וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: מסדר כתום של פצועים

15.11.2007 / 16:06

הודז'יץ', בלדוט, אבו סיאם ואלירן עטר קיבלו טיפולים ולא התאמנו: "מזל שאין לנו משחק בשבת הקרובה, היינו עולים עם הנוער"

שחקני בני יהודה התאמנו הבוקר במגרש הסינטטי בקרית שלום, כאשר האיש העסוק ביותר באימון היה שוב הפיזיותרפיסט נמרוד מאהלר. במשך כל זמן האימון, אייש מי מהשחקנים את מיטת הטיפולים של הפיזיותרפיסט המסור, שעושה כמיטב יכולתו בימים האחרונים במטרה להכשיר במהרה את רשימת הפצועים הארוכה בבני יהודה.

הבלם הבוסני, סלבר הודז'יץ', סובל מנקע בקרסול וקיבל ממאהלר עיסוי מיוחד להורדת הכאבים ברגל. הודז'יץ' צפוי לנוח מספר ימים ויחזור להתאמן רק בתחילת השבוע הבא. כרגע לא ברור עם הבוסני יהיה כשיר למשחק החוץ של הזהובים בקרית שמונה.

הקפטן, אסי בלדוט, שסובל מרגישות בשרירי הבטן, טופל אף הוא על ידי הפיזיותרפיסט ולא התאמן היום. גם המגן, סאלם אבו סיאם לא נטל חלק באימון בגלל דלקת בגיד האכילס. אבו סיאם צפוי לחזור לאימונים רק בשבוע הבא.

החלוץ הצעיר, אלירן עטר, שמחלים מפגיעה בשרירי הבטן, ערך היום תרגילי גמישות מיוחדים לאחר שבמצב פציעתו חלה הטבה משמעותית. הבלם, זאב חיימוביץ', שסובל מכאבים מתחת לברכו לאחר שספג מכה במיפרק השוקית, ערך אימון מלא וכרגע לא נראה שיחמיץ את המשחק מול העולה החדשה.

רשימת הפצועים הארוכה של המאמן ניצן שירזי משבשת במעט את הכנות הקבוצה, לקראת המשחק הגורלי בשבת הבאה מול הפועל קרית שמונה. "הפגרה הגיעה בדיוק בזמן", אמר היום אחד השחקנים, "מזל שאין לנו משחק בשבת הקרובה, כי היינו צריכים לעלות עם הנוער מרוב כל הפציעות שיש לנו".

בתום האימון שוחח מאמן הזהובים, ניצן שירזי, במשך מספר דקות עם הג'נרל מנג'ר של מכבי ת"א, אבי נמני, שערך אימון ריצה קל לפני משחק האימון של הצהובים מול מ.ס.אשדוד שנערך באותה שעה.

בינ יהודה הוגרלה היום לשחק מול מ.ס אשדוד ברבע גמר גביע הטוטו. מנכ"ל הקבוצה, משה דמאיו התייחס להגרלה: "בגביע אין הגרלה טובה. מדובר במשחק בין שתי קבוצות בליגת העל והוא שווה כוחות. אין ספק שהפרסים היום בגביע הטוטו הם בסכומים שיכולים לעזור משמעותית לקבוצה בסדר גדול של בני יהודה. אני לא חושב שזה צריך להפריע למאבקי הליגה שלנו. קבוצת כדורגל צריכה לשחק עם ההרכב הכי חזק בכל מפעל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully