וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "לא צריך להסביר על חשיבות המשחק מול הרצליה"

15.11.2007 / 13:14

אחרי הניצחון 1:3 במשחק אימון מול מ.ס. אשדוד, ניר לוין יודע שהמפגש בשבת הבאה קריטי למכבי ת"א ולמועדון. מישאלוב שותף מחצית

הבוקר (חמישי) נפגשו מכבי תל אביב ומ.ס אשדוד בקרית שלום. המשחק הסתיים בניצחון 1:3 לצהובים, מצמד שערים של יוסי שבחון ואחד נוסף של עומרי רון. דוד רביבו כבש בפנדל לאשדוד.

שני המאמנים שיתפו הרבה שחקנים מחליפים. באשדוד בחנו שני שחקנים, ביניהם שחקן ההגנה, אבי סופר, ששיחק בעבר בהפועל תל אביב. בשורות הצהובים בלטו יוסי שבחון ורודי חדד. יאניק קמאנן החלים מהפגיעה בברכו, שיחק והתאמן כרגיל. עוד נעדר ז'וזה רמאליו, שעדיין סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, וערך אימון קל בצידי המגרש, כמוהו גם הג'נרל מנג'ר, אבי נמני, שערך אימון ריצה קל.

מכבי תל אביב חסרה גם את שחקני הנבחרת, יובל שפונגין ורביד גזל וכן את שרן ייני, ליאור ז'אן ואורי שטרית, שחקני הנבחרת הצעירה. במחצית השנייה עמד השוער המחליף, גיא סולומון, בין הקורות והפגין יכולת מצוינת, כשעצר שני מצבי הבקעה של האשדודים. משה מישאלוב חזר להתאמן ושיחק מחצית, כשבהדרגה יקבל יותר דקות לאחר שהחלים מפציעה ארוכה.

ניר לוין התייחס למשחק: "זה בסך הכל משחק אימון, כדי לראות ולתרגל דברים ולהריץ שחקנים. הדבר החשוב ביותר היה לראות את ההשתלבות של משה מישאלוב. הוא שיחק 45 דקות וזה חלק מתהליך השיקום שלו. אנחנו מקווים שהוא יוכל לעמוד לרשות הקבוצה כמה שיותר מהר. אי אפשר לקחת יותר מדי דברים מהמשחק הזה, יש דברים שניתן עליהם את הדעת. בסוף השבוע הקרוב נעסוק בנבחרת, ומהשבוע הבא נחל את ההכנות למשחק מול מכבי הרצליה. יש לנו שלושה שחקנים בנבחרת הצעירה ושניים בבוגרת, שיצטרפו רק לקראת סוף השבוע הבא. זה פוגם בהכנות, אבל נשתדל להתכונן עם הסגל הקיים, ולא צריך להכביר במלים על חשיבות המשחק הזה".

ואיך לוין מרגיש באופן אישי? "הייתי רוצה לראות את הקבוצה עם יותר נקודות והצלחה גדולה יותר", ענה לוין. "כמובן שאני מאוכזב, אבל תפקידי להרים את הראש, לחשוב על מה שצריך, לנסות לשפר ולעבוד קשה יותר, כמו שאנחנו מצפים מכל אחד מהשחקנים. זאת על מנת שמכבי תל אביב תיראה טוב יותר".

"יש דברים שראיתי וארצה לשנות"

"אנחנו עושים משחק אימון כדי לתרגל דברים בקצב אחר", אמר בסיום מאמן אשדוד אלון חזן, "אבל שזה עדיין יהיה אימון. זו הזדמנות לתרגל דברים אחרים, שאי אפשר לבדוק במשחקים רשמיים ולבדוק אם הם עובדים או לא. הדבר היחיד שאני רוצה לקחת מהמשחק הזה זה דברים שראיתי וארצה לשנות". לגבי הנבחנים אמר חזן: "קודם אדבר עם השחקנים, אחר כך אודיע לתקשורת".

אשדוד הגיעה לפגרת הנבחרת לאחר שני הפסדים בליגה במחזורים האחרונים וחזן נשאל בקשר לעיתוי הפגרה מבחינת קבוצתו: "אחרי שני הפסדים, הפגרה הגיעה אולי בזמן כדי שנוכל להירגע, מה שחשוב זה שנתקן את הטעויות שהיו לנו במשחקים הקודמים ונתקן אותן במשחקים הבאים. הבעיה העיקרית שהייתה לנו בשני ההפסדים הייתה חוסר ההשקעה. לא ראינו קבוצה עם השקעה ורצון וכשעושים את זה שבועיים רצוף, אני חושב שהמשחקים הבאים חייבים להגיע מהר מאוד כדי לתקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully