וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה חסרה, מכבי ת"א דווקא מתמלאת

רבע גמר גביע הטוטו (19:30, 5+ לייב): מישאלוב יפתח, שפונגין ינוח בשורות הצהובים. אצל הירוקים: מסיללה, משומר, ארבייטמן ומליקסון ייעדרו

מכבי תל אביב ערכה הערב (שני) אימון לקראת משחק החוץ מחר במסגרת רבע גמר גביע הטוטו בקרית אליעזר מול מכבי חיפה (19.30, שידור ישיר ב-5+ LIVE). ניר לוין צפוי לתת למספר שחקני הרכב לנוח, וביניהם השוער דרגוסלאב יבריץ', הבלם מילאן מרטינוביץ' והמגן יובל שפונגין.

אורי שטרית שלא שיחק בשבת האחרונה בגלל ההרחקה בדרבי, ישוב להרכב הקבוצה, כמו גם משה מישאלוב שהחלים לחלוטין מהפציעה שגרמה לו להיעדר בחמשת החודשים האחרונים. מישאלוב עורך אימונים מלאים ויפתח במשחק מול חיפה. גם קובי מוסא שב להרכב של ניר לוין אחרי שהחלים מפציעה ארוכה.

במכבי תל אביב לא מקלים ראש בהתמודדות, ומייחסים למשחק מול חיפה חשיבות רבה. בהנהלת הקבוצה הקפידו לומר שההמשכיות חשובה גם בגביע הטוטו, בעיקר לאחר הניצחון על מכבי הרצליה בשבת ולפני משחק החוץ במחזור הקרוב מול בני סכנין, שיהיה גם המשחק המרכזי ביום ראשון (20.50).

אבי יחיאל ששב השבוע מאיטליה הצטרף לאימוני הקבוצה. יחיאל שנותח בברכו עדיין לא חזר לרוץ, אך החל במספר תרגילים לחיזוק השרירים. השחקן אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני מרגיש טוב ונראה לי שחיכיתי מספיק זמן, ואני מחכה כבר שאוכל לשוב לפעילות מלאה. אין סיבה כרגע לנסות ולהאיץ את התהליך משום שכרוכים בכך סיכונים".

אבי נמני שעדיין לא החלים מהפציעה שוב ערך אימון חלקי. שפונגין שכאמור לא ישחק, ערך אימון חלקי בכדי להוריד ממנו את העומס, אחרי שהיה שותף למשחקי הנבחרת בשבוע שעבר. בצוות המקצועי העדיפו לשמור את השחקן בריא לקראת ההתמודדות מול סכנין ביום ראשון.

הרכב משוער: גיא סולומון, קובי מוסא, ניסו קפילוטו, אביב חדד (עוז יפרח), אורי שטרית, ז'וזה רמאליו, משה מישאלוב, יוסי שבחון, רודי חדד, יאניק קמאנאן, יניב עזרן.

דנין: "אנחנו בתקופה טובה"

גם במכבי חיפה נערכים למשחק שיתקיים בקרית אליעזר. מההתמודדות ייעדרו ארבעה שחקנים לפחות: פיטר מסיללה, שהתלונן בשבוע שעבר על פגיעה בקרסול ולא שיחק מול הפועל תל אביב, אייל משומר שאף הוא לא נכלל בסגל למשחק, מאור מליקסון שסובל ממתיחה והחלוץ שלומי ארבייטמן שסובל מפגיעה בקרסול.

אלירן דנין, שערך הופעת בכורה מוצלחת בהרכב הפותח, אמר באימון אתמול: "אנחנו בתקופה טובה במשחקים האחרונים. אני מאוד שמח שהשתלבתי טוב במשחק מול הפועל, וגם על כך שרוני נתן לי את ההזדמנות לשחק. אנחנו בכיוון הנכון, אבל מעדיפים לא להסתכל יותר מדי על בית"ר, אלא להתקדם לאט לאט. האווירה פה מצויינת ואני חושב שרואים את זה במשחקים האחרונים. לגבי מימוש האופציה שלי בחיפה, בעזרת השם יהיה בסדר".

לקראת המשחק מול מכבי תל אביב אמר: "כמובן שנבוא לנצח. אנחנו לא מסתכלים על מכבי תל אביב, אם היא מתאוששת או אם לא. אנחנו רק רוצים להמשיך את המומנטום הטוב שבו אנו נמצאים וללכת על כל התארים. צריך להתחיל במשחק מחר ומשם להתקדם".

הרכב משוער, מכבי חיפה: תום אלמדון; מוחמד שחבארי, אלון חרזי, שי מימון, רוני גפני; שלומי חנוכה, פאוליניו, ליאור רפאלוב, גוסטבו בוקולי (אלירן דנין); אושרי גיטא, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully