וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב כבר חושבים על הרצליה

13.11.2007 / 14:22

דריכות למשחק התחתית בעוד שבוע וחצי, כשבקבוצה יעשו מאמץ להכשיר את נמני. שחקן: "אנשים פה חושבים שהשם שלנו ישאיר אותנו"

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (שלישי) אימון, ממנו נעדרו שחקני הנבחרת הצעירה, ליאור ג'אן, אורי שטרית ושרן ייני, ויובל שפונגין ורביד גזל מהנבחרת הלאומית. אבי נמני ערך אימון ריצה קל. במועדון ינסו להכשיר את הקפטן-מנג'ר לקראת המשחק הביתי בעוד שבועיים מול מכבי הרצליה. הקשר משה מישאלוב, שלא שיחק מפתיחת העונה וחזר לאימוני ריצה קלים לאחרונה, ערך אימון מלא. הקשר ז'וזה רמאליו עבר טיפולים ברגלו הפצועה, יניב עזרן החולה לא התאמן. הבלם אבי יחיאל ימריא הערב לבולוניה, איטליה, שם ימשיך בקבלת הטיפולים והשיקום לרגלו הפגועה. כשיחזור, צפוי יחיאל להשתלב באופן הדרגתי באימוני הקבוצה, כאשר הצפי הוא שלקראת ינואר יוכל להתאמן באופן מלא.

שחקנים בקבוצה עדיין לא נרגעו מההפסד הצורב בדרבי ביום ראשון. אחד מהם אמר היום לוואלה! ספורט: "אנחנו עדיין מתקשים להירגע מההפסד. לא מעכלים שהפסדנו את הדרבי הזה. אם השחקנים בקבוצה לא יתעוררו, בפירוש נמצא את עצמנו יורדים ליגה. חלק מהשחקנים חושבים שרק השם 'מכבי תל אביב' הוא מה שישאיר אותנו. כדאי מאוד שנתעורר ונתחיל לחשוב כמו קבוצת תחתית".

מחר (רביעי) תועמד הקבוצה לדין בעוון פריצת אוהד למגרש לקראת סיום הדרבי. גורם בהתאחדות העריך כי הקבוצה לא תיענש ברדיוס או בהפחתת נקודות, והיא צפויה לעונש כספי בלבד. בהתאחדות מודעים לעובדה שבמכבי תל אביב נעשות פעולות למניעת הפרות סדר של האוהדים, והדבר צפוי להילקח בחשבון. מהקבוצה נמסר שבמידה שיקבלו עונש רדיוס ללא קהל, הם מתכוונים לתבוע את האוהד בסכום של 250 אלף ש"ח, סכום משוער של אובדן הכנסה מכרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully