וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-נתניה: מפגש קצוות סוער

הנתנייתים פיטרו מנהל, קיבלו בשורות טובות מגל ניר, ורוצים לחזור לנצח אחרי שלושה משחקים. הכתומים חייבים ניצחון לאחר חמישה משחקים

מנהל קבוצת מכבי נתניה, גדי חן, פוטר הבוקר מתפקידו במכבי נתניה. חן זומן הבוקר לישיבה עם הנהלת הקבוצה, שבה נאמר לו על כך שקיים משבר בינו לבין הצוות המקצועי ובשל כך מפסיקים את עבודתו במועדון. בהודעה רשמית ולקונית של המועדון נאמר על כך כי "המנהל מפסיק את עבודתו במועדון". על פי כל ההערכות, משבר האמון עליו מדברים במועדון הוא בין המאמן ראובן עטר לחן, שכביכול הוציא דברים מתוך חדר ההלבשה שבצוות המקצועי לא אהבו.

גדי חן פירסם תגובה אישית על פיטוריו ואמר: "בזמן האחרון היחסים ביני לבין ראובן עטר לא היו מוצלחים ולאור המצב החלטתי לעזוב ולבקש לפתוח את החוזה שלי. מכבי נתניה היא בית חם. אני רוצה להודות למר יאמר על מה שהוא עושה למען העיר".

הקבוצה ערכה היום אימון מסכם שבמהלכו ערך עטר הרצאה טקטית. לפני האימון התבשרו שחקני הקבוצה על פיטוריו של המנהל, גדי חן. השחקנים היו בהלם מוחלט ומופתעים, שכן מערכת היחסים בין חן לשחקני הקבוצה היו מצוינים והוא נחשב למקורב ואהוב עליהם. "חבל, אנחנו אוהבים את גדי", אמר שחקן בקבוצה, "הוא היה בשבילנו בכל שעה ובכל מקום. אני מאחל לו את כל הטוב שבעולם".

משהתקבלה הודעת פיטוריו של חן, החלה בורסת הניחושים למי שיכול להיות מנהלה הבא של הקבוצה. השם החם ביותר הוא של קב"ט המועדון, רונן עמר, הנחשב למקורב מאוד לראשי המועדון ועושה את עבודתו בהצלחה. שם נוסף שעלה מהבוקר הוא מאיר אלל, מנהלה לשעבר של הקבוצה שפוטר לפני כשנה ונחשב למקורב לעטר, אולם נודע שלמינויו של אלל קיימת התנגדות חריפה ביותר מצד הבעלים דניאל יאמר וראשי המועדון.

בשורות משמחות לעטר

נתניה נערכת לקראת המשחק החוץ החשוב מחר מול בני יהודה. הקבוצה הפסידה בשלושת המשחקים האחרונים, שניים בבית בליגה ואחד מול בני סכנין בגביע הטוטו באמצע השבוע, תרצה לעצור את כדור השלג השלישי, אליו נקלעה בשבועות האחרונים. בנתניה מודעים היטב למצבה הקשה של היריבה ולעובדה שהמשחק מחר הולך להיות קשה ביותר.

בשורה משמחת הגיעה מכיוונו של שוער המשנה, גל ניר. השוער נבדק היום פעם נוספת אצל שני פרופסורים, המתמחים בפציעות ברכיים, שהודיעו לשחקן כי לא יזדקק ניתוח לאיחוי הקרע ברצועה. ניר נחבש היום בסד מיוחד ומיום ראשון יחל לעבור סדרת טיפולים. "אני מאושר ושמח", אמר ניר בסיום הבדיקה, "מקווה שבעזרת השם תוך חודש בערך אחזור כבר להתאמן באופן מלא".

בגזרתו של ג'ורג' בה, הרי שהחלוץ, שהיה חסר מאוד מול בית"ר ירושלים, לא החלים לחלוטין מפציעתו וככל הנראה לא יהיה בסגל. לרשימת המחלימים, לעומת זאת, מצטרף גם אלמוג כהן, שהצטיין במשחק מול בית"ר. כזכור, כהן הציל שער בראשו מכדור חזק של זנדברג. הצעיר סבל מסחרחורות והיה חשש לזעזוע מוח אולם השחקן חזר והחלים באופן מלא.

החלוץ איתי שכטר, המחלים מניתוח אורתוסקופיה בברך, החל להתאמן באופן קליל ובנתניה מאמינים ומקווים שבשבועיים הקרובים יעמוד החלוץ לרשותו של עטר. היום (שישי) תקיים מכבי נתניה אימון מסכם בצהריים, שבמהלכו יקיים המאמן אסיפה טקטית, כולל הקרנת קטעים ממשחקיה של בני יהודה. תמיר כהן התייחס למשחק הצפוי לקבוצה מחר ואמר: "ברור לנו שבני יהודה היא קבוצה שנלחמת על החיים שלה והמשחק לא הולך להיות קל מחר, אבל בואו לא נשכח את האחוזים הטובים שלנו במשחקי החוץ. יש לנו שניים רצופים עכשיו ונקווה לתוצאות טובות".

כהן אף התייחס לעתידו בקבוצה ולהצעות מחו"ל ואמר: "יש לנו עוד שלושה משחקים עד הפגרה ואשחק אותם במכבי נתניה. אני מקווה להמשיך לשחק בקבוצה, אבל ייתכנו התפתחויות וכולנו נצטרך להמתין בסבלנות ולראות מה יהיה. כשבן אדם מקבל הצעה להתקדם, הוא בהחלט שואף לכך וזה מה שקורה איתי, אבל אני לא פוסל אפשרות להמשיך במכבי נתניה. בכל מקרה, לעולם לא אשכח את מה שהמועדון הזה תרם ותורם וכל זמן שדניאל יאמר יהיה במכבי נתניה, אשחק רק בה ולא בשום קבוצה אחרת בארץ".

הקשר אף התייחס ספציפית להצעה מגנט ואמר: "ההצעה הבלגית מאוד אטרקטיבית, אבל כל שחקן שואף לשחק בליגה האנגלית, שהיא בדרג הגבוה ביותר באירופה ובשלב זה אני מציע להמתין עד שנגיע לינואר, על מנת שנראה מה האפשרויות ורק אז נחליט בהתאם, וגם לא בטוח שאעזוב".

הרכב משוער: לירן שטראובר, דדי בן דיין, לאויס מרין, אבי סטרול, קלמי סבן, תמיר כהן, אלמוג כהן, סטניסלאב אנגלוביץ', זנו בונדאה, דלה ימפולסקי, אובודו אוקוצ'ה

לנצל את הניצחון בגביע הטוטו

"אם לא ננצח מחר, רק אלוהים יודע איפה ייעצר כדור השלג הזה", אמר היום אחד משחקני בני יהודה לקראת המשחק הקריטי, בו תארח הקבוצה את מכבי נתניה ( שבת, 17:00, בלומפילד), כאשר הפסד עלול לדרדר את הזהובים אל מתחת לקו האדום. שחקניו של ניצן שירזי מגיעים למשחק מחר אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים. השבוע אף הציע המאמן לסיים את תפקידו אולם בהנהלת המועדון דחו על הסף את הבקשה, ונכון לעכשיו שירזי צפוי להיות זה שיוציא את העגלה הזהובה מהבוץ אליו נקלעה.

סגל מלא יעמוד מחר לרשותו של המאמן. החלוץ, אלירן עטר, שעדיין פצוע בשרירי הבטן, ערך הבוקר אימון מלא ויהיה בסגל למשחק. עטר, שכבש השבוע שער יפהפה במסגרת הניצחון 1:2 על אשדוד ברבע הגמר בגביע הטוטו, ישחק מחר עם חבישה מיוחדת שתגן על שרירי הבטן והמפשעה ויפתח את המשחק על הספסל.

סאלם אבו סיאם, שסובל עדין מדלקת בגיד האכילס, לא כשיר ב-100%, אבל צפוי לפתוח בהרכב. במידה והמגן לא יהיה כשיר, יפתח הקפטן אסי בלדוט בעמדת המגן במקומו. שירזי אף שוקל לשחק עם שלושה בלמים, ובמקרה כזה יפתח יאיר אזולאי במקומו של קובצ'ביץ'.

ראשי חוג האוהדים בשכונה, הצהירו השבוע כי הם מתכננים להחרים את המשחק, זאת במחאה על כך שהקבוצה לא חוזרת לשחק במגרש בשכונת התקווה. ראש חוג האוהדים, אבי בידרמן, הצהיר השבוע כי הוא וחבריו מתכוונים להישאר בחוץ ואף לנסות לשכנע את שאר האוהדים שלא לקנות כרטיסים ולהישאר מחוץ לבלומפילד. האוהדים מתכוונים להניף מחר מספר שלטים כנגד הנהלת הקבוצה והמאמן ניצן שירזי. בין השלטים המתוכננים "השכונה זה הבית" ו- "יש בלומפילד אין אוהדים".

קפטן בני יהודה, אסי בלדוט, מבין את אוהדי הקבוצה אך פונה לליבם: "אני יכול להבין את האוהדים ואת הטענות שלהם, כי עד עכשיו אנחנו לא מספקים את הסחורה. עם זאת, אוהדים נמדדים ברגעים הקשים ואנחנו צריכים אותם. הם חשובים לנו ואני מקווה שיבואו כמה שיותר ויתמכו בנו. אני יכול להבטיח להם שניתן הכל כדי לנצח, למרות שאנחנו משחקים נגד קבוצה מצוינת וזה לא יהיה קל".

בלדוט תולה תקוות בניצחון שהשיגה הקבוצה השבוע ברבע הגמר בגביע הטוטו: "בדרך כלל ניצחון מוציא ממשבר, לא משנה באיזו מסגרת. אני מקווה שהניצחון מול אשדוד זה מה שיוציא אותנו לדרך חדשה".

"בקבוצות תחתית בכל העולם השחקנים משחקים בלי בטחון", הסביר בלדוט את היכולת החלשה במשחקים האחרונים. "כשהקבוצה בתקופה לא טובה אז הכל נראה לא טוב, גם השחקנים. נראה כאילו אנחנו לא מתאמצים, לא נותנים את הכל, אבל אין אף אחד שרוצה שבני יהודה תנצח יותר מאיתנו. כולם משתדלים, אבל כשמפסידים זה לא נראה טוב. כל השחקנים נחושים ורוצים לנצח, ובאמת הגיע הזמן שנביא את שלוש הנקודות שאנחנו כל כך מחכים להן".

חלוץ הקבוצה, משה ביטון, התייחס אף הוא למחאת האוהדים ואמר: "זכותו של הקהל לעשות מה שהוא רוצה. חבל שברגעים כאלה, כשהקבוצה צריכה קהל תומך הוא עושה מה שעושה אבל אני מקווה שהם יבינו את המצב שלנו ושהם חלק בלתי נפרד מאיתנו. הם צריכים לבוא ולעזור לנו לצאת מהמצב שאנחנו נמצאים בו".

עוד אמר ביטון לקראת המשחק מחר: "לא יודע אם הניצחון בגביע הטוטו זה משהו שיכול להוציא אותנו מכזאת תקופה, אבל זה יעזור קצת לביטחון על מנת לנצח את המשחק. מקווה שזה יעזור לנו קצת לקראת הליגה, לעשות תוצאה טובה. אנחנו נבוא להלחם לבוא לעשות תוצאה טובה, המצב שלהם לא מעניין אותנו. גם 0:0 ייתן לנו נקודה, במצב שאנחנו נמצאים אנחנו חייבים ניצחון, אבל אף אחד לא יבכה אם נסיים בתיקו. לא רוצה להתייחס לסוגיית המאמן ניצן נשאר עד סוף העונה וזה לא משנה מה היה."

הרכב משוער : דלה איינוגבה, איציק עזוז, סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, יוסי רוזן, הרוויה קובצ'ביץ'(יאיר אזולאי), אסי בלדוט, משה ביטון, ז'וז'ה דוארטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully