וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מכוונת לחלוץ זר

28.11.2007 / 13:06

הצהובים מתכוונים להתחזק בחלון ההעברות בחלוץ ובשני ישראלים, כשנכון לעכשיו יישארו כל הזרים, כולל מרטינוביץ', עד תום העונה

ברני ארדוב

תקציר משחק גביע הטוטו: באדיבות ערוץ הספורט

רוצים חיזוק, רוצים גם כרטיסים לסכנין

במכבי תל אביב כבר נערכים לקראת חלון ההעברות בינואר, ולוואלה! ספורט נודע כי הצהובים מתכוונים להתחזק בחלוץ זר ובשני ישראלים לפחות. בהנהלה כבר התקבלה ההחלטה כי לפחות ארבעה שחקנים ישוחררו, ובמקומם יגיעו מספר שחקני חיזוק חדשים. נכון לעכשיו צפויים כל הזרים של הקבוצה להמשיך עד תום העונה, וזה כולל גם את הבלם מילאן מרטינוביץ' והקשר ז'וז'ה רמאליו. למרות הפרסומים השונים, נמסר כי הבאתו של החלוץ הקמרוני מיונג לא נמצאת על הפרק.

בקבוצה התאכזבו מאוד מההפסד 1:0 בחיפה במסגרת רבע הגמר בגביע הטוטו ביום שלישי. במועדון מקווים כי במשחק הגומלין שייערך בשבוע הבא יצליחו הצהובים למחוק את ההפסד המינימלי ולהעפיל לחצי הגמר, ובקרית שלום אף רוצים לזכות בגביע ולקבל את המענק השמן בסך מיליון ושש מאות אלף, שיינתן לזוכה וזאת בכדי לממן את הרכש המתוכנן.

המשחק נתן למאמן ניר לוין אינדיקציה לגבי כושרם ויכולתם של מספר שחקנים. "היו מספר שחקנים שקיבלו צ'אנס להוכיח את עצמם ולא עשו זאת", אמר היום (רביעי) גורם במכבי. שחקניו של לוין ינוחו היום וממחר יכנסו ל"כוננת סכנין", לקראת משחק החוץ הקשה ביום ראשון. החלוץ יאניק קמאנאן, שנפצע אמש במשחק, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, אבל צפוי להתאמן מחר כרגיל.

במועדון ממשיכים היום במאבקם כנגד החלטת המשטרה להקצות רק כ-200 כרטיסים לאוהדי הקבוצה למשחק בסכנין. הבוקר שלחה הנהלת הקבוצה, באמצעותו של עורך הדין יוחאי הורוביץ', מכתב למרחב הגליל במשטרה ובו נאמר בין השאר: "תקנון ההתאחדות לכדורגל מחייב את הקבוצה המארחת (בני סכנין במקרה הזה), להקציב 20% מכרטיסי הכניסה המונפקים למשחק, לאוהדי הקבוצה האורחת (מכבי תל אביב). אי הסכמת המשטרה לאפשר את הקצאת הכרטיסים האמורה נבחנה לא מזמן ע"י פרקליטות המדינה, וקיבלה את ביטוייה בהחלטת בג"צ ביום 13.12.2006 בעניינה של בית"ר ירושלים. ההחלטה מצויה בידיכם". גם ההתאחדות פועלת למען אוהדי מכבי בנושא הכרטיסים, ושלחה גם היא מכתב למשטרה בנוגע לעניין. בהנהלת הקבוצה ממתינים כעת להתפתחויות בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully