וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - חיפה: נותנים צ'אנס למחליפים

נמני מחפש חיזוק בהונגריה והצהובים מחפשים ניצחון בגומלין רבע גמר גביע הטוטו מול חיפה (19:15, 5+ לייב). הקבוצות תשתפנה בעיקר שחקני ספסל

ג'נרל מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, נמצא בהונגריה כדי לעקוב אחרי שחקני חיזוק לקבוצה לקראת חלון ההעברות שצפוי בחודש ינואר. נמני יעקוב אחרי שחקניה של קבוצת הונבד שתשחק במסגרת הגביע ההונגרי. בין השחקנים בהם יצפה נמני נמצאים הבלם מחוף השנהב בנג'מין אנג'ואה ברו, והחלוץ אברם גואי גנקי גם הוא מחוף השנהב. כמו כן צפוי נימני לבחון גם את יכולתו של החלוץ ההונגרי זולטן הרשג, שהבקיע העונה 8 שערים ב-15 משחקים.

בתוך כך, צפוי נמני לעמוד הערב לדין, שלא בפניו, וזאת בשל העימות המילולי בינו ובין הקוון עבד אל-עוברה בתום ההפסד בסכנין. תובע ההתאחדות, שלום אבן עזרא, המליץ להעמידו לדין באשמת התנהגות לא הולמת. בכתב ההגנה שתעביר מכבי תל אביב לבית הדין על ידי אבנר טוויטו כתב נמני: "האשמה העומדת נגדי הינה התנהגות בלתי הולמת וזאת לאור דו"ח השופט בו נכתב כי אמרתי לקוון "עכשיו אני מבין למה התחבקת עם אנשי סכנין". הציטוט המיוחס לי אינו מדויק וזו גרסתי: 'בסיום המשחק ברדתי מהמגרש ראיתי את הקוון מתחבק ומתנשק עם בחור מסכנין. פניתי אליו ואמרתי לו שאני 20 שנה בכדורגל ואף פעם לא התחבקתי או התנשקתי". נמני הוסיף: "אמרתי את מה שאמרתי כי באמת ובתמים אני חושב שיש טעם לפגם כאשר שופט מתנשק ומתחבק בסיום המשחק עם נציגי קבוצה כזו או אחרת, באמירתי לא היתה לי כוונה להעליב את השופט והיא גם נאמרה בטון דיבור מנומס ולא בהתלהמות, כך שאיני מבין מדוע בחר השופט לציין זאת בדו"ח".


הקבוצה התאמנה אמש לקראת משחק הגומלין במסגרת רבע גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה שייערך הערב (19:15, בלומפילד, 5+ לייב). כזכור, במשחק הקודם הפסידו הצהובים 1:0 למכבי חיפה. הפעם ינסו שחקני מכבי תל אביב למחוק את היתרון הקודם של הירוקים ולנסות לטפס לחצי הגמר.

מאמן הצהובים, ניר לוין, צפוי להעניק מנוחה לרוב שחקני ההרכב הראשון ששיחקו מול בני סכנין ביום ראשון ואמור לעלות עם הרכב שכולו שחקנים מחליפים. במכבי תל אביב הסדירו את עניין שחרורם למשחק של שלושת המתגייסים הטריים הבוקר, עומרי רון דור מלול וניסו קפילוטו, והם צפויים להצטרף לקבוצה לקראת המשחק הערב. שלושתם אף מתוכננים לפתוח בהרכב. במכבי מייחסים חשיבות רבה למשחק, זאת בגלל הפרס הכספי הגבוה שיוענק לזוכה בגביע הטוטו בסך מיליון ו-600 אלף שקלים. אנשי מכבי תל אביב ישמחו לקבל את הסכום, שישמשם בתקופת ההעברות הקרובה.

הרכב משוער: גיא סולומון, קובי מוסא, עוז יפרח, ניסו קפילוטו (אביב חדד), עמירן שקלים, שרן ייני, משה מישאלוב, דור מלול (ז'וזה רמאליו), אוראל אדרי, עמרי רון (ארז מסיקה), לירון דיאמנט

וני לוי יעניק הזדמנות לשחקני הספסל

מכבי חיפה תתארח הערב (19:15) בבלומפילד, מגרשה הביתי של מכבי תל אביב, זאת במסגרת משחק הגומלין של רבע גמר גביע הטוטו. גם במשחק הזה צפוי המאמן רוני לוי להעניק הזדמנות לחלק משחקני הספסל. כזכור, המשחק הראשון הסתיים בתוצאה 1:1. "ננסה לשתף כמה שיותר שחקנים במשחק הזה. כמובן שהמטרה היא לעלות לשלב הבא".

המגן רוני גפני צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי. לוי ימשיך לתרגל גם את אלירן דנין בהרכב הפותח, כקשר שמאלי. ליאור רפאלוב שגילה יכולת טובה במשחק הקודם וכבש את השער היחיד לקבוצתו יעלה בהרכב. רנאטו, שכבש את שער הניצחון בשבת מול מכבי הרצליה, צפוי אף הוא לפתוח. מאור מליקסון, שלומי ארבייטמן ופיטר מסיללה עדיין "סוחבים" פציעה ולכן לא צפויים לפתוח בהרכב. האחרון, אגב, בספק למשחק בשבת מול בני סכנין. יניב קטן יפתח על הספסל וצפוי להיכנס במהלך המשחק.

הרכב משוער, מכבי חיפה: תום אלמדון; מוחמד שחברי, שי מימון, אלון חרזי, רוני גפני; פאוליניו, שלומי חנוכה, ליאור רפאלוב, אלירן דנין; תומר חמד (אושרי גיטא), רנאטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully