וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: גם בלדוט בספק גדול לקרית שמונה

21.11.2007 / 10:36

קפטן הזהובים חלה בשפעת וצפוי להחמיץ את המשחק החשוב, גם הודזיץ' ייעדר. שירזי: "אנחנו מחפשים את המשחק שיעשה את ההבדל"

בני יהודה ממשיכה לסבול ממכת היעדרויות. היום (רביעי) נעדר מהאימון אסי בלדוט החולה. מהצוות הרפואי נמסר כי הקפטן חלה בשפעת ובקבוצה מעריכים שהוא לא ישחק בשבת במשחק החוץ מול קרית שמונה. הבלם הבוסני סלבר הודזיץ' שוב לא התאמן היום, ונראה כי כמעט בוודאות יחמיץ את המשחק גם הוא. יאיר אזולאי צפוי לתפוס את מקומו של הודזיץ' בהגנה.

ז'וזה דוארטה החלים משפעת קלה וערך אימון, וכמוהו גם סאלם אבו סיאם, שעדיין סובל מדלקת בגיד האכילס, אל צפוי לשחק בשבת. השוער דלה איינוגבה צפוי לנחות הערב בארץ אחרי שחזר מהמסע של נבחרת ניגריה בסוף השבוע, ולהצטרף מחר לאימונים. הזהובים התאמנו היום שוב במגרש הסינטטי בקרית שלום. שחקני הקבוצה מודעים לחשיבות המשחק בשבת, ויודעים שכל תוצאה פרט לניצחון תסבך את הקבוצה עוד יותר בתחתית הטבלה. ביום שישי תיסע כל הקבוצה לבית מלון בצפון לקראת המשחק מול קרית שמונה, על מנת להיערך בצורה מקסימלית למשחק.

המאמן ניצן שירזי התייחס בשיחה עם וואלה! ספורט למצבה הקריטי של הקבוצה: "אני לא אוהב להשתמש במצב קריטי, זה לוקח אותי למונחים רפואיים. זה לא סוד שהמשחק בשבת הוא משחק מפתח, בטח בתקופה שבה אנחנו נמצאים הגובלת במשהו חשוך. היינו בסרטים האלה וננסה לצאת מהמצב הזה כמה שיותר מהר. נצטרך להביא הרבה כוח למשחק בשבת, ויכולת להפריד בין התקופה שאתה נמצא בה לבין משחק אחד נתון. בתקופה כזאת זה נראה ממשחק למשחק כמו כדור שלג שהולך ומתגלגל. אנחנו מחפשים את המשחק שיעשה את ההבדל עבורנו, ואני מקווה, בפעם החמישית ברציפות, שזה יהיה המשחק".

לגבי מכת הפציעות מהן סובלת הקבוצה אמר שירזי: "פציעות, מחלות והיעדרויות הן דבר שכיח בכדורגל. זה תמיד היה ותמיד יהיה. מן הסתם נעלה עם אחד עשר שחקנים, והם צריכים להיות מספיק טובים על מנת שנחזור עם נקודות מקרית שמונה".

על השאלה האם צפוי זעזוע בקבוצה במקרה של הפסד בקרית שמונה אמר שירזי: "אני מעדיף לחשוב על דברים יותר נעימים ולהתעסק עם דברים טובים".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully