וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מחכה לקלינגר

5.12.2007 / 16:06

ראשי הקבוצה בודקים את פרטי החוזה של המאמן בלרנקה הקפריסאית. אוהדי הקבוצה מתכוונים להמשיך במחאתם נגד ההנהלה

החוזה עליו חתום ניר קלינגר בלרנקה הקפריסאית מסתמן כמכשול העיקרי בהחתמתו של מאמנה לשעבר של מכבי תל אביב, בבני יהודה. לפי מקורבים להנהלת בני יהודה, קלינגר עצמו הביע נכונות להגיע לשכונה מועמדים נוספים שהוזכרו לאימון בני יהודה הם גילי לנדאו ואלי כהן. מלבד חוזהו הגבוה של קלינגר, קיימות מספר בעיות נוספות שעשויות למנוע ממאמן לרנקה לשוב לארץ, כאשר בין השאר מדובר בעובדה שרעייתו עובדת בקפריסין.

ראשי בני יהודה, הבעלים חזי מגן והמנכ"ל משה דמאיו, מעוניינים לסגור את סאגת המאמן במהירות האפשרית ולהתכונן בראש שקט למשחק הבית הקרוב של הקבוצה, ביום ראשון מול בית"ר ירושלים. אחרי 6 הפסדים רצופים, רואים במועדון דווקא במשחק הקרוב את הזדמנות לצאת מהמשבר.

בבני יהודה יכולים לפחות להתנחם בניצחון 0:3 על מ.ס אשדוד בגביע הטוטו, שהעלה את הקבוצה לחצי הגמר. "היה לנו שבוע קשה מאוד", סיפר הקפטן אסי בלדוט: "נלחמנו גם בשביל ניצן, כולם כאן מאוד אוהבים את ניצן שהתפטר, ידענו שאנחנו צריכים לבוא לאשדוד ולנצח, אני מאוד מקווה שהנצחון הזה יוציא אותנו לדרך חדשה." בלדוט יודע שהנצחון באשדוד לא נותן לזהובים שום מקדמה לקראת המשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים בליגה : "במצב שלנו, כל נצחון הוא חשוב, בטח בגביע הטוטו שזה מפעל כל כך חשוב למועדון. אני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם ביום ראשון. מהרגע שניצן עזב לא היה קל, האימונים היו קצת אחרים, אבל אנחנו מקצוענים וצריכים לקבל כל החלטה".

אוהדי הקבוצה מתכננים להמשיך את מחאתם כנגד הנהלת המועדון ומאיימים שוב כי לא יכנסו למגרש ולא יעודדו את הקבוצה במשחקה מול האלופה בבלומפילד. ראשי חוג האוהדים אף מתכננים להציב מסך ענק מחוץ לאיצטדיון וינסו לשכנע גם את האחרים להישאר בחוץ.

אחד משחקני הקבוצה התייחס היום לאיומים של חוג האוהדים ואמר: "זה לא הזמן למלחמות. בתקופה כל כך קשה של הקבוצה אנחנו מצפים מהקהל לעמוד מאחורינו ולתמוך בנו. שיקחו דוגמא מהקהל של הפועל למשל, ראית איך ביום שני הגיעו עשרת אלפים צופים לתמוך בקבוצה? למרות שהם במקום האחרון ונראים גרוע, הקהל והאוהדים האמיתיים מתגייסים לתמוך בתקופות קשות.
אני קורא לכל אוהדי בני יהודה, אלו שבאמת אכפת להם מהקבוצה, לשים עכשיו את המלחמות בצד ולהגיע לאיצטדיון ביום ראשון. הצלת הקבוצה היא המשימה הכי חשובה כרגע על הפרק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully