וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה פתחה חזית מול המשטרה

5.12.2007 / 21:57

השוטרים: "המנכ"ל משה דמאיו קרא לנו 'כלומניקים'". דמאיו: "זה לא מה שאמרתי". כך נשמעה הישיבה שפוצצה לקראת המשחק מול בית"ר

כמעט כל קבוצה בליגת העל מגיעה לחילוקי דעות עם המשטרה, כשזה מגיע לנושא אירוח בית"ר ירושלים. גם בבני יהודה לא אהבו את דרישות המשטרה בכל הקשור לנושא האבטחה לקראת המשחק ביום ראשון הקרוב, עד כדי כך לא אהבו שהישבה בין נציגי הקבוצה לנציגי מרחב יפתח של המשטרה - פוצצה. הרקע, דרישה מוגזמת לטענת אנשי בני יהודה, של כוח שיטור במגרש.

בהודעת שפירסמה הערב (רביעי) דוברות המשטרה נמסר: "במהלך ישיבת חירום שנערכה לקראת משחק הכדורגל בין בני יהודה לבית"ר ירושלים בבלומפילד, צעק מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו על קצין משטרה, שהיה נציג המשטרה בישיבה וקרא לעברו: 'שוטרים כלומניקים, מצידי שלא יהיה אף שוטר במגרש', ופוצץ את הישיבה".

במשטרת מרחב יפתח מתכוונים לפנות להתאחדות לכדורגל כדי להעביר להם את התנאים לקיום המשחק. במשטרה מדגישים כי במיגדה והנהלת בני יהודה לא תעמוד בתנאים, לא תאפשר המשטרה את קיום המשחק.

משה דמאיו אמר הערב: "אכן הייתה ישיבת תיאום שהתפוצצה. הישיבה התנהלה בטונים גבוהים. מעולם לא כיניתי את השוטרים 'כלומניקים'. המילים שהשתמשתי בהן היו הייתה 'בושה וחרפה ומיצידי שלא יהיה משחק ביום ראשון'". עוד הוסיף דמאיו: "הדברים נאמרו בגלל תשובות שקיבלתי מקצין המשטרה ומחר כולם יבינו למה המשטרה מיהרה לצאת עם ההודעה לתקשורת, וזה כי הם מנסים להקדים תרופה למכה".

מנכ"ל היכלי הספורט ניר פרצלינה, שנכח בישיבה אמר: "התפתחו דין ודברים בין קצין המשטרה למשה דמאיו. חלק מהדברים התייחסו לגבי תקרית שהייתה במשחק של בני יהודה בשבת. בשלב מסויים דמאיו אמר לשוטרים 'בושה וחרפה', קם ועזב את המקום. הוא לא התבטא במילים 'שוטרים כלומניקים'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully