וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידוד עלייה בליגת האלופות

27.11.2007 / 23:45

ליון לא מנעה מברצלונה את הנקודה וסיימה איתה ב-2:2, הצרפתים נהנו מהפסדה של ריינג'רס 3:2 לשטוטגרט. גם אינטר ורומא הבטיחו את עלייתן

המחזור החמישי והלפני אחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות נערך הערב (שלישי), ובסיומו הבטיחו ברצלונה, אינטר ורומא את עלייתן לשמינית הגמר. ברצלונה היתה זקוקה לנקודה בלבד בסטאד דה ז'רלן מול ליון, והשיגה אותה עם 2:2. גם ליון לא יצאה מאוכזבת בעקבות הפסדה של יריבתה על המקום השני, ריינג'רס, בשטוטגרט 3:2.

רומא דרסה את דינמו קייב 1:4 בחוץ, ונהנתה מניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:2 על ספורטינג ליסבון, שהבטיח לרומאים את המקום השני בבית. איטלקיה נוספת, אינטר, סידרה לעצמה מקום בין 16 הגדולות עם 0:3 ביתי על פנרבחצ'ה, שמרגישה מאחוריה את פ.ס.וו איינדהובן, שחזרה ממוסקבה עם ניצחון יקר 0:1. בבית ח' ניצחה סביליה את ארסנל 1:3 ועלתה למקום הראשון, בעוד שסלביה פראג וסטיאווה בוקרשט נפרדו בתיקו 1:1.

בית ה'

ליון - ברצלונה 2:2

סגנית אלופת ספרד ואלופת אירופה מודל 2006 יצאה לסטאד דה ז'רלן למפגש מול אלופת צרפת ללא תיירי הנרי הפצוע, ועם רונאלדיניו על הספסל. ליון, שנחלה תבוסה בקאמפ נואו (3:0), היתה חייבת בתחילת הערב לנצח כדי לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא, שכן ניצחון של ריינג'רס, בתוספת הפסד או תיקו שלה יחסלו לה כמעט את כל הסיכויים.

מהלך קבוצתי נהדר של האורחים, שהסתיים בבישול של בוז'אן קרקיץ' בן ה-17 לאנדראס אינייסטה, העלה את ברצלונה ליתרון כבר בדקה השלישית. אבל התגובה של ליון הגיעה ארבע דקות בלבד מאוחר יותר, כשהרמה של ז'וניניו מצאה את דרכה ללא כל סיוע לרשת של ויקטור ואלדז וקבעה שוויון 1:1. בדקה ה-58 ניצל מסי פנדל מפוקפק-משהו שהוענק לברצלונה כדי להעלות את קבוצתו ל-1:2, אבל בדקה ה-80 זכתה ליון לפנדל משלה, אותו ניצל ז'וניניו כדי להשוות את התוצאה פעם נוספת.

שטוטגרט - גלזגו ריינג'רס 2:3

אלופת גרמניה אמנם מציגה יכולת משופרת בבונדסליגה, לאחר שפתחה את העונה בצורה רעה, אבל ארבעה הפסדים בצ'מפיונס חיסלו מזמן את סיכוייה. אלא שהיא לא וויתרה כל כך מהר וניסתה לעשות צרות לסקוטים המסכנים, שרק לפני קצת יותר משבוע הפסידו את העלייה ליורו.

בדקה ה-26 החליף צ'רלי אדם את לי מקולוך שנפצע, ודקה לאחר מכן הוא העלה את ריינג'רס ליתרון כשדחק מקרוב פנימה. שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה הישווה קקאו הברזליאי ל-1:1. בדקה ה-62 השלים פארדו המקסיקני את המהפך כשהעלה את המקומיים ל-1:2. אבל בארי פרגוסון החזיר את הסקוטים לעניינים עם שער שוויון בדקה ה-70. המילה האחרונה היתה של מאריצה הרומני, שכבש את שער הניצחון של הגרמנים בדקה ה-85.

בית ו'

מנצ'סטר יונייטד - ספורטינג ליסבון 1:2

הקבוצה של סר אלכס פרגוסון הבטיחה את העפלתה ל-16 הגדולות, אחרי שניצחה בכל ארבעת משחקיה, כך שהשאלה היחידה שנותרה פתוחה היא מי השנייה שתעלה מהבית. רומא, הנמצאת בעמדה טובה, או שמא ספורטינג ליסבון.

אבל העניק לפורטוגלים יתרון מפתיע בדקה ה-21 כשבעיטה מפתיעה שלו מהאגף הימני מצאה את דרכה לרשת של האדומים, שהצליחו לאזן רק בדקה ה-61 מרגלי קרלוס טבז שעלה כמחליף. בדקה ה-92 הצליח כריסטיאנו רונאלדו, בעוד מפגש סנטימנטלי מול קבוצתו לשעבר, לכבוש את שער הניצחון בבעיטה חופשית אופיינית.

דינמו קייב - רומא 4:1

סגנית אלופת איטליה יצאה לקור הגדול של בירת אוקראינה למשחק נגד קבוצה שאיבדה כל סיכוי לעלות, לאחר שספגה ארבעה הפסדים. פאנוצ'י, המגן הוותיק שהפך לסקורר משובח בשבועיים האחרונים, כבש ראשון בדקה הרביעית, לודוביק ז'ולי הכפיל את התוצאה בדקה ה-32, ומירקו ווצ'יניץ' שילש אותה ארבע דקות מאוחר יותר. בדקה ה-78 השלים ווצ'יניץ' צמד פרטי והעלה את הרומאים ל-1:4.

בית ז'

אינטר - פנרבחצ'ה 0:3

עוד לפני הניצחון, אלופת איטליה היתה קרובה להבטיח את העלייה, כשהיא ראשונה בבית עם שלושה ניצחונות והפסד, שהגיע במשחק הראשון במפעל נגד הטורקים. הנראזורי רצו לנקום את ההשפלה בטורקיה ולשמר את המיקום על מנת לקבל הגרלה טובה בשמינית הגמר. חוליו קרוז עשה את הצעד הראשון בנקמה עם שער בדקה ה-55, וזלאטן איברהימוביץ' העצים אותה עם השני בדקה ה-66, ולואיס אנטוניו חימנז הצ'יליאני השלים אותה שתי דקות בתוך תוספת הזמן.

צסק"א מוסקבה - פ.ס.וו איינדהובן 1:0

הרוסים איבדו זה מכבר את הסיכוי שלהם להעפיל לשמינית הגמר, ובסיום המשחק איבדו גם את הסיכוי הקלוש שהיה להם להשיג את המקום השלישי ואת המקום בגביע אופ"א. ג'פרסון פרפאן הנהדר כבש את השער היחיד במשחק לטובת ההולנדים בדקה ה-39, והמשיך את רף העלייה של פ.ס.וו אחרי הנפילה שחוותה בעקבות עזיבתו של מאמנה רונלד קומאן לולנסיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בית ח'

סביליה - ארסנל 1:3

שתי הגדולות של הבית נפגשו במשחק על המקום הראשון, וכיאה לשתיים מהקבוצות האטרקטיביות ביבשת סיפקו לנו משחק קצבי ומלא אירועים. אדוארדו דה סילבה נתן לתותחנים את היתרון בדקה ה-11, אבל הקהל הביתי בראמון סנצ'ז פיחואן דחף את הקבוצה שלו קדימה, ועם הזמן גם השערים הגיעו. סיידו קייטה השווה בבעיטה נפלאה בדקה ה-24, ולואיס פביאנו המשיך בכושרו הטוב עם שער יתרון עשר דקות לאחר מכן. פרדי קאנוטה התכבד לחתום את התוצאה בפנדל בדקה ה-89, אחרי שהוכשל ברחבה על ידי קולו טורה.

סטיאווה בוקרשט - סלביה פראג 1:1

במשחק נוסף בבית נפגשו הרומנים, ששמחים על ההעפלה ליורו, מול הצ'כים, שגם ייסעו בקיץ לאוסטריה ושוויץ, למשחק לפרוטוקול בלבד. ולנטין בדאה כבש ראשון לסטיוואה בדקה ה-12, אבל שער של זדנק סנקריק בדקה -78 קבע שוויון, והבטיח לסלביה סופית את המקום השלישי והמקום בסיבוב הבא של גביע אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully