וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "כל משחק, באופן חד משמעי, הוא מבחן לשחקנים"

21.11.2007 / 13:35

נמני לא ישותף במשחק נגד הרצליה, מבהיר לשחקני מכבי ת"א את מעמדם הנוכחי, ומוסיף: "נתחזק בפגרה וגם נשחרר מספר שחקנים"

אימונה של מכבי תל אביב הופסק היום (רביעי) בגלל סופת גשמים וברד, שפקדה את קרית שלום. אחרי כשעה של אימון, החליט המאמן ניר לוין לא לסכן את בריאות שחקניו, והורה להם לרדת לחדר ההלבשה.

בהנהלת מכבי העדיפו היום שלא להתייחס לדברים שצוטטו בשמו של רוני מאנה. גורם בכיר במועדון אמר לוואלה! ספורט: "סך הכל רוני מאנה מבזה את עצמו ועושה בושות לו ולמועדון. בשלושת החודשים האחרונים הוא מבטיח בכל שבוע שתוך יומיים המועדון יהיה שלו וזה כבר הפך ממש למנטרה אצלו. זה לא רציני ולא צריך בכלל להתייחס לזה".

הג'נרל-מנג'ר, אבי נמני, ערך אימון ריצה קל, אבל כבר ברור לצוות המקצועי כי לא ישחק נגד מכבי הרצליה. בתום האימון התייחס נמני למשחק התחתית הצפוי מול הרצליה: "זה משחק חשוב מאוד. בעצם מעכשיו, כל משחק הוא הכי חשוב שיכול להיות. אנחנו מצפים למשחק קשה, עקבנו אחרי הרצליה לאחרונה, רואים שהם קבוצה טובה וחזקה, שהשיגה תוצאות טובות מול קבוצות עדיפות ממנה". נמני נשאל אם ההתנהלות בגזרת הבעלים לוני הרציקוביץ ורוני מאנה, מפריעה להכנות. "אני לא רוצה להיכנס לסגאת לוני ומאנה. זה לא מעניין אותי. השחקנים צריכים לעסוק אך ורק במה שקורה על המגרש, ולא מעבר לזה. בינתיים, הם לא עושים זאת כמו שצריך. אנחנו מצפים שמעכשיו הם יעשו את זה טוב יותר מאיך שזה נעשה עד רגע זה. בדצמבר תגיע הפגרה, ונעשה חשבונות לטוב ולרע. יכול להיות שיהיו שחקנים שלא ימשיכו".

הקפטן נשאל האם כל משחק הוא מעתה מבחן לכל אחד משחקני הקבוצה, והשיב: "יש עוד משחקים בגביע הטוטו ובליגה, עד הפגרה. כל משחק הוא חד משמעית מבחן לכל השחקנים. השחקנים צריכים להבין שיש להם מחויבות, ועל מה שקרה בדרבי אנו לא נעבור לסדר היום. אנחנו לא רוצים שמה שקרה בדרבי יחזור, לאו דוקא מבחינת היכולת, אלא מבחינת המחויבות והנכונות. זה משהו שלא נקבל".

הקפטן נשאל לגבי מצב פציעתו ומתי הוא מעריך שישוב למגרשים וענה : "אני עדיין לא יודע מתי אני אחזור למגרשים. אני מנסה להחלים בצורה נכונה ולא כמו בפעמים קודמות לחזור מוקדם ולהפצע שוב".

איך אפשר להשיג את השינוי המיוחל בהתנהלות השחקנים?

"אנחנו לא מדברים על שינוי, אלא רוצים לראות תוצאות. אנחנו לא מבקשים לשחק כדורגל גדול כרגע, בטח לא במצבנו הנוכחי, אלא רוצים לקחת נקודות. זה לא דבר יותר מדי קיצוני לבקש. זה דבר שהשחקנים יכולים לעשותו, וזו לא בעיה כה גדולה. האחריות היא כרגע על השחקנים, והם צריכים להבין מה בדיוק יושב להם על הגב. עם הלחץ או בלעדיו - הם צריכים להביא תוצאות".

האם חומר השחקנים הקיים יכול להוציא את הקבוצה מהבוץ?

"לא רק שאני מאמין, אני גם בטוח שהחומר הקיים יכול להוציא את הקבוצה מהבוץ. מעבר לכך, נתחזק בפגרה וגם נשחרר מספר שחקנים".

מסיקה: "כל משחק מעכשיו הוא כמו גמר גביע"

הכנות הקבוצה רחוקות מלהיות אידיאליות למשחק הבית נגד מכבי הרצליה בשבת. בנוסף לחמשת שחקני הנבחרת שנעדרו השבוע מהאימונים, פקדה את מכבי תל אביב מכת פציעות, בעיקר בחלק הקדמי של הקבוצה. היום חזרו שחקני הנבחרת הצעירה, ליאור ז'אן, אורי שטרית ושרן ייני להתאמן עם הקבוצה, לאחר שסיימו את חובותיהם בנבחרת הצעירה. שני החלוצים, דודו ביטון ויניב עזרן, פצועים, ולא נטלו חלק באימון. השניים בספק לשבת.

ארז מסיקה אמר לאחר הפסקת האימון: "מצד אחד אימון בגשם זה כיף, מצד שני כשמתחיל הברד אז האזניים מתחילות לכאוב, וזה דופק לך על הראש ואז זה קצת פחות כיף, והמאמן היה חייב להפסיק את האימון. אני חושב שהפגרה באה לנו לטובה, זה נתן לנו קצת שקט תעשייתי אחרי כל מה שהיה סביב הדרבי. כל האכזבה של האוהדים זה מה שהכי מצער אותי מהמשחק הזה. אנחנו יודעים שבתקופה הקרובה כל משחק הוא כמו גמר גביע עבורנו, כי אנחנו חייבים לקחת את הנקודות".

מסיקה נשאל האם זה מפחיד שבהנהלה מצהירים שכל משחק יהיה מבחן עבור השחקנים ואמר: "לא חושב ששחקנים צריכים לחשוב על המילה מפחיד. בכדורגל בכל תקופה, גם אם אתה בצמרת וגם את אתה בתחתית, כל שחקן נמצא במבחן וצריך להוכיח את עצמו. אנחנו כמובן צריכים לקחת לתשומת ליבנו כל דבר שהצוות המקצועי אומר, כי זה חשוב, אנחנו צריכים להיות מקצוענים, ולתת את הכל כדי לעמוד במבחן הזה עכשיו".

כשנשאל מה צריך לעשות כדי לשנות את המצב הקיים אמר מסיקה: "כל שחקן יצטרך לבוא מעכשיו עם מלוא העוצמה, ומלוא הכוח, ולדעת שבכל משחק הוא נותן לא מאה אחוז, אלא מאה ארבעים אחוז מהיכולת של עצמו למען הקבוצה ולמען הצלחת הקבוצה. חשוב שהקבוצה תחזור למסלול נורמלי, ותתחיל לצבור נקודות. נצטרך לעשות כמובן את כל המאמצים גם בשביל הקהל הנפלא שלנו, שבא ותומך בנו, ומגיע בהמוניו, גם בתקופות כאלה קשות".

יוסי שבחון, שסובל מרגישות במפשעה, התאמן היום כרגיל. הקשר צפוי לשחק במחזור הקרוב. מחיר הכרטיסים למשחק נגד הרצליה יעמוד על 40 שקלים לכל היציעים, מלבד יציע הכבוד ושער 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully