וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-בני יהודה: לעצור את הסחף

העולה החדשה, למרות התיקו בטדי נגד בית"ר, לא השיגה ארבעה משחקים ניצחון, הכתומים ספגו ארבעה הפסדים רצופים וקרובים לתחתית

מאמן איתוראן קריית שמונה, רן בן שמעון, קיים הבוקר (שישי) אימון מסכם, ערב המשחק מחר (שבת, 14:30) נגד בני יהודה. בן שמעון תירגל את ההרכב הצפוי, ובעיקר עבד על החלק ההתקפי, שלא כל כך מרבה לכבוש העונה. קריית שמונה, שפתחה את העונה עם שלושה ניצחונות בבית רצופים, סוגרת כבר משחק ליגה רביעי ללא ניצחון. בקבוצה יודעים שאם המגמה תימשך, הם יתקרבו בצעדי ענק לחלק התחתון.

בקבוצה מעודדים מחזרתם של הפצועים גיא צרפתי ופיטר אופורי-קוואיה, שהחלימו מפציעות ויעמדו לרשות המאמן. היחיד שייחסר מהסגל הוא הקשר בני בן זקן, שסובל משבר בעצם השוקית, בעקבות פציעתו במשחק אימון מול מכבי חיפה. בן זקן הגיע אתמול לאימון הקבוצה וזכה לעידוד מחבריו.

החלוץ יירו בלו אומר ערב המשחק: "צפוי משחק קשה מול קבוצה טובה ועקשנית, שבמשחקים האחרונים לא כל כך הלך להם, אבל אנחנו לא מזלזלים בהם. אנחנו צריכים ניצחון כדי לחזור למסלול וגם כדי לשמור על המקום שלנו, כמה שיותר רחוק מהחלק התחתון".

היום (שישי) תיפתח קופה מיוחדת באצטדיון העירוני, לטובת מכירה מוקדמת של כרטיסים למשחק. קריה מצפים למגרש מלא מול בני יהודה.

בקבוצה ביקשו להדגיש כי אין קשר בין העבודות להגדלת קיבולת המגרש להחלטת ההתאחדות לכדורגל לאשר או שלא לאשר לקריה לארח בביתה. "הנושא קשור אך ורק לתאורה. גם אם היציע לא יהיה מוכן ותהיה לנו תאורה, נארח בבית עד סיום העונה, מדגיש הדובר, עדי פרג'.

הרכב המשוער: שביט אלימלך, עמיר נוסבאום, יניב לביא, סלאח חסארמה, ברק בכר, עבאס סוואן, עמנואל אמנגוואה, גואל צ'ירסוואה, גיא צרפתי, פיטר אופורי-קוואיה (יובל אבידור) יירו בלו.

שירזי: "בואו נתעשת"

בשכונת התקווה סיימו את ההכנות ביום שישי לקראת משחק הליגה החשוב בקרית שמונה. אחרי שספגו ארבעה הפסדים רצופים, המתח בקבוצה נתן את אותותיו באימון ביום חמישי, כשאלי אברבנל ואימורו לוקמן התעמתו מילולית. השניים נשלחו על ידי שירזי לחדרי ההלבשה, ולא סיימו את האימון.

המאמן ניצן שירזי יודע, שכל תוצאה, זולת ניצחון, לא תשרת את המטרה להתרחק מהאזור המסוכן. אם לא די ביכולת, הרי שגם מכת הפציעות מדירה שינה מעיניו של המאמן. הבלם הבוסני, סלבר הודז'יץ', שערך בחמישי אימון מלא לראשונה מזה שבוע וחצי עקב נקע בקרסול לא כשיר במאת האחוזים, אולם הוא עשוי לפתוח. במידה והוא לא יפתח מי שצפוי להחליפו הוא יאיר אזולאי.

המגן השמאלי סאלם אבו סיאם סובל מדלקת בגיד אכילס, אבל הוא צפוי לשחק. המגן אמר: "אם צריך אעלה לשחק עם זריקה. למרות הכאבים אני לא מתכוון להחמיץ את המשחק". מי שיחמיץ את המשחק בוודאות הוא הקפטן, אסי בלדוט, החולה בשפעת ויחמיץ את המשחק.

החלוץ הצעיר אלירן עטר, שמחלים מדלקת בשרירי הבטן, ערך אימון מלא ראשון מזה שלושה שבועות. השחקן אינו בתוכניותיו של ניצן שירזי לשבת, אך יתכן שעקב מכת הפציעות בקבוצה ייכלל בסגל. נוסף על כך, לשירזי יש כאב ראש גם בעמדת השוער, לאחר שהשוער הניגרי, דלה איינוגבה, חזר ממסע נבחרתו כשהוא סובל מרגישות בברך. למרות זאת, צפוי לעמוד בשבת בין קורות הזהובים. בתום האימון ביום חמישי ערך שירזי שיחת מוטיבציה לשחקניו, בנוכחות הבעלים חזי מגן. שירזי ביקש משחקניו להפנים את מצב הקבוצה, ולעשות הכל על מנת לעצור את שרשרת ההפסדים.

"למרות המצב הקשה", אמר שירזי, "בואו נתעשת. זה הזמן להביא אנרגיות מחודשות. המועדון הזה חזק מכולנו, הוא ישרוד בלעדיי ובלעדיכם, ואם אתם השחקנים לא תרימו אותו ממקומו הנוכחי, הוא יגיע למקומות לא טובים". אחרי האימון יצאה הקבוצה לבית מלון בצפון.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סלבר הודז'יץ' (יאיר אזולאי), זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, יוסי רוזן, הרוויה קובאצ'ביץ', עוז ראלי, משה ביטון, ז'וזה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully