וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-מכבי ת"א: הצהובים רוצים לטפס מעל הקו האדום

במכבי ת"א רוצים לחבר סוף סוף שני ניצחונות ברצף, אוהדי הקבוצה מתכננים מחאה נגד רוני מאנה. קרופניק יפתח בהגנת סכנין

מאמן בני סכנין, אלישע לוי, ערך הבוקר (שבת) אימון מסכם לחניכיו, לקראת המשחק המסקרן מחר (ראשון 20:50, אצטדיון דוחא) מול מכבי תל אביב. לוי ערך הבוקר אימון קל, בו עבד על יציאות מהירות מהגנה להתקפה, וביקש מחניכיו להיות מרוכזים ליד השער של מכבי, לאחר שמול מכבי נתניה, ברבע גמר גביע הטוטו, הציגה סכנין משחק טוב וניצחה 0:2, אבל החמצות רבות מנעו ממנה להכפיל את התוצאה. בסיום האימון הקרין לוי קטעי וידאו של מכבי, והסביר לחניכיו את נקודות התורפה שלה.

לרשותו של המאמן לוי יעמוד הרכב מלא, הבלם ליאו קרופניק, שלא שיחק באמצע השבוע בגביע הטוטו עקב הרחקתו בשבת שעברה, נגד מכבי פתח תקוה, יחזור להרכב על חשבונו של גבע ברקאי. למרות ששיחק טוב ולמרות שכבש שער מול נתניה בגביע הטוטו, יחזור ברקאי לספסל. ברקאי: "אני מכבד את השיקולים של המאמן. זה לא קל לי, אבל אני ממתין בסבלנות לצ'אנס שלי".

המאמן אלישע לוי: "מכבי תל אביב יבואו בתנופה אחרי שני ניצחונות, הם במצוקה בתחתית, מחפשים נקודות כדי לברוח, אבל אנחנו משחקים בבית, המגרש יהיה מלא, ונעשה את הכול כדי לשמור על המאזן הטוב שלנו בבית. צפוי משחק קשה ומעניין".

האיש בחדשות השבוע, החלוץ מאור בוזגלו, התאמן כרגיל. בהנהלה ביקשו ממנו להוריד פרופיל בנושא התקשורתי. המאמן אלישע לוי: "הוא צריך את השקט שלו".

הקפטן מאיר כהן: "כדי להמשיך להיצמד לצמרת אנחנו חייבים לנצח את מכבי תל אביב. אצלנו בבית, עם הקהל החם והתומך שלנו, אסור לנו להפסיד את הנקודות. אני מאמין שכל אחד משחקני סכנין ייתן 200 אחוז מעצמו למען המטרה".

בסכנין מצפים למגרש מלא בכ- 4000 צופים, מה שאומר שספק גדול אם הקופות באצטדיון ייפתחו למשחק.

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, פטי יא יא, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

שבחון ומסיקה יפתחו, קמנאן ייעדר

מכבי ת"א מגיעה לסכנין ותנסה לראשונה העונה לנצח משחק שני ברציפות בליגה. הקבוצה עדיין שקועה עמוק בתחתית אבל חניכיו של ניר לוין, שניצחו בשבוע שעבר את מכבי הרצליה, יודעים כי נצחון יקפיץ את הקבוצה אל מעבר לקו האדום. "תיזהרו בעיקר מבוזגלו וג'ון קולמה, הם השחקנים הכי מסוכנים בסכנין", כך אמר המאמן לוין לחניכיו באימון המסכם לקראת המשחק. מחר (ראשון) בבוקר תצא הקבוצה לבית מלון באיזור טבריה ומשם תמשיך בערב לסכנין.

הצהובים יגיעו לאיצטדיון דוחא ללא החלוץ הפצוע יאניק קאמנאן שסובל מקרע בשריר התאומים. את מקומו בהרכב יתפוס החלוץ יניב עזרן שכבש מול הרצליה את שערו הראשון העונה בליגה. הג'נרל מנג'ר אבי נימני עדין לא החלים לחלוטין מפציעתן ולא יהיה בסגל למשחק. אורי שטרית יחזור למשבצת המגן השמאלי לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה. יוסי שבחון החלים מהפציעה בשרירי המפשעה ויפתח בקישור הקידמי לצדם של רודי חדד וארז מסיקה שהחלים אף הוא מהמתיחה בשריר הירך האחורי.

מספר מאוהדי מכבי תל אביב קיבלו לטענתם איומים בטלפונים וב-SMS מאוהדי סכנין לקראת המשחק. כ-500 אוהדים צהובים צפויים להגיע מחר לסכנין, וחלק מהאוהדים מתכנן הפגנת מחאה כנגד הישארותו של רוני מאנה בקבוצה. האוהדים יניפו כרזות ושלטים כנגד מאנה וחלקם אמר השבוע: "אנחנו נמצאים במצב שבו הקבוצה שלנו נמצאת בסכנת ירידה וצריכה שקט תעשייתי על מנת להבטיח את הישארותה בליגה ואנחנו מאוכזבים מאד מדרך ההתנהלות של רוני מאנה בסיטואציה הזאת".

עוד הוסיפו האוהדים: "אנחנו לא מאמינים כי הוא האדם אשר מסוגל להוציא את מכבי מהמצב בו היא נמצאת ולהוליך אותה לדרך חדשה וטובה יותר והתנהלותו בחודשים האחרונים הוכיחה לנו כי הוא לא האיש המתאים לעמוד בראש המועדון המפואר של מכבי ולא ממנו תגיע הישועה למועדון ואנחנו נפעל על מנת למנוע את העברת הקבוצה לידיו".

הרכב משוער: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', ליאור ג'אן, אורי שטרית, רביד גזל, ז'וז'ה רמאליו, רודי חדד, יוסי שבחון, ארז מסיקה, יניב עזרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully