וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "אנחנו עם ששומר על הגאווה"

15.11.2007 / 17:06

דרור קשטן לא השאיר מקום לספקות לגבי דריכות הנבחרת הישראלית, למשחק נגד רוסיה, שיחרוץ גורלות. גרשון ובונדר שוחררו מהסגל

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת משחקה הלפני אחרון במוקדמות אליפות אירופה 2008 נגד נבחרת רוסיה באצטדיון רמת גן.

מאמן הנבחרת דרור קשטן ממשיך לגבש את הרכב הנבחרת, שככל הנראה יהיה צעיר מאוד למשחק הקריטי. כאשר מיליוני זוגות עיניים, ישראליות, רוסיות ואנגליות יופנו למשחק, לא רק גורל הנבחרות ייחרץ, אלא גם ייתכן שגורלם של שחקנים צעירים ומוכשרים עומד על הכף.

לפני האימון, שאגב נסגר בפני התקשורת, נערכה מסיבת עיתונאים בה אמר המאמן הלאומי, דרור קשטן: "יש התעניינות גדולה בעקבות העובדה שעד עכשיו אין נבחרת אחת מהבית שהבטיחה את עלייתה. אמרתי כבר בתחילת הקמפיין שזה בית מאוד קשה, משחקות בו נבחרות איכותיות. עצם העובדה ששני מחזורים לסוף, אי אפשר להצביע בוודאות על שתי עולות, מעידה על כך.

"כידוע, אנו חיים במדינת ישראל, וחלקנו הגדול נולד בה. אנחנו עם מאוד גאה. אנו קוראים על כל מיני ספקולציות ואפשרויות לא רלוונטיות. אני חושב שמדובר בנסיון ליצור אווירה מסוימת שלא קיימת. כפי שאמרתי אנחנו עם גאה, ששומר על הלאומיות, על הגאווה והכבוד שלו. גם הקהל שיבוא ויצפה צריך לתמוך בנו. אני בטוח בכך שהשחקנים הטמיעו את העניין, שהם קודם כל צריכים לעשות את העבודה שלהם, לעשות את המיטב במשך 90 דקות ולנצח את המשחק. זה המסר העיקרי שלנו, אנחנו עולים לשחק כדורגל חיובי על מנת לנצח, דבר שיכול לשרת את האינטרסים של נבחרת ישראל".

קשטן סיפר גם על השינויים בהרכב: "דיברתי על זה לא מעט, שנבחרת ישראל עוברת תהליך, זה נעשה בצורה הדרגתית והשחקנים הצעירים רעננים ורעבים, שרוצים לבנות לעצמם קריירה. נכון שבמהלך הקמפיין נעשו שינויים, אבל הכל נעשה מסיבות מקצועיות. אנחנו תמיד מזמינים את השחקנים הטובים ביותר ומשתדלים לעשות את הדברים בד בבד. נכון שאם היו לנו עוד שתי תוצאות תיקו היה לנו ציביון שונה לחלוטין, אבל עצם העובדה שגם במשחק בקרואטיה, שיחקו שחקנים צעירים על הצד הטוב ביותר והקרואטים הגיעו להזדמנות אחת ממנה ניצחו את המשחק. אם מסתכלים לעומק, ורואים את הדרך והצורה בה התנהל הקמפיין, אפשר להיות אופטימיים לגבי ההמשך". בסגל עצמו אגב, לא יכללו דני בונדר ושמעון גרשון, ששוחררו היום סופית מהסגל בגלל פציעות.

לגבי אובארוב אמר: "אני מרגיש עם שורה מצוין, גם מההיכרות האישית שלי איתו, גם מעצם זה שהייתי מאמן שלו וגם מעצם זה שהוא עובד איתי למעלה משנה. שורה גודל וחונך בברית המועצות. הוא קיבל חינוך ספורטיבי, אבל הוא נמצא כאן כבר 16 שנה. הילדים שלו שירתו את המדינה, הוא אוהב את מדינת ישראל. היום נכתב שהוא מתרגש שההמנון הלאומי מתנגן, זה מצביע גם על המחויבות שלו למדינה ואת זה אני מכבד ומוקיר.

"בספורט תמיד צריך לשאוף, מי שלא שואף, לא מגיע. צריך כל הזמן להשתפר, להתמודד ולהתקדם, להציב מטרות ולהגיע אליהן. יש שחקנים כישרוניים במדינה אשר יכולים להצעיד אותנו קדימה. נכון שיש לנו לא מעט בעיות, אבל זה לא רק בעיות של הנבחרת, אלא בעיות עמוקות יותר בכדורגל הישראלי. העובדה היא שנבחרות אחרות הצליחו להגיע כי הן הציבו לעצמן מטרה והגיעו אליה".

מי שיצטרך לעצור את התקפות הרוסים, דודו אוואט, אמר: "אנחנו לא צריכים להסתכל על האנגלים ועל הרוסים, אלא רק על עצמנו. אני רוצה לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר וכך צריך להסתכל על זה".

בלם הנבחרת דקל קינן: "לא קיים תמריץ גדול יותר לכל ספורטאי מקצוען וכמובן לשחקני כדורגל מאשר התעניינות גדולה כזאת".

ההתאחדות ערכה היום טקס לאיש המשק גדעון משיח לרגל 20 שנה בנבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully