וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר: "רק ניצחון בשבת יוציא אותנו מהבוץ"

28.11.2007 / 13:28

אלירן עטר חזר להבקיע עבור בני יהודה בניצחון על אשדוד בגביע הטוטו, שעורר אופטימיות בקרב הכתומים, אבל יודע שהליגה היא הדבר האמיתי

לאחר מספר שבועות עגומים ושרשרת של חמישה הפסדים רצופים בליגה, בני יהודה מוצאת מעט נחמה גם בניצחון מזערי ברבע הגמר של גביע הטוטו. הניצחון 2:1 אמש על מ.ס. אשדוד שיחרר מעט לחץ גם אצל המאמן, ניצן שירזי, שהתאכזב מאוד מכך שקבוצתו לא ניצחה בהפרש גדול יותר לקראת הגומלין בשבוע הבא. "שער חוץ עושה הבדל גדול במשחקים של בית חוץ", אומר המאמן, "במקום לגמור את המשחק בהפרש של שלושה - ארבעה שערים, אנחנו יוצאים בניצחון מינימלי אבל אם היו אומרים לי לפני המשחק שננצח 2:1 הייתי קונה את זה. בתקופה מהסוג שאנו חווים, גם ניצחון במשחק אימון אמור לעשות משהו, אולי לשינוי כיוון, אולי ליצור דינאמיקה, אנרגיות אחרות. מטבע הדברים בתקופה כזאת היכולת פחות חשובה".

החלוץ הצעיר, אלירן עטר, שחזר לשחק בשבת במשחק ההפסד בקרית שמונה, אחרי פציעה ארוכה בשרירי הבטן, לקח אתמול ב"שתי רגליים" את הצ'אנס שנתן לו מאמנו. עטר, שנכנס במחצית השנייה, הפיח רוח חיים בחוד ההתקפה של הזהובים ואפילו קינח בשער במספרת נפלאה. אחרי השער, רץ עטר לכיוון הספסל והתחבק ארוכות עם צמד הפיזיותרפיסטים של הקבוצה. עטר סומן עוד בתחילת העונה כאחד הצעירים המבטיחים של בני יהודה והמאמן שירזי מקווה שעכשיו תהיה ליכולת הזו גם המשכיות בליגה. "אלירן כבש אתמול אחרי המון זמן ואני מקווה שזה יפתח לו את השערים כי יש לו הרבה מה לתרום", אמר המאמן הכתום, "אלירן הוא חלק מהקבוצה שלנו ומשחק בתקופה האחרונה כל עוד הוא בריא. אני מקווה שהוא יהיה בריא וימשיך לתרום לקבוצה, בסדר הזה".

הבוקר, יום לאחר המשחק, אמר עטר: "קודם כל ולפני הכל אני רוצה להודות לרובי טולדו ולנמרוד מאהלר, שני הפיזיותרפיסטים הנפלאים שלנו. הם פשוט העמידו אותי על הרגלים, טיפלו בי במשך כל השבועות האחרונים ועזרו לי להתגבר על הפציעה בבטן, ניגשתי אליהם אחרי השער, כי בלעדיהם לא הייתי מסוגל לשחק". החלוץ הצעיר מתקשה להיזכר מתי השער האחרון שכבש ואמר: "הגיע הזמן, ואני רק מקווה שנמשיך ככה. מקווה שהניצחון הזה יפתח את הדרך לניצחונות נוספים. השתחרר אצלי המון המון לחץ אחרי השער".

עטר יודע, כמו יתר חבריו, שהמבחן האמיתי יהיה בשבת, בליגה מול מכבי נתניה: "אני יודע שהניצחון אתמול לא ייתן לנו אפילו נקודה בשבת, אבל אם נבוא בשבת כמו שהגענו אתמול ויחד עם הניצחון שעשינו, מקווה שנביא נקודה לפחות. עד השבת האחרונה לא באמת הבנו עד כמה חמור המצב שלנו, אבל צריך לקוות שכולם הפנימו את המצב ולצאת לדרך חדשה. בשבת הקרובה יש לנו משחק מאוד קשה מול נתניה, אנחנו יודעים שרק ניצחון יוציא אותנו מהבוץ ונעשה הכל בשביל לנצח. נצטרך לבוא מוכנים ודרוכים ולקחת את הנקודות. במשחק ביתי מול הקהל שלנו, אני מאוד מקווה ורוצה לכבוש גם בשבת".

המגן הפצוע, סאלם אבו סיאם, שסובל מדלקת בגיד האכילס, יעבור היום טיפולים אצל הצוות הרפואי וצפוי לחזור מחר לאימונים. היום ייהנו הזהובים מיום חופשי וממחר ימשיכו את ההכנות לקראת המשחק הגורלי מול מכבי נתניה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully