וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-הרצליה: רודי חדד יפתח בהרכב

הצרפתי יקבל קרדיט פעם נוספת במשחק התחתית הגורלי, ייני יחליף את שטרית בעמדת המגן השמאלי. סגל מלא עומד לרשותו של פרדי דוד

מכבי תל אביב השלימה הכנותיה לקראת קרב התחתית הגורלי שלה (שבת, 17:00) נגד מכבי הרצליה. הצהובים ערכו ביום שישי אימון מסכם, כשלפני האימון הקרין המאמן ניר לוין קטעים ממשחק הדרבי, בו עבר עם השחקנים על טעויות.

הצהובים חייבים ניצחון אם הם רוצים להתחיל לצאת מן הבוץ העמוק אליו נקלעו. שחקני הקבוצה מבינים כי זוהי תחילתה של סדרה של מבחנים אחרי שהג'נרל מנג'ר אבי נמני, שיחמיץ את המשחק, איים בעריכת שינויים פרסונליים בקבוצה בחלון ההעברות הקרוב בינואר.

יוסי שבחון ורודי חדד, שנראו מצוין באימונים לאחרונה, ייפתחו בהרכבו של לוין בחוליית הקישור, שגם תכלול את רביד גזל, ששב מאימוני הנבחרת, וז'וז'ה רמאליו. לוין יחסר את המגן השמאלי אורי שטרית, שספג כרטיס אדום נגד הפועל תל אביב כשאת מקומו יתפוס שירן ייני.

החלוץ יניב עזרן ערך ביום חמישי אימון מלא לאחר שהחלים מהמתיחה בשריר התאומים. יובל שפונגין ערך אימון ריצה קל אחרי שסיים אמש 90 דקות במשחק הנבחרת נגד מקדוניה. במכבי הביעו שביעות רצון גבוהה ממשחקו של המגן הימני, שבישל את שער הניצחון במשחק לברדה. הקשר הצעיר, דודו ביטון, עבר הבוקר מספר בדיקות ואובחן אצלו קרע בגיד המפשעה. הוא צפוי להיעדר כחודש ימים.

יאניק קמנאן, שהגיע למכבי מהרצליה אחרי פרשה משפטית ארוכה וסבוכה, יפגוש את האקסית כשייפתח כחלוץ בודד בחוד. למשחק נמכרו עד כה רק כ-1,000 כרטיסים ובמכבי מקווים שאוהדי הקבוצה לא יאכזבו וייגדשו את האצטדיון, גם לאור מחירם הזול יחסית, של הכרטיסים, הנקוב ב-40 ש"ח לכל השערים, מלבד שער 1 ויציע הכבוד.

הרכב משוער: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', ליאור ז'אן, שירן ייני, רביד גזל, ז'וז'ה רמאליו, ארז מסיקה, רודי חדד, יוסי שבחון, יאניק קמנאן.

הרצליה רוצה מרכז טבלה

בשבוע האחרון עסקו בהרצליה בענייני אינסטלציה. דליפות המים מתקרת חדרי ההלבשה והבעיות המבניות במתקן האימונים, הביאו לצו סגירה מטעם העירייה, האחראית על האצטדיון העירוני, ולשיפוצים במקום. בתוך כך, מכבי הרצליה התמקדה במשימתה, לגרום ליריבתה בשבת, מכבי תל אביב, לבעיות מבניות קשות. הקבוצה מהשרון תגיע לבלומפילד למשחק על 6 נקודות, כשהיא יודעת שניצחון עשוי לקרב אותה למרכז הטבלה, ולהשאיר את יריבותיה לתחתית, שלוש התל אביביות, במצב עגום.

סגל מלא עומד לרשותו של המאמן פרדי דוד, שניצל את פגרת הנבחרת כדי לצאת להשתלמות במילאן, אצל מאמנה קרלו אנצ'לוטי. הבלם הסלובני מטייה מורץ, הצטרף לקבוצה לאחר ששב ממסע המשחקם של נבחרתו במוקדמות יורו 2008, והוא נכלל בתוכניותיו של דוד למשחק. מאמן הרצליה מודע לעובדה ששחקניו כובשים את מרבית שעריהם במחצית הראשונה, וסביר להניח שישמח אם קבוצתו תשמור על אותו הקצב גם במחצית השנייה. הרצליה השיגה כמעט את כל נקודותיה העונה מחוץ לבונבוניירה, ומחזיקה במאזן של שלושה ניצחונות מחמישה משחקי חוץ.

הרכב משוער: איתמר ניצן, חיים מלכה, מטייה מורץ, מרסיו ג'ובאניני, איתן עזריה, דייהו דייויס, מהרן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי, אסף קריספיס, סעיד מקאסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully