וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ביורו, כן באלופות

28.11.2007 / 23:31

ערב נהדר לקבוצות האנגליות, ששכחו מכשלון הנבחרת במוקדמות היורו. ליברפול הביסה את פורטו 1:4, צ'לסי הביסה את רוזנבורג 0:4. ברמן ניצחה את ריאל מדריד 2:3

בשבוע שאחרי הכישלון הטראגי של נבחרת אנגליה במוקדמות יורו 2008, דווקא הקבוצות האנגליות היו אלה שכיכבו במחזור החמישי בשלב הבתים בליגת האלופות. אפשר לתת את הקרדיט לזרים, אולי אפילו לאברהם גרנט וליוסי בניון. מה שבטוח, אוהדי הכדורגל האנגלים, חלקם לפחות, זכו במחזור הזה ליופי של משכך כאבים, כדי להקל על מה שקרה לנבחרת שלהם.

ליברפול, עם יוסי בניון שחזר מפציעה, הייתה חייבת ניצחון כדי לשמור על סיכוי לעלות לשלב הבא מבית א' ועשתה זאת בגדול עם 1:4 על פורטו. בניון שיחק 72 דקות. במשחק המקביל ניצחה בשיקטאש את מארסיי 1:2, אבל ליברפול תהיה חייבת בכל מקרה ניצחון על מארסיי במחזור הבא, כדי להבטיח את מקומה בנוק אאוט.

בבית ב', צ'לסי הביסה בנורבגיה את רוזנבורג 0:4 והבטיחה את מקומה בשלב הבא. שאלקה וולנסיה סיימו בתיקו 0:0 ושירתו מצויין את הקבוצה הנורבגית, שלמרות התבוסה שמרה על מקומה השני.

ההפתעה של המחזור נפלה בבית ג', כשורדר ברמן ניצחה את ריאל מדריד 2:3 וסיבכה לגמרי את המצב בבית. ברמן נותרה שלישית, אבל עם שתי נקודות פחות מריאל ואולימפיאקוס, שניצחה בחוץ את לאציו 1:2. ניצחון של הגרמנים על היוונים במחזור הבא יעלה אותם, בעוד שריאל מדריד תהיה חייבת להשיג נקודות מול לאציו.

בבית ד', מילאן הסתפקה בתיקו 1:1 מול בנפיקה בפורטוגל, כדי להבטיח את מקומה בשלב הבא. סלטיק התבססה במקום השני בזכות ניצחון דרמטי 1:2 על שחטיור דונייצק האוקראינית, וגם היא בדרך לשלב הבא.

בית א

ליברפול - פורטו 1:4

יוסי בניון קיבל זריקה וחזר מהפציעה, אבל מי שהיה אחראי לשער היתרון הסופר חשוב של ליברפול היה פרננדו טורס, שהתרומם מצויין לכדור קרן מצד שמאל בדקה ה-19 ונגח פנימה. האדומים נרדמו קצת מהשאננות והאורחים ניצלו את זה בדקה ה-33, כשליסאנדרו לופז הארגנטינאי התרומם להגבהה נהדרת מאיזור הקרן בצד ימין ונגח לשער. אחרי 72 דקות של משחק, יוסי בניון הוחלף על ידי קראוץ'. שש דקות לאחר מכן ליברפול חזרה להוביל אחרי מהלך מבריק של הארי קיואל, ששלח כדור לטורס ברחבה והספרדי השלים צמד. בדקה ה-82 נפסק פנדל לזכותה של ליברפול בעקבות נגיעת יד של סטפנוב ברחבה. ג'רארד דייק ובאנפילד סוף סוף נשמו לרווחה. שתי דקות לסיום, קראוץ' נהנה מקרן של ג'רארד ונגח מקרוב פנימה את הרביעי.

בשיקטאש - מארסיי 1:2

השאלה הגדולה הייתה אם הטורקים יתאוששו מהשמיניה מול ליברפול. התשובה הגיעה בדקה ה-27, כשטלו הברזילאי סובב בצורה מושלמת כדור חופשי מ-16 מטר, ולא הותיר שום סיכוי לשוערה של מארסיי. הצרפתים התעוררו במחצית השניה והישוו בשער מרהיב בדקה ה-65 כשטאיוו השתלט על כדור תועה במרחק 25 מטרים מהשער והפציץ פנימה. הסיום היה דרמטי והיה שייך לטורקים, כשבובו פרץ מימין וכבש את שער הניצחון בדקה ה-88.

בית ב

רוזנבורג - צ'לסי 4:0


הידיעה שניצחון מבטיח לה עלייה לשלב הבא שיחרר את צ'לסי מהקושי שלשחק בקור הנורבגי. שער היתרון שלה הגיע כבר בדקה השביעית. זה התחיל במבצע אישי יפה של ג'ו קול, שפרץ ממחצית המגרש ושיחרר טיל מ-25 מטר שנהדף על ידי השוער המקומי. דידיה דרוגבה היה שם כדי להשתלט על הריבאונד מצד ימין ולהפציץ לרשת. בדקה ה-20 דרוגבה השלים צמד ושוב בזכות מבצע אישי נהדר של חבר אחר, שון רייט פיליפס. פיליפס התגבר על שלושה שחקני הגנה והצליח להחדיר כדור לרחבה, דרוגבה השתלט עליו וכבש את השני לצ'לסי. בדקה ה-40 צ'לסי זכתה לבעיטה חופשית מ-25 מטרים, אלכס נעזר בשחקן הגנה וגם בשוער - הכדור נכנס לרשת. בדקה ה-73 ג'ו קול נכנס לרשימת הכובשים עם הרביעי של צ'לסי.

ולנסיה - שאלקה 0:0

בניגוד למגרשים האחרים, השערים לא הגיעו כל כך מהר במסטאייה, אבל הכרטיס האדום דווקא כן. דויד אלבלדה מולנסיה ראה אותו בדקה ה-32 והשאיר את המארחים בעשרה שחקנים. הספרדים הגיעו למצבי הבקעה והיו קרובים לניצחון למרות החיסרון המספרי, אלא שהשערים לא יצאו לפועל וולנסיה נותרה מחוץ לתמונה בשלב הבא.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בית ג

ורדר ברמן - ריאל מדריד 2:3

הגרמנים חייבים ניצחון כדי לשמור על סיכוי לעלות לשלב הבא והרצון שלהם בא לידי ביטוי בדקה החמישית, עם שער יתרון מפתיע. הגבהה מצד ימין מצאה את סאנוגו, שהוריד את הכדור מצויין לרוזנברג. השני נהנה מיציא ה אומללה של קאסיאס כדי לכבוש מקרוב ולהעלות את הגרמנים ל-0:1. השיוויון הגיע כעבור 9 דקות כשרוביניו נהנה מחופש פעולה מצד שמאל, פרץ לכיוון השער ושיחרר טיל. בדקה ה-40 סאנוגו שוב היה במקום הנכון בזמן הנכון, כלומר במרכז הרחבה כשההגבהה הגיעה מצד ימין והשחקן מחוף השנהב השלים צמד והחזיר את ברמן ליתרון. לרוד ואן ניסטלרוי הייתה הזדמנות מצויינת להשוות בדקה ה-60, אבל ההולנדי החמיץ מול השער. ההגנה של ריאל מדריד לא התעוררה במחצית השניה ובדקה ה-58 נכשלה במלכודת נבדל. אהרון האנט ניצל את זה כדי להשתלט על כדור עומק ולהקפיץ מול קסיאס שיצא לכיוונו, בדרך לכדור השלישי שנכנס לרשת. ריאל מדריד לא ויתרה ובדקה ה-71 ואן ניסטלרוי מצא סוף סוף את השער וצימק ל-3:2.

לאציו - אולימפיאקוס 2:1

גם הקבוצה השניה של העיר רומא עדיין בתמונת שלב הנוק אאוט ומי שקירב אותה עוד יותר לשם היה החלוץ המקדוני גוראן פאנדב, שלא שיחק מול ישראל במשחק האחרון במוקדמות יורו 2008. בדקה ה-30 רוקי פרץ לרחבה נהדר מצד שמאל, הגיע עד לקו השער ושיחרר כדור נהדר לפאנדב, שכבש מקרוב. גם היוונים הריחו את השלב הבא ולראייה 8,000 אוהדים שהגיעו לרומא. זה מאוד עזר ללוצ'יאנו גאלטי, שבדקה ה-35 קיבל כדור על סף הרחבה מצד ימין ושיחרר ובעט לרשת. המהפך של היוונים הגיע בדקה ה-64 כשדרקו קובאצ'ביץ' הסרבי, שנכנס כמחליף, נהנה ממסירת רוחב מצויינת ודחק משלושה מטרים פנימה.

בית ד

בנפיקה - מילאן 1:1

בנפיקה הגיעה למשחק הזה בהרכב מלא, אבל זה לא ממש עזר לה בדקה ה-15, כשאנדראה פירלו קיבל כדור בקו ישיר מהשער ושיחרר טיל מ-30 מטרים כדי להעלות את הרוסונרי ליתרון. התגובה של הפורטוגלים לא איחרה לבוא, ועוד עם שער מדהים. בדקה ה-20 מקסימיליאנו פריירה התקדם לכיוון השער, היטעה שחקן של מילאן בצורה מושלמת ושיחרר מ-18 מטר כדור לחיבורים.

סלטיק - שחטאר דונייצק 1:2

האוקראינים הגיעו למשחק הזה עם סיכוי מצויין להעפיל לשלב הבא, במקרה של ניצחון. הם לא נבהלו מהביתיות של הסקוטים ועלו ליתרון כבר בדקה הרביעית, כשברנדאו השתלט על כדור עומק, נהנה מטעות חמורה של שחקן ההגנה שמולו וכבש מ-14 מטר. השיוויון של הסקוטים הגיע בדקה ה-45. שני שחקני הגנה של דונייצק הסתבכו בהרחקת כדור מהרחבה ויירי יארוסיק הצ'כי השתלט עליו בסופו של דבר כדי לכבוש מצידה השמאלי של הרחבה. גם המשחק הזה הסתיים בצורה דרמטית, עם שער ניצחון של מאסימו דונאטי, שתי דקות בתוך תוספת הזמן. השער הזה קבע ככל הנראה כי סלטיק תעלה לשלב הבא על חשבונם של האוקראינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully