וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "זה יהיה הבסיס בקמפיין הבא"

היכולת המעודדת של שחקני הנבחרת הצעירים הוציאה מדרור קשטן הצהרה לגבי העתיד. לוזון: "אם היינו משחקים התקפי כמו מול רוסיה, היינו מגיעים ליורו"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

בניגוד להרבה מאוד ציפיות ולמגינת ליבם של הרבה מאוד אנשים ניצחה הערב (שבת) נבחרת ישראל את נבחרת רוסיה 1:2. מעבר לשלוש הנקודות היפות ולניצחון היוקרתי, ראשי הנבחרת יכולים היו להיות מעודדים מדקות ארוכות של כדורגל טוב מצידם של שחקני ההרכב הצעירים, שהציגו כדורגל מצוין במחצית הראשונה.

"זה היה משחק מצוין של הנבחרת", אמר אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות למשה בוקר מ-"ספורט הארץ", "הפעם ראינו לא רק ניצחון, אלא גם יכולת גבוהה. פעם נוספת הוכח כי יש שחקנים צעירים ומוכשרים בישראל. אם היינו משחקים כל הקמפיין בסגנון התקפי, כמו ששיחקנו נגד רוסיה, אני בטוח שהיינו עולים היום ליורו. תמיד צריך לשאוף לנצח וחשוב מאוד שיחשבו עלינו בעולם דברים טובים".

"נבחרת צעירה ורעבה"

"ראינו היום נבחרת צעירה ורעבה שיש לה עתיד שהולך לפניה", אמר אחרי המשחק מאמן הנבחרת, דרור קשטן, "בלי קשר לתוצאת המשחק היום, עצם ההופעה הייתה טובה והשחקנים הפגינו יכולת טובה, במיוחד במחצית הראשונה, שבה גם הבקענו שער יפהפה. כבר במחצית הראשונה הסתמן שינוי בנבחרת הרוסית, כשהם הכניסו שחקן התקפה במקום שחקן הגנה, אבל זה היה שינוי שהיינו מוכנים אליו ונערכנו בהתאם".

קשטן חזר והתייחס לבעיה עליה הוא מדבר לאורך כל הקמפיין: "ישנה נקודה שחוזרת על עצמה והיא מאוד בעייתית - הכושר הגופני. זה דבר שחוזר על עצמו וצריך לתת עליו את הדעת. משחקים כאלו מחייבים אותך לרף מסויים של יכולת פיזית וגופנית במשך 90 דקות, אבל רף היכולת הגופנית שלנו ירד במחצית השנייה. אני שמח מאוד שבסופו של דבר למרות השליטה הרוסית הם יצרו רק 2-3 מצבים וזה בזכות העמידה הטובה במגרש".

כשהתבקש להתייחס לשילוב הצעירים בנבחרת בתקופה האחרונה, אמר המאמן הלאומי: "תהליך לא מתבצע מהיום להיום אלא לאורך תקופה. התהליך התחיל בתחילת הקמפיין והיום הגענו לשיאו. במהלך כל הקמפיין עקבתי אחרי השחקנים ודווקא אחרי שיצאנו מהמירוץ מצאתי לנכון לשלב אותם. זה שלב בו אפשר לתת להם לצבור ניסיון לקראת העתיד במשחק כל כך טעון.

"השחקנים האלו יהיו הבסיס של הנבחרת בקמפיין הבא ויהיו בו עוד שחקנים צעירים. חבל שאין לנו שחקנים כשרוניים בתפקידים נוספים, אבל יש מספיק כשרונות שצריך לטפח והם יצעידו את הכדורגל הישרלאי בשנים הבאות".

"עזבו את המרצדס"

עומר גולן, שעל פי ההבטחות של אנשי עסקים אנגליים עוד עשוי למצוא את עצמו נוהג במרצדס בזכות שער הניצחון שלו, אמר: "אני 4 שנים בנבחרת וזה הגול הראשון שלי, אז עזבו את המרצדס, הגול יותר חשוב מהכל. אולי אני אתן לברדה להיות הנהג שלי כי הוא זה שבישל לי ונתן לי כדור ענק. הראינו היום הרבה אופי ושיש לנבחרת עתיד. אני מקווה שנמשיך ככה. אני שמח שעכשיו יפתח חלון הזדמנויות בשבילי. מבחינתו לא היה חשוב מי תעלה - רוסיה או אנגליה , רק רצינו לנצח".

דודו אוואט: "הוכחנו לאורך כל הקמפיין שיש לנו כבוד. עשינו קמפיין מוצלח עם טעם של אכזבה. דווקא המשחק בבית מול קרואטיה הרס לנו את הסיכויים. רואים שינויים בנבחרת ואני מקווה שזו הדרך. נהניתי מאוד מהמשחק היום".

השוער גם התייחס לקמפיין הבא של הנבחרת: "אני מקווה שנגיע למונדיאל כבר בטורניר הבא. אנחנו צריכים לבנות נבחרת לטווח הארוך. המטרה שלנו בקמפיין הבא תהיה לעלות, אבל חשוב שזה יהיה בלי לחץ. יש לנו שחקנים טובים וצעירים וחשוב שנעשה את זה בתהליך".

אליניב ברדה, שהציג משחק נהדר בו כבש ובישל: "אנחנו שמחים שבמשחק כזה, עם כל כך הרבה התענייינות, ידענו לשחק טוב. בבית שלנו אנחנו צריכים לעשות את הכי טוב כי אנחנו מייצגים אומה שלמה. זה שהמשחק חסר חשיבות לא ממש משנה וצריך לפרגן לנו על זה שנראינו טוב היום".

לפני המשחק הושלכו מספר אבוקות משער 11-12, דבר שצפוי לעלות לישראל בקנס של 10,000 יורו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הידינק נשמע מוכר (אלי שווידלר, "הארץ")

גם אחרי האכזבה המרה שחווה באיצטדיון רמת גן, מאמן נבחרת רוסיה, חוס הידינק, הגיע למסיבת העיתונאים וענה לשאלות בסבלנות ובקורקטיות.

"אני קצת צרוד, אבל לא בגלל שצעקתי במהלך המשחק", אמר המאמן ההולנדי בסיום המשחק. "באימונים ובאסיפות הטקטיות דנו בכמה התפתחויות והגענו למסקנה שאם נצליח לשמור על שער נקי במשך כשעה, אולי נדע לנצל טעויות בהגנה של היריב, ולנצח. במקום זה, חטפנו גול בעקבות מתנה של הקישור וההגנה ולאחר מכן נאלצנו להתמודד עם יריבה נחושה".

"אולי היינו קרובים גם לנצח בסיכומו של דבר, אלמלא הכדור פגע בקורה, אבל למרות ששלטנו במחצית השנייה לא הצלחנו לתת את המסירה האחרונה, המדויקת. אנחנו מאוד מאוכזבים, אבל צריך לזכור שזו נבחרת המצויה בתהליך בנייה. אנחנו צריכים ללמוד להיות פחות נאיוויים ואולי יותר חדים".

על השאלה אם הוא עדיין מקווה למהפך של הרגע האחרון, בעקבות ניצחון חוץ אפשרי של קרואטיה באנגליה, ענה הידינק: "אני מצפה מנבחרת קרואטיה לצאת ולהילחם, כמו שישראל לחמה היום. יש להם בהחלט נבחרת שמסוגלת לעשות זאת. מספטמבר אשתקד חלו תמורות בנבחרת הרוסית ואני צופה לנו עתיד חיובי, אם כי אנחנו צריכים להיות פיקחים יותר ולא לחלק מתנות. עם עוד כמה שחקנים איכותיים אנחנו נצליח להילחם על הצלחות ויהיה לנו עתיד ורוד".

הידינק נשאל אם תיאוריית הקונספירציה, אותה הפיצו האנגלים, לא השפיעה בסיכומו של דבר על נבחרתו, וענה: "כלל לא התיחסנו לנושא. היה ברור שלא נקבל מתנות מאף אחד. שתי הנבחרות נלחמו, ומתברר שישראל נלחמה יותר. סגנון המשחק של ישראל הגנתי, אבל זה בהחלט אפשרי, על פי בחירת הצוות המקצועי. היינו דומיננטים יותר, אבל התברר שלא מספיק".

הידינק גם אמר שהוא לא מאמין שנבחרתו הגיעה למשחק בתחושה של התנשאות מסויימת: "אין לנבחרת רוסיה מספיק הישגים כדי להתנשא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully