וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות יוצאת לעזרת אוהדי מכבי ת"א

27.11.2007 / 16:29

במועדון זעמו על החלטת המשטרה להקצות להם 200 כרטיסים בלבד, סמנכ"ל ההתאחדות מגבה במכתב: "הקצו להם מייד 650 כרטיסים"

ההתאחדות לכדורגל יוצאת לעזרתם של אוהדי מכבי תל אביב. לאחר שאישרה המשטרה הקצאת 200 כרטיסים בלבד לאוהדי הקבוצה למשחק שייערך בסכנין ביום ראשון הקרוב, זעמו במועדון על ההחלטה ודרשו לקבל 650 כרטיסים, שמהווים כ-20% מתכולת האיצטדיון.

גורם בכיר בהנהלה אמר היום לוואלה! ספורט: "זה בכלל לא בסמכות המשטרה להחליט כמה כרטיסים יוקצו לאוהדי מכבי. המשטרה יכולה להחליט רק כמה צופים יכולים להיכנס לתחומי המגרש. יש תקנון והם צריכים לכבד אותו, אנחנו דורשים 20 אחוז מתכולת האיצטדיון. שהמשטרה לא תחפש לעצמה חיים קלים, בטח לא על חשבון אוהדי מכבי תל אביב. יש פתרונות אחרים, ושיעשו את מה שצריך".

הבוקר (שלישי) שלח סמנכ"ל ההתאחדות, רותם קמר, מכתב למפקד מרחב הגליל, תת ניצב ניר מריאש, ובו הוא מבקש להגדיל באופן מיידי את הכמות שתוקצה לאוהדים התל אביבים במשחק. במכתב כותב קמר: "לאור פניית הקבוצות המעורבות, מצאנו לנכון להפנות את תשומת לבכם כי תקנון ההתאחדות מחייב את הקבוצה המארחת להקציב 20 אחוז מכרטיסי הכניסה המונפקים למשחק לאוהדי הקבוצה האורחת. חובה תקנונית זו הינה משמעותית ביותר, ובאה לשמור על עקרון הספורטיביות והשוויון במשחקי הליגה אותם מארגנת ההתאחדות".

עוד מוסיף סמנכ"ל ההתאחדות במכתבו: "קיימת חשיבות רבה שעקרון הספורטיביות והשוויוניות לגבי משחקי הכדורגל המאורגנים על ידנו לא ייפגעו. עיקרון זה קיבל את ביטויו בהסכמות בין מפכ"ל המשטרה לבין יו"ר ההתאחדות, והבטחת המשטרה כי לא תמנע קיומם של משחקים במגרש הביתי של הקבוצה והגעתם של אוהדי הקבוצה".

בסיום הדברים פונה קמר בדברים חד משמעיים : "לאור האמור לעיל, לרבות החלטת בג"צ בעניין, הנכם מתבקשים לאפשר באופן מיידי את מכירתם של כל כרטיסי הכניסה להם זכאים אוהדי קבוצת מכבי תל אביב ( 650 כרטיסים בסה"כ), ולמנוע את הפגיעה הספורטיבית אשר עלולה להיגרם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully