וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו בדרך להרכב

14.11.2007 / 18:15

שחקנה של בני סכנין תורגל בהרכב הראשון של דרור קשטן באימון הנבחרת לקראת רוסיה, ונראה שהופעת הבכורה שלו מתקרבת

נבחרת ישראל קיימה הערב (רביעי) אימון נוסף לקראת המשחק מול רוסיה בשבת. אייל משומר שוחרר מהסגל בגלל מתיחה בשריר ומי שזומן במקומו הוא מגנה של הפועל תל אביב, דני בונדר, שלא נטל חלק באימון של היום. שני שחקנים שערכו אימון מלא הם רוברטו קולאוטי, שנחת אתמול ויואב זיו שנח באימון הקודם בגלל רגישות בקרסול.

קשר הנבחרת ומכבי נתניה, תמיר כהן, אמר לפני האימון: "המשחק הזה חשוב לאנגלים, לרוסים וגם לנו. אנחנו רוצים לסיים טוב את הקמפיין ולהיות טובים. ניתן את הכל אך ורק בשביל עצמנו".

על העובדה שסקאוטים מחו"ל יצפו בו בפעולה אמר כהן: "כל משחק ברמה האירופית זה במה, אני לא חושב על זה כרגע, אלא על הנבחרת. אם וכאשר יגיע המצב, נתייחס אליו". על ההעדפה שלו לגבי הנבחרת השניה שתעלה מהבית הישראלי אמר כהן: "אף אחד לא מדבר על העדפות, אני לא חושב שמן הראוי שנדבר על זה. נצטרך לשחק למען המדינה כולה".

בן סהר נתקל בלא מעט עיתונאים אנגלים בארץ, כולם שולחים לו את המסר על חשיבות המשחק לאנגליה ושחקנה של ק.פ.ר מודה ללחץ שיש לו מהמדינה שבה הוא מתגורר כיום: "הרבה אנשים באנגליה פתאום מהללים אותנו כישראלים, ורוצים שננצח. הרבה אנשים יסתכלו עלינו באנגליה, כי זה הצ'אנס היחידי שלהם. אני מאמין שיהיה משחק טוב והרבה ייהנו ממנו. נראה לי שיהיה לי קשה לחזור לאנגליה אם נפסיד, מקסימום אני אשאר פה עוד כמה ימים". על עתידו המקצועי לקראת פתיחת חלון ההעברות באנגליה אמר סהר: "אני אמור לחזור בינואר לצ'לסי".

לפחות לפי האימון הערב, מאור בוזגלו צפוי לפתוח בהרכב. שחקנה של בני סכנין תורגל בהרכב הראשון יחד עם ברק יצחקי, בן סהר ואליניב ברדה. הקשרים האחוריים שתורגלו בהרכב הם תמיר כהן וגל אלברמן. בהגנה אמורים לפתוח יובל שפונגין, יואב זיו, טל בן חיים ושמעון גרשון, כשדודו אוואט בשער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully