וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: גם הודזיץ' בפצועים

14.11.2007 / 12:41

הבלם הבוסני נקע את קרסולו באימון הבוקר של הקבוצה והצטרף ברשימת הפצועים לסאלם אבו סיאם, אסי בלדוט וזאב חיימוביץ'

בנוסף לכל הצרות מהן סובלת בני יהודה, הנמצאת בעיצומו של רצף מאכזב של ארבעה הפסדים נחתה על הזהובים גם מכת פציעות לא קלה. הפצוע התורן הוא הבלם הבוסני סלבר הודזיץ', שנקע הבוקר (ריביע) את קרסולו באימון הקבוצה. הודזיץ' טופל על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה ומאוחר יותר תיבדק חומרת פציעתו.

גם המגן סאלם אבו סיאם לא התאמן היום, וקיים חשש לדלקת בגיד האכילס שלו, אבו סיאם טופל אף הוא על ידי הצוות הרפואי ובשכונה מקווים להכשירו לקראת המשחק בשבוע הבא בקרית שמונה. גם אסי בלדוט לא התאמן הבוקר, לאחר שהתלונן על רגישות בשרירי הבטן. בבני יהודה לא רצו להעמיס על הקפטן, וגם הוא לא התאמן היום.

אלירן עטר הצעיר, שסובל מפציעה ממושכת בשרירי הבטן, ערך היום אימון ריצה ראשון אחרי שבועיים ללא אימונים. גם הבלם זאב חיימוביץ', שסובל מכאבים באיזור השוקית מתחת לברך, טופל על ידי הצוות הרפואי. השוער דלה איינוגבה המריא למשחק הידידות של נבחרת ניגריה מול אוסטרליה בלונדון בסוף השבוע.

בקבוצה הביעו סיפוק מהפגרה במשחקי הליגה בשבת הקרובה בגלל משחק הנבחרת, וינצלו את השבוע להכשיר את השחקנים הפצועים למשחק החוץ בקרית שמונה בשבת הבאה. משחק האימון שתוכנן למחר מול מכבי תל אביב בוטל. במקומו תערוך הקבוצה אימון בוקר כרגיל. אימורו לוקמן, שהחמיץ את המשחק מול מכבי חיפה בגלל צהובים, יחזור לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully