וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמנאן לא ישחק עם מכבי ת"א בדוחא

29.11.2007 / 18:25

חלוצה הצרפתי של מכבי תל אביב סובל מקרע בתאומים וייעדר כעשרה ימים. המשטרה אישרה ל-500 אוהדי הקבוצה להגיע לסכנין

יאניר קמנאן, חלוצה הצרפתי של מכבי תל אביב, סובל מקרע בשריר התאומים וייעדר כעשרה ימים. משמעות הדבר היא שקמנאן לא ישחק עם הקבוצה מול בני סכנין ביום ראשון באיצטדיון דוחא (20:50), וככל הנראה ייעדר גם ממשחק הליגה הבא מול מ.ס אשדוד.

הקבוצה התאמנה הערב(חמישי) בקרית שלום. אבי נמני ערך אימון ריצה קל. לפני האימון אמר החלוץ יניב עזרן: "עשינו משחק טוב בשבת, לקחנו 3 נקודות, אני מקווה שתהיה לזה המשכיות גם ביום ראשון. סכנין, קבוצה ביתית טובה ויהיה מאוד קשה, אבל הכל תלוי ברגליים שלנו". עזרן, שכבש במשחק האחרון נגד הרצליה, מרגיש שהשחקנים במכבי התחילו להפנים את מצב הקבוצה וזה מתחיל להתבטא בתוצאות. "כרגע לא חשוב מי נותן את הגולים, העיקר שנרוץ קדימה. בהמשך גם קמאנן, שיבחון ורודי יבקיעו והגולים יתחלקו בין כולם".

המנג'ר שחקן אבי נמני הביע תקווה שמכבי תזכה לראשונה העונה ברצף של שני ניצחונות. "חשוב לשמור על יציבות", אמר נמני, "בשביל לצאת מהמצב בו אנחנו נמצאים צריך לשמור על קו ישר של עליה". לגבי שינוי אפשרי בסגל השחקנים בינואר, אמר המנג'ר: " יש מספר מועמדים ובכוונתנו להתחזק במספר שחקנים. אנחנו עובדים בצורה מסודרת, שיהיה מה להודיע נודיע"

כרטיסים נוספים למשחק בסכנין

500 מאוהדי מכבי תל אביב יוכלו להגיע למשחק בסכנין. תוספת הכרטיסים התאפשרה לאחר פנייתם של המועדון וכן של ההתאחדות לכדורגל לגורמים הרלוונטיים במשטרת ישראל. תחילה כזכור אושרו כ- 200 כרטיסים בלבד, לאחר הוגדלה הכמות ל- 300 וכעת עלה המספר ל- 500 אוהדים. מכירת הכרטיסים למשחק תתקים בתל אביב בלבד וקופות לטובת אוהדי מכבי ת"א לא ייפתחו כלל בסכנין ביום ראשון.

מנכ"לית הקבוצה, תמי פרידמן, בירכה על ההחלטה: "אנחנו מודים להתאחדות לכדורגל, לאבי לוזון לסמנכ"ל רותם קמר, שעזרו והתערבו בנושא הכרטיסים. אנחנו שמחים מאוד שקיבלנו את כמות הכרטיסים המגיעה לנו על פי התקנון". בינתיים, אוהדי מכבי תל אביב החלו להביע את מחאתם כנגד הבעלים, רוני מאנה, ויצאו כנגד התנהלותו.

האוהדים טוענים כי הם עדיין אינם תומכים בלוני הרציקוביץ', אך התנהלותו של מאנה בשבועות האחרונים פגעה בקבוצה, בזמן שמה שנדרש לטענתם, הוא שקט תעשייתי, וככל הנראה כבר בימים הקרובים יפעלו מספר אוהדים ויעלו לאינטרנט עצומה שתקרא לעצירה של השתלטותו של רוני מאנה על הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully