וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולאוטי: "אני עובד קשה ומחכה להזדמנות שלי"

19.11.2007 / 17:40

נבחרת ישראל שבה להתאמן לקראת המשחק מול מקדוניה ביום רביעי. תמיר כהן: "אני לא באנקר בהרכב. כל השחקנים בדריכות מלאה"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

נבחרת ישראל קיימה הערב (שני) את האימון הראשון מאז הניצחון החשוב בשבת 1:2 על רוסיה, ובשורותיה מקווים לנעול את הקמפיין עם ניצחון שביעי על מקדוניה. במסיבת עיתונאים שנערכה לפני תחילת האימון דובר על כך שהמשחק חשוב עבור החזרת הביטחון לקראת הקמפיין הבא.

תמיר כהן, שגילה יכולת טובה בשבת ורוצה להמשיך ולתפוס מקום בהרכב של דרור קשטן, אמר: "אני חושב שהקהל תמך בנו בשבת לאורך כל המשחק, בניגוד למה שחושבים שהקהל הרוסי היה רועש יותר. שמענו גם את הקהל הרוסי, אבל זה חלק מהמשחק. חבל שחלק מהמנויים לא הגיע, אני מקווה שאחרי שבת הקהל ימצא לנכון להגיע למשחק מול מקדוניה".

על השתלבותו בהרכב אמר כהן: "אני לא חושב שאני באנקר בהרכב. אני מתחיל כל משחק מאפס ומנסה להוכיח את עצמי באימונים". בתקופה האחרונה עלתה האפשרות שכהן ייצא לאנגליה וישחק באחת הקבוצות. על כך שפיני זהבי אמור לחפש לקשר קבוצה, אמר: "אני לא חושב על זה כרגע. קודם כל אנחנו צריכים לעבור את המשחק ביום רביעי. אם זה מה שפיני אמר, צריך כנראה לשאול אותו".

כהן התייחס גם לדריכות לקראת המשחק, והדגיש: "ייתכן שתהיה פחות התעניינות מצד הקהל, אבל מבחינת השחקנים זה לא משנה. כל השחקנים יגיעו בדריכות מלאה, וצריך לזכור שאנחנו מייצגים מדינה שלמה".

רוברטו קולאוטי, שלא שותף במשחק הנבחרת האחרון וישב על הספסל, אמר: "כשאתה על הספסל יש מצב שלא תשחק. אני לא מאוכזב, אני עובד קשה ומחכה להזדמנות שלי. מגיע כל הכבוד לעומר גולן ולאליניב ברדה, ולא רק להם אלא לכל הנבחרת. עשינו משחק גדול, ואני מאוד שמח שניצחנו.

"אני כבר בריא חודש וחצי והרגשתי טוב", התייחס קולאוטי למצבו הבריאותי. "אני כל הזמן רוצה לשחק בהרכב הנבחרת, עכשיו אני על הספסל ומחכה להזדמנות". על הסיכויים שלו לאבד על המקום בהרכב של בורוסיה מינשנגלדבאך בעקבות הפציעה, אמר: "זה מוקדם לדבר על מה שיכול להיות. נכון ששחקן מפסיד הרבה כשהוא פצוע במיוחד כבר חודש וחצי, אבל אני רק חושב להיות בסגל ולתת את הכל בשביל להיות בהרכב. כרגע המטרה שלי היא לחזור להשתלב בסגל וגם להיכנס חזרה להרכב".

שחקני ההרכב הראשון והמחליפים מהמשחק מול רוסיה קיימו אימון חלקי כדי להקל בעומסים. שאר השחקנים ערכו אימון מלא כולל איציק עזוז ובירם כיאל.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון ביקר את השחקנים באימון ואמר: "המשחק הזה חשוב מאוד. אנחנו צריכים לנצח אותו כדי להבטיח את מקומנו בדרג השלישי באירופה. במקרה של תיקו או הפסד, נהיה תלויים בתוצאות של נבחרות אחרות באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully