וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד מנקה את האורוות

25.11.2007 / 20:19

חיים רביבו הבהיר לשחקנים כי מעמדו של חזן הוא יציב ואיתן ומעמדם הוא זה שנמצא בסימן שאלה. אלמושנינו הוא הראשון בדרך החוצה

מ.ס אשדוד ספגה אמש (שבת) את הפסדה השלישי ברציפות ובהנהלת המועדון החליטו להתחיל כבר עכשיו בתהליך "ניקוי האורוות". השחקן הראשון שצפוי לשלם את המחיר הוא הוותיק אייל אלמושנינו שקיבל היום הודעה מהבעלים חיים רביבו כי הוא לא נמצא בתוכניות הקבוצה בעתיד הקרוב.

היום נערכה אסיפת שחקנים קשה מאוד, בה הובהר לשחקנים כי מעמדו של המאמן, אלון חזן, חזק ויציב. חזן מקבל בשלב זה גיבוי נרחב מהבעלים, חיים רביבו וג'קי בן זקן, והוא זה שאמור להוציא את הקבוצה מהבוץ. שמואל בוכריס, ששימש כעוזר מאמן באשדוד ועזב את התפקיד בתחילת העונה, חזר היום לקבוצה והוא מצטרף לצוות המקצועי.

"עוברת עלינו תקופה לא טובה", אמר הערב חזן, "אנחנו לא נראים כמו קבוצה. יש לנו סף שבירה נמוך מאוד וכנראה שנצטרך לעשות שינויים פרסונליים בתוך הקבוצה. יכול להיות שנתתי יותר מדי קרדיט לשחקנים מסוימים, ציפיתי שהם יחזרו לעצמם ובכך טעיתי".

באשדוד כבר הוחלט כי בחלון ההעברות בינואר יבוצעו שינויים רבים בסגל, והקבוצה צפויה לעבור מהפכה גדולה. לפחות ארבעה שחקנים צפויים להיות משוחררים מהסגל. בימים האחרונים מנסים בהנהלת הקבוצה לסכם על חזרתו של הבלם האחורי האורוגוואי, כריסטיאן גונזאלס, כנראה על חשבונו של הקרואטי ודראן יישה, שמאכזב מאוד את הצוות המקצועי ואתמול אף הוחלף במחצית משחק ההפסד 3:1 לכפר סבא. גם שמותיהם של עידן מליחי וז'אן ז'אק גוסו גוסו עלו כמועמדים לשחרור בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully