וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין אין הסכמה בין בני יהודה למשטרה

6.12.2007 / 20:47

פגישה בין הצדדים התקיימה הפעם באווירה טובה, אך סיכום לגבי כמות השוטרים והמאבטחים במשחק מול בית"ר ירושלים לא הושג

הנהלת בני יהודה תל אביב נפגשה היום (חמישי) שוב עם משטרת מרחב יפתח, בניסיון לפשר על המחלוקת סביב האבטחה במשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים. מפקד המרחב נכח גם הוא הפעם בישיבה והבטיח לבדוק מדוע המשטרה מיהרה להוציא הודעה בה נאמר כי דמאיו גידף את השוטרים אתמול.

מאוחר יותר קיבלה הקבוצה את הפקס ובו דרישות המשטרה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. המשטרה דורשת להציב כוח של 140 שוטרים ועוד 110 מאבטחים, אבל בשלב זה בני יהודה לא מקבלת את הדרישה ואינה מוכנה להוצאה כספית כה גדולה בעקבות עלות ההבטחה. מנכ"ל הקבוצה, משה דמאיו, אמר הערב: "בניגוד לישיבה אתמול - היום הייתה פגישה באווירה טובה ובה יושרו ההדורים, אבל לא הגענו להסכמה בסיכומו של דבר וזה לגיטימי. אנחנו מבינים שיש רגישות לקראת המשחק, אבל עדיין חושבים שהכמות שדורשת המשטרה מוגזמת".

בכדי לפתור את הסוגיה הועבר הטיפול בנושא לידי התאחדות הכדורגל, שבה קיים מנגנון שפועל אל מול המשטרה ושם יוחלט באופן סופי מה תהיה כמות כוח האבטחה שישמור במשחק ביום ראשון. מחר, כנראה, צפויה להתקבל ההחלטה. בבני יהודה מעריכים שההתאחדות תהיה שותפה לדעת המועדון ושבמנגנון שהוקם יילכו לקראתה.

כזכור, אתמול נועדו הצדדים, אולם הפגישה פוצצה. בהודעה שפירסמה דוברות המשטרה אחרי פגישת יום רביעי נמסר: "במהלך ישיבת חירום שנערכה לקראת משחק הכדורגל בין בני יהודה לבית"ר ירושלים בבלומפילד, צעק מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו, על קצין משטרה, שהיה נציג המשטרה בישיבה וקרא לעברו: 'שוטרים כלומניקים, מצידי שלא יהיה אף שוטר במגרש', ופוצץ את הישיבה".

דמאיו הגיב לדברים: "אכן הייתה ישיבת תיאום שהתפוצצה. הישיבה התנהלה בטונים גבוהים. מעולם לא כיניתי את השוטרים 'כלומניקים'. המילים שהשתמשתי בהן היו הייתה 'בושה וחרפה ומצידי שלא יהיה משחק ביום ראשון'". עוד הוסיף דמאיו: "הדברים נאמרו בגלל תשובות שקיבלתי מקצין המשטרה ומחר כולם יבינו למה המשטרה מיהרה לצאת עם ההודעה לתקשורת, וזה כי הם מנסים להקדים תרופה למכה".

מנכ"ל היכלי הספורט, ניר פרצלינה, שנכח בישיבה אמר: "התפתחו דין ודברים בין קצין המשטרה למשה דמאיו. חלק מהדברים התייחסו לגבי תקרית שהייתה במשחק של בני יהודה בשבת. בשלב מסויים דמאיו אמר לשוטרים 'בושה וחרפה', קם ועזב את המקום. הוא לא התבטא במילים 'שוטרים כלומניקים'".

עדכון ראשון: 6.12 15:33
עדכון אחרון: 6.12 20:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully