וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-בני יהודה: רק לצאת מהמשבר

שתי קבוצות במשבר נפגשות לגומלין רבע גמר גביע הטוטו (שלישי, 17.00). מכת פציעות באשדוד שתחסר את סופו, שריקי וגוסו

שתיים מהקבוצות החלשות של הסיבוב הראשון, מ.ס. אשדוד ובני יהודה, נפגשות לגומלין רבע גמר גביע הטוטו (שלישי, 17.00). המשחק הראשון הסתיים בניצחון של בני יהודה 1:2, אך באשדוד מאמינים כי יוכלו להשיג את הניצחון בדרך לשלב הבא.

בפני אלון חזן עומד סגל חסר מאוד, כאשר פטריק סופו, עידן שריקי וז'אן ז'אק גוסו גוסו פצועים ולא אמורים לשחק. גם תומר תייר וניר נחום סובלים ממתיחות וייעדרו מהמשחק. החלוץ שי הולצמן מחלים מהפציעה ברגלו ויפתח על הספסל, בעוד קובי דג'אני ירצה עונש הרחקה אחרי האדום שספג בשבת מול מכבי פ"ת. עידן ציון הצעיר צפוי לקבל את חולצת ההרכב בעמדת המגן הימני, על חשבונו של מיקי עטיה המאכזב.

אחרי היכולת החלשה בליגה, ובמיוחד בחוליית ההגנה, סיכמה אשדוד עם הבלם האורגוואי, כריסטיאן גונזאלס את התנאים, והוא אמור להצטרף בעוד מספר שבועות.

הרכב משוער: יניב בן ישי, עידן ציון, ודראן יישה, מאור זוהר, אדיר טובול, רחמים צ'קול, יוסי אופיר, עידן מליחי, דוד רביבו, אלן מסודי (אמיר לביא), משה בן לולו.

בני יהודה: הליגה יותר מעניינת אותם

מאמן השוערים יעקב אסייאג ומאמן הכושר ערן שדו יעמדו על הקווים מול אשדוד, כאשר עוזר המאמן, חזי שירזי, לא יישב על ספסל הקבוצה מאחר וקיבל לאחרונה עונש הרחקה בבית הדין של ההתאחדות בעקבות התפרצות לעבר השופט בהפסד למכבי פתח תקוה בליגה.

הנהלת הזהובים עדיין לא מינתה מאמן במקום שירזי שהתפטר, ומחר תנסה הקבוצה לשים בצד את כל אירועי השבוע החולף כדי להתרכז במשימת ההעפלה לחצי הגמר. בהנהלה הדגישו בפני השחקנים את חשיבות המשחק וציינו כי ניצחון יכניס סכום כסף נאה לקופת המועדון, כשגם המשחק יוכל להוות סוג של מפנה מהתקופה הלא טובה.

סאלם אבו סיאם המורחק שגם שסובל מדלקת בגיד האכילס יעדר והקפטן אסי בלדוט יפתח במקומו בעמדת המגן השמאלי. החלוץ הצעיר אלירן עטר צפוי לפתוח בהרכב במקומו של ז'וז'ה דוארטה. יוסי רוזן סובל ממתיחה ברגלו ולא ישחק.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סלבר הודז'יץ' (יאיר אזולאי), זאב חיימוביץ', אסי בלדוט, אימורו לוקמן, אלי אברבנל, הרוויה קובצ'ביץ', עוז ראלי (אלי ביטון), משה ביטון, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully