וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: לצאת מהמשבר

26.11.2007 / 17:09

בני יהודה ומ.ס אשדוד, שייפגשו ברבע גמר המפעל, ינסו להיחלץ דרך ניצחון במשחק הראשון ביניהן, משרשרת ההפסדים שפוקדת אותם בליגה

שתי קבוצות במשבר עמוק, בני יהודה ומ.ס אשדוד, תפגשנה ביום שלישי במסגרת המשחק הראשון של רבע גמר גביע הטוטו של ליגת העל, באצטדיון בלומפילד (שלישי, 19:00).

הכתומים מהשכונה הכריזו מיד בתום הגרלת משחקי רבע הגמר כי זכייה בגביע היא אחת המטרות המוצהרות של הקבוצה וכי בכוונתם ללכת על המפעל 'בכול הכוח'. המאמן ניצן שירזי ושחקניו יקבלו הזמנות טובה לעצור את שרשרת ההפסדים הקשה, שעומדת על חמישה משחקים כאשר יארחו את הקבוצה מעיר הנמל. שירזי, שהציע השבוע את התפטרותו לבעלים חזי מגן ולמנכ"ל משה דמאיו ונענה בשלילה, ימשיך להדריך א הקבוצה מהקווים.

המגן השמאלי, סאלם אבו סיאם, סובל מדלקת בגיד האכילס והוא צפוי לנוח. שירזי מתלבט לגבי משבצת זו מכיוון שאסי בלדוט, שהיה אמור להחליף את סיאם, לא כשיר במאת האחוזים, דבר שיביא, ככל הנראה, לשילובו של הצעיר, עוז ראלי. אופציה נוספת שעומדת בפני שירזי היא הרכבתו של המגן הצעיר, טל מאיר. בקישור צפוי אלי ביטון לקבל הזדמנות נדירה לפתוח בהרכב, כשיעלה לצידם של אימורו לוקמן ויוסי רוזן. על עמדת הקשר הרביעי מתחרים לירוי צעירי ועוז ראלי, במידה והאחרון לא יפתח כמגן שמאלי. אלירן עטר עשוי לפתוח בחוד, לצידו של משה ביטון, על חשבונו של ז'וזה דוארטה.

הרכב משוער: ניל אברבנל, איציק עזוז, סלבר הודז'יץ' (יאיר אזולאי), זאב חיימוביץ', עוז ראלי (טל מאיר), אימורו לוקמן, יוסי רוזן, אלי ביטון, לירוי צעירי, אלירן עטר משה ביטון.

קבוצה בקריסה

בצל פרשת השעייתו של אייל אלמושנינו, תתייצב אשדוד למשחק החוץ כאשר היא מגיעה עם שלושה הפסדים רצופים בליגה. המאמן אלון חזן לא העביר היום את האימון עקב מחלה כשעוזר המאמן, מיכה שרביט, החליפו. מלבד אלמושנינו, מי שייעדרו מהמשחק הם שלושת הפצועים: החלוץ שי הולצמן, שלא החלים מהפציעה ברגלו, פטריק סופו וז'אן ז'אק גוסו גוסו. כאמור, אלמושנינו, שנטל חלק באימון, לא יהיה בסגל.

בהגנה מתלבט חזן האם לפתוח עם הבלם הקרואטי המאכזב, וודראן יישה, שמועמד לעזוב את הקבוצה כבר בחלון ההעברות בינואר או עם הבלם הצעיר, מאור זוהר. גם עידן מליחי צפוי לרדת לספסל ובמקומו אמור לפתוח קובי דג'אני.

הרכב משוער: סמי אג'יי (יניב בן ישי), מיקי עטיה, וודראן יישה (מאור זוהר), אדיר טובול, רחמים צ'קול, יוסי אופיר, קובי דג'אני, דוד רביבו, ניר נחום, אלן מסודי, עידן שריקי.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully