וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבוקסיס מדבר בגובה העיניים"

רגב גולדמן

30.11.2007 / 17:22

הפועל ת"א נחתה לאחר ה-1:2 על חטאפה ושחקן בקבוצה הסביר לפשר השינוי: "קל יותר להתבטא במגרש". אי הסכמה לגבי זהות המאמן

הפועל תל אביב נחתה אחר הצהריים (שישי) בנתב"ג, שם חיכו לשחקנים כ-20 אוהדים בלבד. יוסי אבוקסיס, הסקאוט של הקבוצה, שהפך למאמנה הזמני, הסביר את הסיבה לניצחון אתמול במדריד: "השחקנים השתחררו קצת. הם שיחקו טוב וקיבלו ביטחון ועשו את העבודה, ומגיע להם את כל הקרדיט על זה. הם עשו את העבודה, והם הכוכבים".

על השיחות עם השחקנים בחדר ההלבשה אמר אבוקסיס: "אמרתי לשחקנים לפני המשחק שהם מצוינים וכל אחד מהם יכול לשחק בקבוצה גדולה, ביקשתי מהם לשחק משוחרר. אף אחד לא האמין בנו לפני המשחק, אבל אנחנו תמיד האמנו בעצמנו. אני שמח שהם הביאו את זה למגרש".

שחקנים בקבוצה סיפרו כי במהלך הלילה הם חגגו, יחד עם יוסי אבוקסיס, וחלקם אמרו לו: "צריך להודות באמת, אתה חסרת לנו בארבעת החודשים האלו. צריך עכשיו לעשות את המקסימום כדי לצאת מהמקום האחרון. איתך אנחנו יכולים". אבוקסיס עצמו בחר שלא להגיב לאותם דברים, והמשיך לחגוג עם שאר השחקנים בלובי של בית המלון במדריד.

שי אבוטבול אמר אחר הצהריים בחזרתו ארצה: "אנחנו צריכים את האוהדים שלנו מאוד, ואני רוצה למסור להם שיבואו ביום שני ויעזרו לנו, כי אנחנו צריכים אותם כדי לצאת מהמצב הזה. אני מאוד מקווה שעכשיו פתחנו דף חדש. אנחנו מסתכלים כבר על יום שני".

"יכול מאוד להיות שהניצחון הזה ייתן לנו תנופה גדולה ורוח לחימה לקראת ההמשך" - כך אמר אחר הצהריים שחקן בכיר בקבוצה. "גם לאחר הדרבי אמרנו את אותם הדברים אבל אז המצב היה שונה. עכשיו, כשיוסי הוא הבעל הבית, קל לנו יותר להתבטא במגרש. קשה להסביר למה זה קרה, אבל השיחות שלו איתנו עזרו מאוד".

אותו שחקן המשיך והסביר: "בחדר ההלבשה יוסי דיבר איתנו בגובה העיניים. ידענו בדיוק מה הוא רוצה מאיתנו. הוא אמר לנו 'אין לנו ממה לחשוש או לפחד. אני מאמין בכם, תעלו עם כל הכוחות שלכם. אתם לא פחות טובים מהם. אני מאמין בכם'. אחרי דברים כאלה אף אחד לא יכול להישאר אדיש. יכול מאוד להיות שזאת הדמות שהקבוצה זקוקה לה יותר מהכל. יוסי היה וישאר מנהיג בהפועל".

חילוקי דעות לגבי זהות המאמן

בהנהלת הפועל תל אביב עדין אין הסכמה חד משמעית לגבי זהות המאמן הבא של הקבוצה. בינתיים, יוסי אבוקסיס ורון ציבלין ימשיכו להדריך את השחקנים גם במשחק הקרוב ביום שני נגד קריית שמונה בבלומפילד.

גורמים במועדון אמרו אחר הצהריים: "ייתכן כי מוני הראל יחליט בסופו של דבר לתת את המפתחות ליוסי אבוקסיס, במטרה שינסה להציל את הקבוצה. זה הימור גדול, אולי אפילו גדול מאוד, אבל במצב הנוכחי של הקבוצה אי אפשר לדעת, אולי זה באמת מה שיוציא אותה מהתחתית".

מקורביו של מוני הראל אמרו כי כרגע ההחלטה על המאמן הבא של הקבוצה נדחתה לפחות עד לאחר המשחק נגד קריית שמונה. אופציית מאמן הזר היא כרגע העדיפות הנמוכה ביותר, בעיקר בשל עלויות הגבוהות. אלי גוטמן, ששמו הוזכר כמועמד מוביל להתמנות כמאמנה הראשי של הפועל תל אביב, לא קיבל כל פנייה רישמית מהמועדון. בסביבתו של גוטמן מסרו כי במידה ואכן יוצע לו התפקיד, הוא עשוי לעזוב את קבוצתו אא"ל לימסול הקפריסאית, ולחתום בהפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully