וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון חסר במכבי ת"א לפני הרצליה

19.11.2007 / 13:16

הצהובים חסרו את שחקני הנבחרות לקראת המשחק בשבת. לעומת זאת, רודי חדד שב מחופשה בצרפת, דודו ביטון נטש את האימון

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן למאבקי הליגה בצל פגרת הנבחרת, למרות ששחקנים רבים נעדרים מהאימונים, חלקם פצועים וחלקם נמצאים עם הנבחרות השונות. בשבת תארח הקבוצה את מכבי הרצליה לקרב תחתית שממנו יודעת הקבוצה היא חייבת לצאת עם שלוש נקודות.

מאימון הבוקר של הצהובים נעדרו היום שחקני הנבחרת הבוגרת, יובל שפונגין ורביד גזל, שמתכוננים למשחק ברביעי מול מקדוניה. גם אורי שטרית, שירן ייני וליאור ז'אן, שחקני הנבחרת הצעירה חסרו לניר לוין באימון היום. יוסי שבחון שסובל מכאבים במפשעה ויניב עזרן שסובל ממתיחה בשריר רגלו לא נטלו אף הם חלק באימון היום.

מי שכן היה באימון הוא הקפטן והג'נרל מנג'ר, אבי נמני, שערך אימון ריצה קל, אך כרגע לא נראה שהוא ייטול חלק במשחק בשבת. הקשר הצרפתי, רודי חדד, שב היום להתאמן אחרי שסיים חופשה פרטית בת מספר ימים בארצו. בקבוצה מקווים כי החופשה הקצרה עזרה לחדד להתרענן ותגרום לו לחזור לאימונים עם יותר מוטיבציה וכוחות מחודשים.

החלוץ הצעיר, דודו ביטון, נטש את האימון אחרי שספג מכה בירך במהלך אחד המשחקונים. לעומתו, ז'וזה רמאליו החלים מהפציעה ברגלו והוא צפוי לשחק בשבת. הנהלת הקבוצה החליטה להוזיל את מחירי הכרטיסים לקראת המשחק בשבת והם יעמדו על 40 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully