וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני בונדר זומן לסגל מול רוסיה

14.11.2007 / 15:45

דדי בן דיין הפצוע שוחרר, ומגנה של הפועל ת"א יחליפו. אלברמן: "אין מה להפסיד, מלבד הכבוד". הידינק: "עליה ליורו - בונוס"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

"ככל שיותר עיניים מביטות בנו, המחויבות לספורט גדולה יותר"

נבחרת ישראל מקיימת בשעה זו את אימון הבכורה לקראת משחק מוקדמות יורו 2008 נגד רוסיה. מי שלא יקח חלק בהמשך ההכנות למפגש הוא מגן מכבי נתניה, דדי בן דיין, ששוחרר מסגל הנבחרת למשחק. המגן סובל ממתיחה ברגלו, ובעצת הצוות הרפואי הוחלט לשחררו מההתמודדות. ניפויו של בן דיין הותיר בסגל הנבחרת שלושה שחקנים משורות סגנית האלופה, השוער לירן שטראובר, הבלם אבי סטרול והקשר תמיר כהן. במקומו של בן דיין זומן לסגל מגנה של הפועל תל אביב, דני בונדר.

המפגש של ישראל נגד רוסיה יכריע במידה רבה את זהות הנבחרת שתצטרף למוליכת הבית, קרואטיה, שכבר הבטיחה את השתתפותה בטורניר. באנגליה מחזיקים אצבעות לנבחרת ישראל, שכן ניצחון רוסי ברמת גן ישאיר את האנגלים בבית, משום שאף אחד לא מצפה שרוסיה תמעד במחזור המשחקים האחרון מול אנדורה החלשה.

שחקנה של בית"ר ירושלים, גל אלברמן, מודע לגודל המעמד: "כמובן שהאנגלים מחזיקים לנו אצבעות, אבל יש כאן ספורטאים למופת. צריך לזכור שאנו רוצים לעשות את המקסימום ולסיים את הקמפיין בצורה חיובית. יש מולנו יריבה שתבוא בכל הכוח. נעשה הכל מבחינתנו. אנחנו מקווים שהאצטדיון יהיה מלא כי בסך הכל יש לנו מחויבות גדולה כלפי האוהדים. אין לנו מה להציל במשחק הזה, כי אחרנו את הרכבת. אין לנו מה להפסיד, מלבד את הכבוד שלנו". אלברמן נשאל לגבי מאמץ השחקנים בהתמודדות, והשיב: "ככל שיותר עיניים מביטות בנו, כך המחויבות לספורט גדולה יותר. זו הזדמנות שכל שחקן חולם עליה, זה משחק עם חשיבות גבוהה".

מגנה של בית"ר ירושלים, יואב זיו, נשאל לגבי המענקים אותם ייקבלו השחקנים. "אני לא חושב שצריך לקבל כסף, כדי שתהיה לנו מוטיבציה. אם היינו עולים, כמובן שזה היה מביא לנו הרבה כבוד, כולם יודעים שלא נעלה, אבל ברור שאנו מייצגים את הכדורגל הישראלי". האם ניצחון על רוסיה ימתיק את הקמפיין המזעזע שהיה לנבחרת? "אני לא חושב שהיה לנו קמפיין מזעזע. זה נכון שברוב הקמפיין לא נראינו טוב, אבל אסור לשכוח שהיו לנו משחקים טובים". זיו עבר אמש צילום רנטגן בקרסולו, וממצאי הפגיעה לא הראו פגיעה ברגלו. למרות זאת, ערך זיו אימון ריצה קל ולא נטל חלק באימון המלא של הנבחרת. ביממה הקרובה ייבדק מצבו, ויוחלט אם לשחררו מהסגל.

חלוץ הנבחרת, רוברטו קולאוטי ינחת היום בארץ, ויצטרף מחר לאימוני הנבחרת. קולאוטי אינו היחיד שקיבל זימון מחודש על ידי המאמן דרור קשטן, ויחד עימו נמצאים ברשימה רביד גזל, יובל שפונגין, דקל קינן ובן סהר. מי שחגג אימון בכורה במדי הבוגרים הוא שחקן בני סכנין, מאור בוזגלו. באימון נכחו הרבה צוותי תקשורת מקומית ומרוסיה ואנגליה.

הידיניק מאמין שיסתדר עם ישראל

נבחרת רוסיה יצאה היום לשלושה ימי אימון מרוכזים בקפריסין לקראת המשחק בשבת. המאמן חוס הידינק שחגג השבוע יום הולדת 61 אמר :"אם נשיג שש נקודות בשני המשחקים האחרונים זו תהיה מתנת נהדרת גם עבורי וגם לרוסיה כולה".

"פניה של הנבחרת השתנו בשנה האחרונה", הוסיף המאמן ההולנדי המצליח, "מספר ותיקים עזבו ובמקומם הגיעו צעירים רבים עם פוטנציאל להפוך להיות שחקנים ברמה העולמית הגבוהה ביותר. אם נעלה זה יהיה בונוס עבורנו"

"הניצחון על אנגליה היה ענק. אף אחד לא ציפה שנעשה את זה", אמר עוד הידינק שצופה משחק קשה ביותר גם ברמת גן. "אין על ישראל שום לחץ, כיוון שממילא היא לא תעלה ליורו. הם ישחקו בבית וינסו לתקוף, אבל אני לא סבור שיוכלו להעמיד אותנו בלחץ רצוף לאורך 90 דקות".

עדכון ראשון: 10:55, 13/11/07
עדכון אחרון: 15:45, 14/11/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully