וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן במכבי ת"א: "יש כאן בכיינים. נתפס לי, נמתח לי"

12.11.2007 / 14:56

שחקן במכבי ת"א חם על חבריו: "חלק מהשחקנים לא נתנו מאה אחוז". גם לוני ונמני זועמים, הקבוצה תעמוד לדין בשל חדירת האוהד למגרש

"חלק מהשחקנים כאן נמושות, הגענו יהירים, בשביל מלחמה לא צריך כישרון". כך אמר הבוקר (שני) אחד משחקני מכבי ת"א לוואלה! ספורט, והיטיב לבטא את התחושה במועדון אחרי תצוגת הנפל וההפסד 1:0 להפועל תל אביב בדרבי ביום ראשון. הצהובים שקועים עמוק מאוד בתחתית, במקום האחרון עם 4 נקודות מתוך 27 אפשריות.

"יש כאן שחקנים שלא מבינים מה זה דרבי. בושה וחרפה, ביישנו את הסמל של מכבי, לא יכול להיות שהפועל שיחקה 90 דקות ביום חמישי באופ"א ואתמול הם רצו ונלחמו כמו מטורפים ואצלנו יש שחקנים בכיינים, נתפס לי, נמתח לי, בלי בושה", המשיך השחקן להשתפך. "איפה נשמע כדבר הזה? חלק מהשחקנים לא נתנו 100% על המגרש אתמול, כולם ראו את זה, באנו כנראה עם האף למעלה אחרי הנצחון על בני יהודה, אפשר היה להרגיש את זה כבר באימונים במשך השבוע, חבל, חבל מאוד, זה עצוב, אני מתבייש לצאת מהבית היום".

השחקן התייחס להאשמות של חבריו לגבי השינויים שערך ניר לוין בשיטות השמירה בקרנות ומצבים נייחים: "הכל שטויות, השינוי היה שנשמור כאילו באזורית ולא ניקח אישית אחד על אחד, אז מה? אז אפשר להגדיל ראש ולבוא לעזרה אחד לשני, ולא להגיד 'זה לא היה שחקן שלי'. האחרון שצריך להאשים הוא לוין, כי גם בלי מאמן על הקו אסור לנו להיראות רע כמו שנראינו אתמול. בלי מלחמה, בלי רצון, כלום, זה הורג אותי ששחקנים עולים לדרבי מול כל הקהל הנפלא שלנו ומשחקים בלי מוטיבציה, בושה וחרפה".

שחקן נוסף אמר לוואלה! ספורט: "נראה כאילו לא היה לנו כוח. זה פשוט לא מובן, דגו עולה לנגוח חופשי ואף אחד לא שומר על פאביו ג'וניור, גול של ליגת ילדים. כל השינויים האלה בשמירות במצבים הנייחים רק בילבלו אותנו, לא ידענו איפה כל אחד צריך לעמוד וזה מה שקרה אתמול".

"אפשר לחשוב נגד מי שיחקנו"

גורמים במכבי תל אביב אמרו כי מעתה והלאה כולם על הכוונת. "שאף אחד לא יחשוב שמקומו בקבוצה בטוח", אמר בכיר בקבוצה, "ברור שנעשה שינויים בינואר, עד אז יש מספיק משחקים ומי שלא יוכיח את עצמו לא יישאר בקבוצה".

גם הבעלים, לוני הרציקוביץ', לא חסך במילים ואמר בתום המשחק: "התביישתי להיות פה, זה לא היה משחק ברמה של ליגת העל. לפי איך ששיחקנו, מגיע לנו להיות 12 מקומות יותר נמוך, ועוד אפשר לחשוב נגד מי שיחקנו. שחקנים היו משותקים, זה היה שיתוק רגליים או אולי אפילו שיתוק מוחין. ההרכב של גביע הטוטו שיחק טוב יותר מההרכב של היום".

לוין, ששמע את שחקניו מאשימים אחד את השני בספיגת השער, צעק לעברם בחדר ההלבשה: "תפסיקו להאשים אחד את השני ותהיו בשקט, שכל אחד כאן יסתכל על עצמו". גם הג'נרל מנג'ר אבי נמני נשמע כועס מאוד בסיום המשחק: "האכזבה היא בעיקר בגלל הקהל שלנו. המשחק היה ברמה מאוד נמוכה, שיחקתי בהרבה דרבים בחיים שלי כדי לדעת שלא צריך להיראות ככה. אי אפשר לעלות שאנן בדרבי, יש פה שחקנים שלא שיחקו בהרבה משחקי דרבי ויכול להיות שהם לא יהיו פה לדרבי הבא. לא נקבל החלטות מיד לאחר המשחק, אבל עד הפגרה נצטרך לעשות חושבים ולצאת לדרך חדשה".

אוהדי הקבוצה נראו מדוכדכים בסיום המשחק אתמול. ההשפלה שחוו בהפסד בדרבי גדולה מאוד מבחינתם, וחלקם אף דורש את ראשו של המאמן ניר לוין. אוהד הקבוצה עידן מלכה אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו מאוד מכבדים ואוהבים את ניר לוין, אבל הוא מוביל אותנו לליגה השנייה. לא יכול להיות שיש לו 6 הפסדים מתוך 7 משחקים והוא נשאר. אם הוא אוהב את המועדון הזה, אז שיהיה גבר ויגיד ללוני שהוא מחזיר את המפתחות ומתפטר. השחקנים ביישו אותנו אתמול, לא מגיע להם קהל כזה. ראינו קבוצה שלא יודעת מה היא רוצה מעצמה. לא נלחמת כמו קבוצת תחתית וגם לא משחקת כדורגל כמו קבוצה נורמלית. ואיך זה שכל פעם אחרי הפסד הבעלים נוסע לחו"ל ומשאיר ככה את הקבוצה? שיהיה ברור, אם לא יוזילו שוב את מחירי הכרטיסים אנחנו לא נגיע יותר לאיצטדיון לעודד את מכבי. קיבלנו בומבה לפרצוף, שחקנים בלי בושה. אותם שחקנים שמתבכיינים שאבי נמני מפריע להם על המגרש היו צריכים לקחת אחריות כשהוא לא נמצא, במקום זה ראינו נמושות ובכיינים שלא מסוגלים לעשות שני פאסים". היום קיבלו שחקניו של ניר לוין יום חופשי ומחר יחזרו לאימונים.

הצהובים יתייצבו ביום רביעי בפני ועדת המשמעת של בית הדין של ההתאחדות בשל פריצת האוהד במהלך הדרבי. האוהד, צעיר בן 16 שרצה להרשים את חברתו, הגיע עד מרכז המגרש, קפץ על בלם הקבוצה, ליאור ז'אן, חיבק אותו והתיישב על הארץ עד שהגיעו השוטרים והוא נעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully