול בני יהודה. הירושלמים עדיין סובלים ממכת פציעות, ומלבד ברק יצחקי וכריסטיאן אלבארז, גם אבירם ברוכיאן לא יכלל בסגל הקבוצה, מאחר והוא סובל מכאבים בגבו ובברכו. טוטו תמוז שגם הוא לא כשיר במאת האחוזים, יכלל כנראה בסגל אך לא מועמד לפתוח בהרכב. מי שכן יפתח בחוד ביחד עם רומולו הוא עמית בן-שושן שנמצא בכושר נפלא.

סקאוט של קבוצת גנט הבלגית, יגיע למשחק ויצפה בבן-שושן וביואב זיו. מי שילווה את הסקאוט יהיה דודו דהאן, שמכיר את הירושלמים היטב מימי עבודתו במועדון. את מקומו של אלבארז בהרכב יתפוס הקפטן דוד אמסלם שישחק כמגן שמאלי ויישלח את יואב זיו לאגף ימין. הקישור של בית"ר יישאר כמו במשחקים האחרונים ויכלול את דרק בואטנג, גל אלברמן, עידן טל ומיכאל זנדברג. מי שעשוי לקבל דקות משחק הוא מילובן מירוסביץ, שלא זכה להרבה כאלה לאחרונה.

בבית"ר מתכוננים ברצינות לבני יהודה ולעובדה שהקבוצה מגיעה ללא מאמן קבוע. דוד אמסלם אמר לאתר הקבוצה: "אני תמיד מעדיף לשחק נגד קבוצה יציבה שיש בה שגרה רגילה, מאשר נגד קבוצה שרק עברה זעזוע. יהיה לנו משחק קשה מאוד נגדם ביום ראשון, ואי אפשר לדעת איזה קבוצה תופיע מולנו. הכל תלוי בנו. אם נגיע מוכנים ונראה מה שאנחנו יודעים אז יהיה בסדר". גם שמעון גרשון התייחס למשחק כשאמר: "המשחק הופך להיות יותר קשה אחרי שניצן שירזי התפטר. קבוצות שעוברות משבר, או מתפרקות או מתחברות".

הגזאטה דלו ספורט פירסם ביום רביעי ידיעה כי שוער בית"ר, טברטקו קאלה, עדיין מועמד ללאציו. על פי הידיעה לאציו לא מצליחה לסדר את העברתו של שוער ריבר פלייט, סבסטיאן קאריזו שאמור להגיע על תקן אזרח איטלקי, ותנסה לקדם את העברתו של קאלה כבר בינואר הקרוב. מבית"ר נמסר השבוע כי לא קיבלו כל הצעה על קאלה, וגם אם יקבלו, הם לא מתכוונים לשחררו.

בירושלים מתכוננים לרפורמה בחוקה, אותה מציע יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, ולפיה קבוצות יענשו רק על סמך קללות של אוהדיהן. בקבוצה מכנים את ההצעה "חוק בית"ר", משום שלדעת אנשים בקבוצה החוק מיועד לפגוע אך ורק בקבוצות הגדולות. בקבוצה מתכוונים לראות אם החוק אכן צפוי לעבור, דבר שאמור לקרות בסביבות ינואר. אם אכן החוק יצבור תאוצה, בית"ר תלך כנראה למהלך של הקמת מנהלת ליגה בשיתוף קבוצות רבות אחרות אשר לא מיושרות קו עם התנהלות יו"ר ההתאחדות.

הרכב משוער: טברטקו קאלה ,יואב זיו ,דוד אמסלם, אריק בנאדו, שמעון גרשון, דרק בואטנג, גל אלברמן, עידן טל, מיכאל זנדברג, עמית בן שושן, רומולו.

עדכון אחרון: 9.12 13:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully