וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכה לבני יהודה: הודזיץ' צפוי להיעדר

19.11.2007 / 13:04

בלמה הבוסני של הכתומים סובל מנקע בקרסול ויחסר מול קרית שמונה בשבת. אסי בלדוט עדיין סובל מכאבים בשרירי הבטן, אך ישחק

בבני יהודה רוצים לעצור את רצף ארבעת ההפסדים בליגה, ולקראת המשחק הקרוב בחוץ מול עירוני קרית שמונה, התבשרו היום (שני) בקבוצה כי הבלם הבוסני, סלבר הודזיץ', עשוי להחמיץ את המשחק הקרוב. הודזיץ' סובל מנקע בקרסול, דבר שגרם למתיחות חזקות מאוד בשתי הרצועות.

קצב ההחלמה של הודזיץ' איטי ביחס למה שציפו בשבוע שעבר, וכרגע נראה כי רק לקראת סוף השבוע הוא ינסה לחזור להתאמן, והסיכויים כי ייטול חלק במשחק מול קרית שמונה הם קלושים. על פי ההערכות הפיזיוטרפיסט והצוות הרפואי בבני יהודה, הודזיץ' לא ישחק בשבת.

חזי מגן, הבעלים של בני יהודה, הגיע היום לאימון שנערך על הדשא הסינטטי בקרית שלום, ועודד את השחקנים. מי שכן חזר להתאמן הוא המגן, סאלם אבו סיאם, שהחלים מדלקת בגיד האכילס. גם הקפטן אסי בלדוט שעדיין סובל מכאבים בשרירי הבטן ערך אימון מלא, ולאחריו אמר: "במשחקים כאלה טובת הקבוצה היא מה שחשוב. אני אעשה את הכל כדי לשחק ולהיות כשיר לשבת". זאב חיימוביץ' סובל עדיין מכאבים באיזור השוקית, ערך אימון מלא וצפוי לשחק.

השוער דלה איינוגבה, שזכה לביקורות במשחק הליגה האחרון מול מכבי חיפה, עדיין לא שב ממסע נבחרתו ויעשה זאת ביום רביעי הקרוב. גם איציק עזוז נעדר מאימון הבוקר של הזהובים, לאחר שזומן לסגל הנבחרת לקראת המשחק מול מקדוניה. מי שישוב לסגל בשבת הוא אימורו לוקמן שנעדר ממשחק הליגה האחרון בשל צבירת צהובים.

במועדון ינצלו את הפגרה שיש השבוע בליגות הנוער, הנערים והילדים, כאשר כל מחלקת הנוער על שחקניה ומאמניה ייצאו לאילת בסוף השבוע כשמטרת הנסיעה היא לצורך גיבוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully