וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-מכבי פ"ת: לוזון ופביאן ישובו לאמן יחד?

לאחרונה עלתה אפשרות שהמאמן המתפטר מהפועל ת"א ישוב בעונה הבאה למלאבס לעבוד בצוותא עם המאמן הנוכחי, חניכיו של חזן חייבים לעצור את רצף ההפסדים

במכבי פתח תקווה עלתה בימים האחרונים אפשרות שבעונה הבאה יחזור גיא לוזון לקבוצה ויאמן בצוותא עם עופר פביאן. האחרון מוערך מאוד בקרב חברי הנהלת הקבוצה ואם זו תתמודד בצמרת עד תום העונה, פביאן יישאר מאמן גם בעונה הבאה. בקבוצה לא הכחישו שניהלו לאחרונה מגעים להחזרתו של לוזון עוד העונה, אבל זה סירב בעיקר משיקולים כלכליים.

לוזון יקבל מהפועל את שכרו עד תום העונה, 120 אלף דולר בסך הכל. לפי הסיכום עם הנהלת הפועל, בשתי העונות הבאות הוא ישתכר 80 אלף דולר בעונה ו-280 אלף דולר בסך הכל. המאמן קיבל מענק עבור ההגעה לשלב הבתים באופ"א, למרות שהדבר לא היה מצוין בחוזה שלו.

בפתח תקוה שוקלים כעת להישאר עם שלושה זרים בלבד לאחר הפגרה, זאת לאור האכזבה המקצועית מננאד סאביץ'. האחרון לא בא לידי ביטוי גם אתמול, במשחק גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים (1:1), התלונן על פציעה בדקה ה-44 והוחלף. עמוס לוזון: "רק במהלך דצמבר יתקבלו החלטות מקצועיות". גורם בקבוצה הוסיף: "הוא חלש וגם פצוע. נכון לעכשיו הוא בדרך הביתה".

הקשר הניגרי, פליקס אובוקה, שהתלונן על פציעה, נבדק על ידי הצוות הרפואי של המועדון והתברר שהוא לא סובל מפציעה. כזכור, אובוקה הגיע לארץ שבוע לאחר משחק נבחרתו הצעירה מול גאנה (0:0), למרות שלא שותף. אובוקה שאיחר סיפר לצוות המקצועי שהוא פצוע, אך הבדיקה העלתה ממצאים אחרים. אתמול אובוקה לא נכלל בסגל למשחק מול בית"ר, למרות שנראה היה שיפתח בהרכב. בקבוצה אמרו: "התברר שהוא בסדר גמור, הוא לא סובל משום פציעה". יחד עם זאת, בקבוצה ציינו כי הוא מפגין יכולת טובה באימונים.

דובב גבאי לא נכלל אתמול בסגל ונראה מאוכזב, אבל גם רועי בקל ואורי לוזון לא קיבלו הזדמנות למרות שהם לא מרבים לשחק בליגה. הנשיא עמוס לוזון הודיע לחלוץ כי הוא לא משוחרר בשלב זה מהקבוצה.

בקבוצה הבלגית לוקרן, שנציגיה צפו בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה, מעונינים לבחון צירופם של מספר שחקנים ישראלים, בהם עומר גולן. בשבוע הבא יגיעו נציגים של הקבוצה לארץ על מנת לבחון אפשרות לצירופו של החלוץ. הבעיה היא שמכבי פתח תקוה דורשת עבור החלוץ 1.5 מליון דולר לפחות, בעוד שלפי גורמים בקבוצה, לא בטוח שהבלגים ימהרו לשלם סכום כזה עבור חלוץ ישראלי.

הרכב משוער, מכבי פ"ת: אוהד כהן; אסמעיל עמר, מוראד מגמאדוב (ניצן דמארי), קובי גנון, נאור פסר; סולי צמח, בלסינג קאקו, חאבייר דירסאו, לירן כהן; עומר גולן, אוהד קדוסי.

לעצור את שרשרת ההפסדים

שי הולצמן, פטריק סופו וז'או ז'אק גוסו גוסו פצועים ולא יהיו בסגל של המאמן אלון חזן, לקראת משחק הבית נגד מכבי פתח תקווה ( שבת, 18:30), כאשר היא יודעת שבסיטואציה מסוימת ועם הפסד נוסף היא תמצא עצמה מתחת לקו האדום.

אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה ועוד הפסד נוסף לבני יהודה, השבוע בגביע הטוטו, מצב הרוח באשדוד לא רגוע, בלשון המעטה. פרשת השעייתו של הבלם אייל אלמושנינו לא הוסיפה שקט למועדון וכרגע נראה שבעלי הקבוצה מחכים בקוצר רוח לחלון ההעברות בחודש ינואר, במסגרתו צפויים להיות שחרורים נוספים בקבוצה.

אלמושנינו המושעה לא יהיה בסגל למשחק מחר ולוואלה ספורט נודע כי הפועל באר שבע מעוניינת בשחקן ותנסה לצרפו בחלון ההעברות הקרוב.

הרכב משוער: סמי אג'יי ( יניב בן ישי), מיקי עטיה, ודראן יישה, מאור זוהר, אדיר טובול, יוסי אופיר, קובי דג'אני, דוד רביבו, ניר נחום, אלן מסודי, עידן שריקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully