וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ואוהדיה מתמרקים לדוחא

30.11.2007 / 11:26

הצהובים רוצים לחבר ניצחון שני רצוף. שמו של יעקב הילל, מגן העבר, הוזכר כמועמד לחיזוק הצוות המקצועי. מניין האוהדים שיוכלו להגיע למשחק גדל ל-500

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנותיה לקראת משחקה ביום ראשון נגד בני סכנים באצטדיון דוחא. הצהובים ערכו היום (שישי) אימון נוסף וקבוצה מקווים מאוד לחבר ניצחון אחרי הניצחון בשבוע שעבר על מכבי הרצליה. הבעלים לוני הרציקוביץ' הגיע וצפה בשחקניו מהצד.

הקשר ארז מסיקה, שסובל מרגישות בשריר הירך האחורי, לא התאמן וקיבל מנוחה. מסיקה צפוי לפתוח בהרכב. החלוץ יאניק קמאנאן, שסובל מקרע חלקי בשריר התאומים ברגלו, לא התאמן וככל הנראה לא יהיה בסגל. יניב עזרן, שלא פתח בהרכב בניצחון מול הרצליה, עשוי לפתוח כחלוץ יחיד.

הקפטן אבי נמני ערך אימון ריצה קל ולא יהיה בסגל למשחק. כמוהו גם אבי יחיאל ועומר פרץ, שמחלימים מפציעות ארוכות. השניים עברו טיפולים אצל הצוות הרפואי וערכו אימון חלקי.

אמש, אמר הג'נרל מנג'ר, אבי נמני: "חשוב לשמור על יציבות, בשביל לצאת מהמצב בו אנחנו נמצאים. צריך לשמור על קו ישר של עליה". לגבי שינוי אפשרי בסגל השחקנים בינואר אמר: "יש מספר מועמדים ובכוונתנו להתחזק במספר שחקנים. אנחנו עובדים בצורה מסודרת".

שמו של יעקב הילל, שחקנה לשעבר של הקבוצה, הוזכר כמי שעשוי להצטרף לצוות המקצועי. גורם בהנהלה התייחס לעניין ואמר היום: "זה אכן נמצא על הפרק, כרגע אין שום דבר קונקרטי אבל יתכן שבעתיד זה עשוי לקרות".

500 מאוהדי הקבוצה יוכלו להגיע למשחק בסכנין. תוספת הכרטיסים התאפשרה לאחר פנייתם של המועדון וכן של ההתאחדות לכדורגל לגורמים הרלוונטיים במשטרת ישראל. תחילה כזכור, אושרו כ- 200 כרטיסים בלבד, לאחר מכן הוגדלה הכמות ל-300 וכעת עלה המספר ל-500.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully