וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרה: להגיע למונדיאל 2010"

20.11.2007 / 16:38

רגע לפני המשחק מול מקדוניה ברביעי (19.00, ערוץ 1), קשטן סיפר שהוא רוצה העפלה לטורניר גדול. בן חיים נפצע, אבל יפתח בהרכב

ברני ארדוב

צילום: דניאל יעקובוביץ'

רגע לפני המשחק האחרון בקמפיין מוקדמות יורו 2008, נערכה אמש (שלישי) מסיבת העיתונאים האחרונה, שבה הדגיש פעם נוספת המאמן הלאומי, דרור קשטן, את משנתו לקראת ההתמודדות מול מקדוניה (רביעי, 19.00, שידור ישיר בערוץ 1).

כבר עכשיו ברור כי גל אלברמן לא ישחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים, ומי שאמור למלא את מקומו בקישור האחורי הוא משה אוחיון. כמו כן ישנה אפשרות שרוברטו קולאוטי יפתח בהרכב, כאשר במקרה כזה נראה שדרור קשטן יעדיף לספסל את בן סהר. משה בוקר, ממערכת "הארץ", מוסיף כי באימון שהתקיים אחרי מסיבת העיתונאים ספג טל בן חיים מרפק בפניו מבן סהר בלי כוונה והוא סובל מחתך עמוק מתחת לעינו. רופא הנבחרת, ד"ר מארק רוסנובסקי, מיהר לעלות עם בן חיים על מונית שהובילה אותו לבית החולים איכילוב כדי להיבדק. בבית החולים התברר שבן חיים סובל מחתך בלבד, ולאחר שעבר הבוקר (רביעי) מבחן כשירות, נקבע כי הוא יפתח במשחק.

"נבחרת ישראל מתכנסת כדי לייצג את אוהדי הכדורגל בארץ, ולא כדי לקלקל לאחרים", הדגיש קשטן את האווירה בנבחרת. "מאז ה-6/6/99 נבחרת ישראל לא ניצחה אף נבחרת שמדורגת מעליה. מגיע יישר כוח לנבחרת הצעירה, הרעננה, הרעבה והמחויבת ששיחקה בשבת נגד רוסיה".

על ההכנות לקראת המשחק שאינו חשוב מחר, אמר קשטן: "כבר מאתמול אנחנו מנסים להכניס את השחקנים למסגרת. ההמשכיות זה מה שחשוב כאן. השחקנים הפגינו בשבת את הכישרון שלהם, ואני מקווה שלמחויבות הזו תהיה המשכיות. מה שהם עשו במוצאי שבת זה עדיין לא מספיק. זה עשה את ה'פיק' הראוי, אבל אני מצפה מהם להמשכיות ומקווה שכך יהיה".

על היריבה אמר: "אנחנו משחקים מול נבחרת טובה, והעובדה היא שבמשחקים האחרונים היא צברה לא מעט נקודות והנחילה לקרואטיה את ההפסד הראשון בקמפיין".

קשטן נשאל אם הופתע מהצלחת הצעירים בשבת ומה צופן עתידם, ואמר: "הדרך בקמפיין מתחילה משילוב הצעירים. הדברים האלה לא קורים תוך יום, אלא בהדרגה וזה נכון שבשבת שולבו יותר שחקנים צעירים. אנחנו רואים את השיפור בשני המשחקים האחרונים, ואני חושב שיש לנו עתיד ורוד בכל הנוגע לכשרונות".

אוואט: "רוצים להמשיך את מה שהתחלנו מול רוסיה"

כידוע, ביום ראשון תוגרל הנבחרת למשחקי מוקדמות הגביע העולמי 2010, וקשטן נשאל על המחשבות שלו לקראת ההגרלה. אחרי התחמקות קצרה, השיב: "זו תמיד שאיפה להעפיל. אני רואה שחקנים שהם מאוד כשרוניים וזה הרבה תלוי בהמשכיות שלהם. המטרה היא להגיע למונדיאל 2010. חייבים להציב מטרות. יש לנו נבחרת כשרונית ורעננה שנמצאת בתהליך של התבשלות".

גם דודו אוואט דיבר במסיבת העיתונאים, והתייחס להתמודדות מול מקדוניה: "חשוב לנו שהקהל יבוא למשחק, כי אנחנו רוצים להמשיך את מה שהתחלנו נגד רוסיה. הצעירים שמשחקים הם מובילים גם בקבוצותיהם, והם מראים הרבה רצינות ומקצועיות. בעקבות הניצחון על רוסיה, יש לנו הרבה ביטחון שאפשר לנצח נבחרות גדולות מאיתנו, והניצחון הזה מראה על התקדמות".

על הכרטיסים שהובטחו לו למופע של ברברה סטרייסנד, אמר אוואט: "זה לא מעניין אותי. אני יכול לקנות כרטיסים לבד". עוד הוסיף אוואט: "אנחנו מתייחסים למשחק הזה בשיא הרצינות. הייתה אופוריה אחרי רוסיה, אבל אנחנו לא יכולים לזלזל באף נבחרת. קשה להגיד שזו הכנה לקראת הקמפיין הבא כי יש פגרה באמצע, אבל כל משחק חשוב לנבחרת".

בהתאחדות חוששים ממיעוט צופים ומנסים להביא ילדים ממחלקות הנוער של קבוצות בארץ כדי שיכנסו בחינם למשחק. למרות זאת חוששים כי רק רבבת צופים תגיע לר"ג ואם מזג האוויר יהיה סוער כמו שצפוי אז יתכן והכמות תקטן עוד יותר.

הרכב משוער: דודו אוואט, יובל שפונגין, טל בן חיים, דקל קינן, יואב זיו, משה אוחיון, תמיר כהן, ברק יצחקי, מאור בוזגלו, אליניב ברדה, רוברטו קולאוטי.

קטאנץ: "לא חושב ששתי הנבחרות נכשלו" (אלי שווידלר, הארץ)

אחרי הרעש סביב הביקור של נבחרת רוסיה, האימון המסכם של נבחרת מקדוניה כמעט ולא משך תשומת לב. רק חמישה עיתונאים חיכו לסיום האימון על מנת לשוחח עם המאמן הסלובני של מקדוניה, סרקו קטאנץ.

קטאנץ התיחס למפגש הערב (19:00, ערוץ 1), כאל התמודדות של שתי נבחרות שאמנם סיימו את דרכן בטורניר הנוכחי, אך מביטות לעתיד לקראת מוקדמות מונדיאל 2010. "הבית אליו הוגרלנו היה קשה במיוחד ואתה לא יכול להקדים נבחרות כמו קרואטיה, אנגליה או רוסיה. עם זאת, אני לא חושב ששתי הנבחרות נכשלו בקמפיין הנוכחי", אמר המאמן.

קטאנץ החמיא לישראל ולמאמנה: "למרות שמדובר במדינה קטנה, הנבחרת הישראלית משחקת כדורגל מאוד מודרני. לעתים קרובות היא מציגה כדורגל התקפי ותוסס וזה בהחלט הישג של המאמן".

הבלם איגור מיטרסקי, ששיחק תקופה קצרה בבית"ר ירושלים, לא הפסיק להתעניין בסיום האימון במצבה של האלופה כיום: "איך בית"ר? מובילה? ותומר (בן יוסף) משחק? בעיקר בספסל? ומי משחק? גרשון? ולצידו בנדו? ההוא מחיפה?! אז הם שינו הרבה דברים. שיהיה להם בהצלחה".

מלבד כוכב הנבחרת, גוראן פאנדב מלאציו, שלא שיחק גם בניצחון על קרואטיה בגלל פציעה, הנבחרת המקדונית תחסר הערב גם את אילקו נאומוסקי המושעה ואת הקשר ואנקו טאריאנוב הפצוע.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully