וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת בני יהודה נפגשה עם גיא לוזון

1.12.2007 / 20:50

בבני יהודה הכחישו כי ניצן שירזי התפטר כבר בסיום ההפסד למכבי נתניה, אבל החלו לחפש מחליף. לוזון דחה בינתיים את ההצעה

האם ניצן שירזי התפטר מבני יהודה? לפי גורמים בהנהלת בני יהודה, ניצן שירזי התפטר הערב (שבת) מתפקידו כמאמן בני יהודה לאחר שהקבוצה ספגה את הפסדה השישי ברציפות בליגה, הפעם 2:1 למכבי נתניה, במשחק הבית בבלומפילד. על פי גורמים אחרים בהנהלת הזהובים, ניצן שירזי נשאר מאמן הקבוצה גם אחרי ההפסד, ולא הגיש את התפטרותו. משה דמאיו, מנכ"ל בני יהודה תהה על מה כל המהומה, והכחיש כי מאמנו התפטר: "ניצן לא דיבר איתי, מבחינתי הוא המאמן ואני לא מבין על מה כולם מדברים".

שירזי צפוי להגיע לאימון הבוקר, וכנראה שאחריו הוא צפוי להודיע באופן רישמי על התפטרות. אמנם בקבוצה יש שמכחישים כי שירזי התפטר, אך מאידך, הלילה תתקיים פגישת הנהלה בבני יהודה, בה ינסו להחליט חזי מגן ומשה דמאיו על זהותו של המאמן הבא. את תגובתו של ניצן שירזי לא ניתן היה להשיג.

כזכור, שירזי הציע את התפטרותו כבר בתחילת השבוע, אבל נדחה. מי ששמו עלה כמועמד הוא גיא לוזון. גורם בבני יהודה אישר כי הלילה נערכה פגישה בין הנהלת בני יהודה לבין גיא ועמוס לוזון, ולפי שעה נראה כי גיא לוזון דוחה את ההצעה של בני יהודה לאמן בקבוצה. סביר להניח כי אין זה סוף פסוק בנושא. גם שמותיהם של אלי כהן, מוטי איווניר וגילי לנדאו עלו הערב בשכונת התקווה.

עוד לפני התפטרותו אמר הערב שירזי: "כל שבוע אנחנו מחכים שזה ייעצר. האחריות היא שלי ואני אצטרך לתת פתרון. הרבה מחשבות עוברת לי בראש, אלך הביתה ואעשה מה שצריך על מנת שבאמת המועדון הזה יילך למקום אחר".

על האדום המיותר שקיבל סאלם אבו סיאם, אמר: "כשהראש דפוק, אז כל הגוף סובל. זה מה שיש לי לומר. מדובר באנשים שלא יכולים לתפקד בלחץ, לא יכולים לעשות פעולה מתוך שיקול דעת. כמה דקות לפני, גם הזהרתי אותו, שיזהר, שיש לו כרטיס צהוב". הבלם סלבר הודז'יץ', יצא מחדר ההלבשה כשהוא ממרר בבכי ואמר: "אני לא מאמין, אני פשוט לא מאמין. מה עוד אפשר לעשות? שום דבר לא הולך לנו, אני פשוט מרוסק. אין לנו אפילו טיפת מזל, המצב הזה כל כך כואב לי".

לאחר המשחק, כ-300 מאוהדי בני יהודה זועמים, המתינו למאמן ולכל חברי ההנהלה שיצאו בליווי משטרתי, קיללו אותם וקראו להם להתפטר. כל השחקנים ספגו אף הם קללות, ואף נמנעה תקרית בין האוהדים לאביו של משה ביטון שענה לאוהדים, אך המשטרה הפרידה בין הצדדים. בנוסף קראו האוהדים לחזור לשחק בשכונת התקוה, והניפו שלטי מחאה. היחידי שזכה לעידוד מהאוהדים הוא הבלם זאב חיימוביץ'. "אתה הגבר היחיד בקבוצה, נלחמת יותר מכל שחקני הבית שלנו", קראו לעברו האוהדים.

"אנחנו יכולים להתמודד בצמרת"

בנתניה לעומת זאת, נשמו לרווחה. לאחר שהקבוצה רשמה שלושה משחקים ללא ניצחון, והיתה עסוקה במהלך השבועיים האחרונים בסוגיית תמיר כהן והמעבר האפשרי שלו לחו"ל, ניצחון החוץ השאיר אותם במקום השני בליגה, בסיום הסיבוב הראשון. ראובן עטר: "סיימנו סיבוב ראשון מצויין מבחינתנו עם 20 נקודות, ונקווה שכל סיבוב ייראה ככה. הפסדנו שני משחקים בגלל יכולת ירודה ומחסור בגלל מספר שחקנים פצועים, אבל אני שמח שהיום השכלנו לנצח".

יחיאל צגאי, שכבש את השער הראשון לנתנייתים והיה המצטיין על המגרש, היה מאושר בסיום: "אני שמח שנותנים לי את הביטחון ועם כל משחק אני צובר יותר ויותר". לגבי האפשרות שהקבוצה תצליח להתמודד בעתיד עם בית"ר ירושלים על אליפות, אמר צגאי: "יש לנו קבוצה מצויינת, ועם סגל מלא אנחנו יכולים להתמודד טוב בצמרת".

במהלך המשחק ישב הסקאוטר של קבוצת בולטון, הלא הוא טומי נילסן, הבן של ריצ'ארד נילסן, לשעבר מאמן נבחרת ישראל, שהגיע לצפות בתמיר כהן. איתו ישב ביציע, הסוכן רונן קצב. "יש לו רגל שמאל טובה", אמר נילסן. "עקבתי אחריו גם במשחק של הנבחרת, והתרשמתי לטובה. יש לילד הזה פוטנציאל ונמשיך לעקוב אחריו". כהן עצמו נשמע נלהב מדבריו של נילסן, ואמר בסיום: "אני שמח שהוא התרשם ממני ושלא איכזבתי". באשר למשחק אמר כהן: הצעירים שלנו משתלבים במשחק בצורה פנטסטית. הקבוצה שלנו צעירה ורעבה, והליגה עוד ארוכה ונצטרך להמשיך לעבוד קשה".

עדכון ראשון: 19:56, 01/12/07
עדכון אחרון: 23:50, 01/12/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully